هر شلیک یک پاداش؛ کسب درآمد دلاری از پابجی (PUBG)

هر شلیک یک پاداش؛ کسب درآمد دلاری از پابجی (PUBG)

بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در دنیا که ۱۰۰ میلیون نفر فعالیت روزانه دارند. اثری که از زمان عرضه تا امروز ۵ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده و جزو ۵ بازی برتر از نظر میزان جوایز به بازیکنان است. این آمارها متعلق به بازی پابجی است. یک بازی شوتر آنلاین بتل رویال با هیجانی وصف‌ناپذیر. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور می‌توان از این بازی پابجی (PUBG) چه در نسخه موبایل و چه در نسخه اصلی درآمد دلاری داشته باشید.

کسب درآمد دلاری از پابجی نسخه موبایل و نسخه اصلی

بازی پابجی بیش از یک میلیارد بار در پلتفرم‌های مختلف نصب شده و امروزه در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا، ۴۰۰ میلیون بازیکن دارد. PUBG یکی از علمدران بازی‌های بتل رویال (Battle Royale) است. یک بازی ترکیبی از شوتر تاکتیکی، استراتژی و بقا که باید با ۱۰۰ بازیکن در محیط بازی مبارزه کنید تا در نهایت یک نفر باقی بماند. گیم‌پلی جذاب آن خیلی زود منجر به هجوم میلیون‌ها بازیکن شد تا این بازی به درآمد بیش از ۵ میلیارد دلاری برسد.

اما شما چطور می‌توانید در میدان نبرد پابجی پول واقعی و درآمد دلاری داشته باشید؟

شرکت در تورنامنت‌ها و مسابقات پابجی

علاوه بر کنسول‌ها و دسکتاپ، پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر موبایل است. فرقی نمی‌کند روی چه پلتفرمی بازی می‌کنید. شرکت در مسابقات آنلاین و پیروزی در آن‌ها جیب شما را پر از دلار خواهد کرد.

بهترین سایت‌های تورنامنت و مسابقات پابجی موبایل و کنسول برای کسب درآمد دلاری

بهترین سایت‌های کسب درآمد دلاری از پابجی موبایل و کنسول

مربی‌گری در مسابقات پابجی

برخی از جوایز تورنامنت‌های پابجی به قدری بزرگ است که تیم‌ها یا بازیکنان تک نفره، به دنبال مربی‌هایی هستند که در مسابقات آن‌ها را یاری کنند. مخصوصا اگر در زمینه‌ی تولید محتوا یا استریم پابجی در پلتفرم‌های مختلف تجربه داشته باشید، برای جذب بازیکنان کار ساده‌تری هم خواهید داشت.

بهترین سایت‌های کسب درآمد دلاری از پابجی موبایل و کنسول

درآمد دلاری از استریم و تولید محتوای پابجی

کافی است سری به یوتیوب و توییچ بزنید و نام پابجی را سرچ کنید. هزاران نفر از طرفداران پابجی مشغول تماشای اجراهای زنده یا محتواهای ویدیویی این بازی هستند. برخی از یوتیوبرهای پابجی تا بیش از ۱۲ میلیون سابسکرایب در اختیار دارند و ویدیوهای آن‌ها بیش از ۱۰ میلیون بار تماشا شده است.

در حال حاضر یوتیوب بهترین فضا برای تولید محتوای ویدیویی بازی پابجی است. اما این بازی در توییچ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در سال ۲۰۲۳، پابجی در بین ۳۰ بازی برتر تماشا شده در توییچ بوده است.

برای کسب درآمد از استریم یا تولید محتوا برای پابجی می‌توانید برخی از ایده‌های زیر را اجرا کنید:

  • آموزش گام به گام پابجی
  • راهنمای پیروز شدن در مسابقات پابجی
  • آموزش فوت و فن‌های پابجی

درآمد دلاری با فروش آیتم های درون بازی پابجی

درآمد دلاری با فروش آیتم های درون بازی پابجی

وقتی یک بازی میلیون‌ها پلیر فعال روزانه دارد و غلبه بر سایر بازیکنان در آن مهم است، پس با یک بازی با فضای اقتصادی قدرتمند طرف هستیم. درست مثل بازی‌هایی مثل DOTA 2 یا Call of Duty، از فروش آیتم PUBG می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

چه آیتم هایی از بازی پابجی را می‌توان برای کسب درآمد دلاری فروخت؟

  • انواع پاداش‌ها (Rewards) درون بازی
  • آیتم‌های تزئینی مانند لباس و زره
  • پول‌های درون بازی
  • فروش اکانت‌های سطح بالا

فرقی نمی‌کند نسخه پابجی موبایل (PUBG Mobile) را بازی می‌کنید یا نسخه‌ی اصلی، آیتم‌های هر دو بازی قابل فروش است. اما از چه سایتی می‌توان آیتم های پابجی را فروخت؟

یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای فروش آیتم پابجی، سایت G2G است. در سایت G2G می‌توانید آیتم‌های پابجی موبایل ، همبازی، مربی یا پول درون بازی خود را بفروشید. همچنین نسخه اصلی بازی پابجی  صفحه‌ی جداگانه‌ای دارد تا مشتریان راحت‌تر آیتم‌های شما را پیدا کنند.

نقد درآمد دلاری پابجی در نیک پرداخت

نیک پرداخت این امکان را به شما می‌دهد تا درآمد دلاری خود از پابجی را به سرعت خالی کردن یک خشاب نقد کنید! اگر موفق به فروش آیتم‌های خود در G2G شدید، کافی است در بخش نقد درآمد ارزی نیک پرداخت درخواست خود را ثبت کنید. در کمتر از چند دقیقه و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، دلارهای شما نقد و به حساب‌تان واریز خواهد شد.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

دریافت و ارسال ارز

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خب واقعا جذابه اما من شخصا هیچی نمیدونم ولی خوبه که از بازی درآمد دلاری داشته باشیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست