از اکانت ظرفیتی PS5 خلاص شو؛ با این پلی استیشن از دور بازی خارج نشو

خرید اکانت قانونی پلی استیشن؛ جلوگیری از بن شدن اکانت PS5

شما گیمری و عاشق بازی هستید. دوست دارید اکانت شخصی خود را پرمیوم کنید و از محتواهایی که پلی‌استیشن برای‌تان در نظر می‌گیرد لذت ببرید. اما شرایط مالی اجازه نمی‌دهد تا با اکانت خودتان یک اشتراک پرمیوم داشته باشید. مجبور می‌شوید دست به دامن اکانت‌های اشتراکی و ظرفیتی پلی استیشن شوید. از این طریق حتی شاید با خطر بن شدن حساب کاربری‌تان هم دست و پنجه نرم کنید. اما چطور می‌توان هم اشتراک قانونی پلی استیشن روی اکانت شخصی داشت هم اکانت‌مان Ban نشود. ما در ادامه مقاله به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.

دلایل بن شدن در پلی استیشن

طبق قوانینی سایت پلی استیشن، موارد زیر منجر به بن شدن حساب شما می‌شوند:

  • شناسیی تخلف اخلاقی
  • حساب منفی اکانت
  • بازی‌های کرک شده و دزدی
  • ایجاد محیط منفی برای سایر کاربران
  • فعالیت‌های کلاهبرداری
  • تقلب
  • اشتراک گذاری یا فروش غیرقانونی اکانت

به طور کلی پلی استیشن دو خط قرمز مهم را برای کاربران تعیین کرده است. ابتدا زیر پا گذاشتن قوانین اخلاقی است. در صورتی که کاربران در هنگام چت‌های آنلاین، الفاظ‌ رکیک به کار ببرند یا تصاویر مستهجن را برای سایر کاربران ارسال کنند، پلی استیشن در چند مرحله حساب آن‌ها را بن می‌کند. این مراحل می‌توانند چند ساعت، یک سال یا به صورت دائمی اتفاق بیفتد.

خط قرمز دوم پلی استیشن، استفاده از حساب‌های غیرقانونی است. چه فروش اکانت با استفاده از حساب‌های غیرقانونی پی پال باشد چه اشتراک‌گذاری غیرقانونی. در هر صورت پلی استیشن با تشخیص این موارد، اکانت شما را بن می‌کند.

اکانت ظرفیتی پلی استیشن 5

اکانت ظرفیتی پلی استیشن ۵

اکانت ظرفیتی پلی استیشن، به خودی خود یک ویژگی غیرقانونی نیست. پلی استیشن این ویژگی را قرار داده تا افراد یک خانواده بتوانند بازی خریداری شده را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند. به لطف این ویژگی نیازی نیست یک خانواده هرکدام از بازی‌ها را چندین بار خریداری کند. اما این ویژگی تبدیل به روشی برای فروش یک بازی به دو تا سه نفر شده است. به همین دلیل ممکن است برای خرید یک بازی با عباراتی مثل ظرفیت ۱، ظرفیت ۲ و ظرفیت ۳ مواجه شوید. این ظرفیت‌های پلی استیشن ۵ به چه معنا هستند؟

  • ظرفیت یک: خرید یک اکانت با هزینه‌ی کم و بازی به صورت آفلاین. غیرقانونی بودن فروش به سایر کاربران.
  • ظرفیت دو: قابلیت تجربه بازی به صورت آنلاین و آفلاین. قابلیت فروش به سایر کاربران.
  • ظرفیت سه: قابلیت تجربه بازی فقط به صورت آنلاین. قابلیت فروش به سایر کاربران.

پلی استیشن پلاس قانونی؛ بدون دغدغه بن شدن

فروش اکانت‌های ظرفیت یک، کاملا غیرقانونی است. بنابراین فروش یا استفاده از این نوع اکانت‌ها سریعا منجر به بن شدن می‌شود. اکانت‌های ظرفیت دو یا سه پلی استیشن منجر به بن شدن نمی‌شوند. اما در قوانین پلی استیشن ذکر نشده است که شما می‌توانید آن را بفروشید.

اما وقتی شما عاشق بازی‌های ویدیویی هستید، چرا با خرید قانونی حساب‌های پلاس و گیفت کارت‌های پلی استیشن از ناشر مورد علاقه خود حمایت نکنید؟ البته قرار نیست برای پلی استیشن پلاس یک ساله بیش از ۱۰۰ دلار پول پرداخت کنید. پلی استیشن پلاس در کشورهای آمریکا و اروپا با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. اما اگر همین اکانت را با کشوری مثل ترکیه خریداری کنید، این رقم از ۱۰۰ دلار به ۱۵ دلار کاهش پیدا می‌کند! با این کار شما هم حساب پلی استیشن پلاس قانونی دارید و هم از محبوب‌ترین ناشر کنسول‌های بازی خود حمایت کرده‌اید.

تفاوت قیمت نسخه آمریکا و نسخه ترکیه پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس قانونی، بدون دغدغه بن شدن

خرید قانونی پلی استیشن پلاس با نیک پرداخت

خرید این حساب پلی استیشن پلاس با کمک نیک پرداخت امکان‌پذیر است. شما با انتخاب ریجن ترکیه می‌توانید با قیمتی پایین‌تر اما قانونی، پلی استیشن پلاس یا بازی مورد نظر خود را خریداری کنید. نیک پرداخت با ویزای قانونی از سایت پلی استیشن، این خرید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد. خرید با ویزا کارت نیک پرداخت، این امکان را می‌دهد تا با بیش از ۶۰ نوع ارز مختلف پرداخت خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه تکمیل کنید.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست