سرمایه‌گذارای سازمانی اتریوم

رکورد سرمایه‌گذاری سازمانی با نزدیک شدن به آپگرید بزرگ اتریوم

نزدیک شدن به آپگرید The Merge اتریوم و وجود شفافیت در آن موجب شده سرمایه‌گذاری سازمانی روی محصولات مرتبط با اتریوم افزایش پیدا کند.

سرمایه‌گذاران سازمانی در حال تزریق سرمایه خود به دارایی‌های دیجیتال اتریومی هستند. به طوری که این سرمایه‌گذاران، رکورد هفت هفته متوالی در تزریق سرمایه خود به این شبکه را ثبت کرده‌اند. تنها در هفتمین هفته از این سرمایه‌گذاری، ۱۶٫۳ میلیون دلار روی دارایی‌های اتریومی اندوخته شد که این رقم کل سرمایه‌گذاری را به ۱۵۹ میلیون دلار در تمام هفت هفته می‌رساند.

در این آمار که توسط شرکت تحقیقاتی CoinShares انجام شد، دلیل این رشد سرمایه‌گذارای سازمانی و خوشبینی نسبت به محصولات اتریوم را شفافیت بیشتر در خصوص آپگرید The Merge اتریوم دانسته است. این آپگرید قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر عملی شود.

آپگرید The Merge شبکه اصلی اتریوم را با Ethereum 2.0 Beacon Chain ادغام می‌کند. با این کار اتریوم از یک شبکه با مکانیزم اثبات کار (شیوه استخراج) به یک شبکه اثبات سهام (شیوه سهام‌گذاری) تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود که این آپگرید شبکه باعث افزایش امنیت، کاهش قابل توجه مصرف انرژی و سازگار با محیط زیست شود.

به نظر می‌رسد که اتریوم آخرین تست‌های خود را برای این انتقال بزرگ در هفته جاری انجام دهد تا در کمتر از شش هفته آینده، آپگرید The Merge به سرانجام برسد.

شرکت تحلیلی گلس نود هم اعلام کرد که بسیاری از تریدرها روی این آپگرید بزرگ شرط بسته‌اند و این دارایی را خریداری می‌کنند. در حال حاضر اتریوم با قیمت ۱٫۷۷۶ هزار دلار خرید و فروش می‌شود و نگاه‌های مثبتی به قیمت این رمزارز در آینده وجود دارد.

اگر شما هم به آینده اتریوم پس از آپگرید The Merge امیدوار هستید، می‌توانید با استفاده از پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست