سرمایه‌گذار سرویس‌های پرداختی

سرمایه‌گذارهای بلاکچین به دنبال شرکت‌های پرداختی

از هر ۱۰ سرمایه‌گذار، هفت سرمایه‌گذار بلاکچین روی حداقل یک شرکت مرتبط با سرویس‌های پرداختی، سهام‌گذاری می‌کنند.

شرکت Blockdata که در زمینه بازارهای بلاکچینی فعالیت می‌کند، فهرستی از فعال‌ترین سرمایه‌گذاران در شرکت‌های بلاکچین را معرفی کرد. در این فهرست به نظر می‌رسد که از هر ۱۰ سرمایه‌گذار، ۷ سرمایه‌گذار به دنبال شرکت‌هایی هستند که سرویس‌های پرداختی ارائه می‌دهند.

در حالی که این شرکت‌ها صرفا یک شرکت تمام پرداختی نیستند، با این حال به نحوی سرویس پرداخت خود را ارائه می‌دهند. از جمله آن‌ها می‌توان به Fireblocks، Circle و Anchorage Digital اشاره کرد.

۱۰ سرمایه‌گذار بزرگ این فهرست بر اساس داده‌های Blockdata عبارت‌اند از:

Alphabet، BlackRock، Morgan Stanley، Samsung، Goldman Sachs،

BNY Mellon، PayPal، Microsoft، Commonwealth و Prosus.

البته این داده‌ها میزان دقیق سرمایه گذاری هر سرمایه گذار را مشخص نکرده و آمارهای موجود بر اساس شاخصی است که سرمایه‌گذاران نسبت به درآمد و پیشرفت بیشتر هر شرکت سهام‌گذاری کرده‌اند.

برخی از برترین شرکت‌هایی که این کمپانی‌ها روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند شامل Anchorage Digital، Cricle، Consensys و Fireblocks است.

  • Anchorage Digital یک شرکت حفاظت دارایی‌های دیجیتال است که اولین پروانه فعالیت در صنعت کریپتو توسط بانک مرکزی آمریکا را دریافت کرد. این شرکت همچنین از پرداخت‌های همتا به همتا و بین‌المللی پشتیبانی می‌کند.
  • Circle شرکت ارائه دهنده دومین استیبل کوین بزرگ دنیا یعنی USD Coin است. این استیبل کوین از ارزش بازار ۵۲٫۵ میلیارد دلاری برخوردار است.
  • ConsenSys یک شرکت ارائه دهنده تسهیلات رشد کسب و کارها با تمرکز بر اتریوم است. این شرکت داری یک زیرمجموعه به نام CodeFi است که سرویس‌های پرداخت مالی ارائه می‌دهد.

اگر برای پرداخت‌های بین‌المللی خود به یک پلتفرم مطمئن برای ایجاد یک حساب پی پال نیاز دارید،‌ می‌توانید از طریق نیک پرداخت و با کارت بانکی یک حساب پی پال وریفای شده تهیه کنید.

منبع: PYMNTS

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست