بازی League of Kingdoms

آموزش بازی League of Kingdoms | معرفی توکن بومی، کسب درآمد و نقد کردن آن

اگر به دنیای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین سر بزنیم، با اسامی مختلفی مواجه خواهیم شد که تعداد کمی از آنها مربوط به فضای رقابتی و جنگی هستند. بازی League of Kingdoms یکی از همان بازی‌هایی است که گیمر را وارد هیجانی بی‌وقفه و بی‌پایان می‌کند و او را تا آخرین لحظات نبرد، روی صندلی پشت مانیتور یا گوشی میخکوب خواهد کرد. بازی لیگ آف کینگدامز هم مثل بسیاری از بازی‌های کامپیوتری مدرن امروزی بر مبنای سیستم P2E راه‌اندازی شده است و می‌تواند به عنوان منبع درآمد قابل توجهی برای گیمرها ارزیابی شود.

از آنجایی که نحوه آشنایی با بازی League of Kingdoms و آموزش قابلیت‌های آن از جمله مهم‌ترین جزئیات این بازی محسوب می‌شوند، تصمیم گرفتیم که در این مقاله به صورت مفصل به موضوعات آن اشاره داشته باشیم و راه حلی برای نقد کردن درآمد شما ارائه دهیم. در ادامه این مقاله قرار است به معرفی استراتژی MMO در شبکه بلاکچین، بررسی مفاهیم مربوط به بازی لیگ آف کینگدامز و توکن بومی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی بازی League of Kingdoms

بازی لیگ آف کینگدامز یک بازی استراتژیک مبتنی بر سیستم MMO است؛ سیستم MMO بیانگر نوعی از گیم‌پلی بازی‌های مدرن است که بر اساس آن، چندین گیمر به صورت آنلاین در بستر یک فضای بزرگ به رقابت می‌پردازند. گیمر می‌تواند در داخل بازی به قدرتمندتر کردن تاج‌وتخت پادشاهی خود مشغول و برای همین موضوع با دیگر رقبای خود وارد جنگ‌های سنگین و البته سودآور شود. برای مثال در فضای بازی لیگ آف کینگدامز، هرکدام از گیمرها به‌عنوان یک پادشاه در نظر گرفته می‌شوند که قلمروی مخصوص به خودشان را دارند و برای بقای خود تلاش می‌کنند؛ هرکدام از پادشاهان (گیمرها) بتواند به منابع بیشتری دستیابی داشته باشد و رقبای بیشتری را شکست دهد، پیروزی را از آن خود می‌کند.

گیمرها می‌توانند، عملیات مربوط به گسترش قلمرو و قدرتمند کردن پادشاهی خود را به صورت تک‌نفره و یا به صورت گروهی (در همکاری با دیگر گیمرها) انجام دهند. بعضی از گیمرها حال‌وهوای این بازی را با فضای بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) مقایسه می‌کنند، در صورتی که چه از لحاظ هدف بازی و چه از لحاظ نحوه کسب درآمد، هر دوی این بازی‌ها از زمین تا آسمان با هم فرق دارند. گیمرهایی که در حمایت از شما وارد یک اتحاد می‌شوند، هم می‌توانند در جنگ‌ها از شما حمایت کنند و هم می‌توانند منابع مورد نیازتان را به اشتراک بگذارند. به عبارت دیگر هر گیمر می‌تواند، به گیمرهای دیگر در اتحاد با آنها است، منابع بدهد و وارد جنگ‌های نیابتی شود.

تمامی زمین‌ها و منابعی که برای رشد قلمروی پادشاهی گیمرها وجود دارند، به صورت NFT قابل خرید و فروش هستند و می‌توان آنها را در خارج از محیط بازی به فروش رساند. گیمرها می‌توانند، با تجارت دارایی‌های دیجیتال خود و اجاره زمین‌های داخل بازی به کسب درآمد مشغول شوند. صاحبان بازی و به طور کلی دارندگان دارایی‌های دیجیتال می‌توانند، ۵ درصد از کل منابع جمع‌آوری‌شده توسط گیمرها را دریافت کنند. شما به عنوان یک گیمر می‌توانید بازی League of Kingdoms را در پلتفرم‌های اندروید، iOS و مرورگرهای دسکتاپ انجام دهید. خواندن مقاله کسب درآمد از بازی فوتبالی Sorare با توکن‌های NFT نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

بازی League of Kingdoms
بازی League of Kingdoms از جمله بازیهای مبتنی بر سیستم بلاکچین و سیستم P2E است.

تاریخچه‌ای از راه‌اندازی بازی League of Kingdoms

بازی League of Kingdoms اولین بازی مبتنی بر سیستم بلاک چین و MMO بود که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. توکن LOKA برای اولین‌بار به منظور توسعه بهتر این بازی با حجمی برابر با ۴۰۰ هزار توکن به انتشار رسید. توکن LOKA در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۰ برای کاربران و گیمرهای بازی لیگ آف کینگدامز معرفی شد و جزئیات بیشتری از این توکن در اختیار تمامی علاقه‌مندان کریپتوکارنسی قرار گرفت. بازی League of Kingdoms در اوایل سال ۲۰۲۰ به دنیای بازی‌های P2E معرفی شده بود.

واژه P2E که مخفف عبارت Play to Earn است، تمامی بازی‌های کامپیوتری را شامل می‌شود که به منظور ایجاد کسب درآمد برای گیمرها راه‌اندازی خواهند شد. به عبارت ساده‌تر، هر بازی P2E به هدف ایجاد کسب درآمد و نه به منظور سرگرم کردن گیمرها به وجود می‌آید.

نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بود که بازی League of Kingdoms رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد؛ جامعه کاربران و گیمرهای علاقه‌مند به این بازی به صورت تصاعدی رشد می‌کردند و تعداد گیمرهای فعال به صورت روزانه ۲۰ برابر شده بود. در اواسط سال ۲۰۲۱، گیمرهایی که این بازی را به عنوان پلتفرم اصلی برای کسب درآمد انتخاب کرده بودند برابر با ۸۰ هزار نفر بودند. پس از این موفقیت چشمگیر، ۳ میلیون دلار از جانب سرمایه‌‌‌گذاران مشهور مانند Binance Labs، Sequoia India، a16z و غیره متوجه بازی League of Kingdoms شد. بسیاری از سرمایه‌گذاران بازهای دیگر مثل بازی سندباکس، بازی اکسی اینفینیتی و غیره هم وارد پروژه بازی لیگ آف کینگدامز شدند.

بنیان‌گذاران بازی League of Kingdoms چه کسانی هستند؟

سیمون کیم (Simon Kim) مدیرعامل Hashed VS است که همواره یکی از هم‌بنیان‌گذاران بازی لیگ آف کینگدامز محسوب می‌شود. او در مورد این بازی اذعان داشته: «ما مفتخریم که اولین پشتیبان و حامی لیگ آف کینگدامز محسوب می‌شویم. ما تمامی تلاش خود را برای توسعه یک بازی قدرتمند به کار گرفته‌ایم تا یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های مبتنی بر سیستم MMO به دنیای بلاک چین معرفی شود. من شک ندارم که بازی League of Kingdoms میلیون‌ها گیمر را به خود جذب می‌کند و دنیای کریپتوکارنسی، این بازی را از یاد نخواهد برد».

چان لی (Chan Lee) یکی دیگر از بنیان‌گذاران بازی League of Kingdoms است که همواره یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه محسوب می‌شود. او درباره این بازی گفته: «ما مدت بسیار زیادی را صرف راه‌اندازی بازی لیگ آف کینگدامز کرده‌ایم؛ این در حالی بود که در آن زمان هیچ سازمانی به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین اعتقادی نداشت. هم‌اکنون با توجه به این که دوستان ما از پروژه بازی Axie Infinity دست یاری دراز کرده‌اند، آماده هستیم که جامعه بازی‌های P2E را گسترش دهیم و برای خلق قابلیت‌های جدید تلاش کنیم». خواندن مطلب چگونه از بازی Illuvium درآمد ارزی کسب کنیم هم به شما پیشنهاد می‌شود.

مروری بر تأثیر NFTها در بازی لیگ آف کینگدامز

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، NFTها درواقع توکن‌های غیر قابل تعویضی هستند که عموما برای آثار هنری و همچنین دارایی‌های دیجیتال دیگر به کار گرفته می‌شوند. در مورد بازی لیگ آف کینگدامز، تمامی اقلام و کلکسیون‌های درون بازی را می‌توان به NFT تبدیل کرد و آنها را در خارج از فضای بازی به دیگر افراد علاقه‌مند فروخت. NFTها توجه بسیاری از کاربران دنیای کریپتوکارنسی را به خود جلب کرده‌اند و توانسته‌اند تا بسیاری از مشکلات جمع‌آوری منابع را در بازی حل کنند.

اگر بخواهیم به تأثیر NFTها در بازی لیگ آف کینگدامز اشاره داشته باشیم، باید نسبت به ارزش قیمتی آنها هم مطلع شویم. با در نظر گرفتن یک چشم‎‌انداز در مورد دارایی‌هایی که به NFT تبدیل می‌شوند، به این نتیجه خواهیم رسید که هر گیمر در بازی League of Kingdoms می‌تواند، منابع یا زمین خود را به NFT تبدیل کند و آن را به دیگری بفروشد؛ نکته مهم در این قسمت به وجود می‌آید که گیمر می‌تواند، هر قیمتی را که دلش خواست، روی NFT بگذارد. نکته جالب‌تر این که ارزش و قیمت NFTها در طول زمان افزایش خواهد یافت و گیمرها می‌توانند به درآمد بسیار قابل توجهی دست یابند.

بازی League of Kingdoms
نمایی از گیم‌پلی بازی League of Kingdoms

روش‌های کسب درآمد از بازی لیگ آف کینگدامز

جالب است بدانید که کسب درآمد از این بازی تنها به فروش NFT ختم نمی‎‌شود و شما می‌توانید از ۳ روش مختلف در این بازی به پول برسید. این ۳ روش مختلف و سودآور به ترتیب شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ساده‌ترین روش برای کسب درآمد از این بازی، شامل درآمد غیر فعال از مالکیت زمین است. حدود ۵ درصد از منابع برداشت‌شده توسط گیمرها به مالکان زمین داده می‌شود و حدود ۱۰ درصد از سود حاصل از خریدهای درون بازی هم در شبکه DAI توزیع خواهد شد.
  • گیمرها می‌توانند، زمین‌های خود را در داخل بازی با یکدیگر مبادله کنند. اولین فروش زمین در بازی League of Kingdoms در دسامبر سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد؛ قیمت زمین‌هایی که مورد معامله قرار گرفته بدند، از ۱۳ تا ۲۴۰ دلار متغیر بود.
  • راه سوم، به دست آوردن منابع و فروختن آنها در پلتفرم‌های دیگر است. به عبارت دیگر، گیمر می‌تواند در طول بازی، دارایی‌ها و منابع مختلفی به دست بیاورد و سپس آنها را در مارکت‌ها یا بازارهای دیگر به فروش برساند.

معرفی توکن بومی بازی League of Kingdoms

همان‌طور که اشاره کرده بودیم، این بازی در سال ۲۰۲۰ دارای یک توکن بومی و اختصاصی با عنوان LOKA بود؛ از اکتبر سال ۲۰۲۱ دیگر هیچ توکنی برای این بازی تعریف نشده است و گیمرها باید با استفاده از NFTهایی که دارند، مشغول کسب درآمد و یا خریدوفروش شوند. هرگونه توزیع درآمد از تیم بازی League of Kingdoms در شبکه DAI انجام می‌شود. شبکه DAI با پشتیبانی از استیبل کوین، با قیمت یک دلار آمریکا گره خورده است و می‌تواند در برابر نوسانات قیمتی دنیای کریپتوکارنسی، مقاومت قابل توجهی داشته باشد.

با در نظر گرفتن همه این اوصاف، تیم بازی League of Kingdoms اخیرا به یک چارچوب اقتصادی جدید هم اشاره کرده‌اند که با توجه به بعضی از مقررات و قوانین خاص اجرا خواهد شد؛ با توجه به همه این نکات، توصیه می‌کنیم که اگر به عنوان گیمر این بازی را انتخاب می‌کنید، حتما از آپدیت‌هایی که برای بازی League of Kingdoms ارائه می‌شوند، اطلاع داشته باشید.

آموزش نصب و راه‌اندازی بازی

برای نصب این بازی، شما می‌توانید از طریق App Store یا Google Play اقدام کنید. همان‌طور که اشاره کرده بودیم، هر دو پلتفرم اندروید و iOS از این بازی پشتیبانی می‌کنند و می‌توان از طریق دسکتاپ هم با آن بازی کرد. البته در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد نسخه وب این بازی به بحث می‌نشینیم و نحوه نصب و راه‌اندازی بازی را از این دریچه به شما ارائه دهیم. نخستین کاری که باید انجام دهید، ایجاد یک کیف پول مناسب مثل کیف پول Metamask است. فراموش نکنید که شما برای ذخیره NFT و دارایی‌های دیجیتال خود به یک کیف پول دیجیتالی نیاز دارید.

  • در ابتدا وارد سایت metamask.io شوید و روی install Metamsk for Chrome کلیک کنید. در ادامه، Metamask را به افرونه مرورگر کروم بیفزایید.
  • حالا نوبت آن است که در سایت بازی لیگ آف کینگدامز یک حساب کاربری اختصاصی باز کنید. در سایت بازی لیگ آف کینگدامز، روی گزینه‌ای که وسط سایت وجود دارد و با عنوان Get  Started کلیک کنید و صبر داشته باشید تا عملیات Loading بازی به اتمام برسد.
  • شما می‌توانید، پس از اتمام عملیات Loading، روی گزینه Guest کلیک کنید و حساب کاربری خود را به عنوان یک گیمر تازه‌وارد بسازید.
  • پس از ساختن اکانت، کیف پول متامسک را به بازی متصل کنید تا همه چیز به روال خود پیش برود.
بازی League of Kingdoms
پس از اتصال افزونه کیف پول متامسک، به سایت بازی بیایید و روی گزینه Get Start کلیک کنید.

آموزش نصب بازی برای گوشی موبایل

برای ورود به سایت بازی League of Kingdoms از طریق گوشی موبایل، باید از قبل یک کیف پول دیجیتالی مناسب را در نظر بگیرید؛ نکته مهم در مورد این بازی، استفاده از کیف پول Trust Wallet به عنوان ایده‌آل‌ترین گزینه برای نسخه‌های موبایلی است. همان رویه‌ای که برای ایجاد کیف پول متامسک ارائه دادیم را برای کیف پول Trust Wallet هم در نظر بگیرد و سپس وارد بازی شوید.

با ورود به سایت بازی، باید روی گزینه Get Started کلیک کنید و اجازه دهید تا عملیات Loading به اتمام برسد. با توجه به این که حساب کاربری شما جدید است، در ابتدا با فضایی روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید با استفاده از کمک‌های یک شخصیت مجازی، ساختمان‌های مورد نظر را احداث کنید؛ این ساختمان‌ها شامل تمامی سازه‌هایی هستند که در قلمروی پادشاهی شما قرار دارند. در ادامه این مقاله به آموزش بازی League of Kingdoms برای گیمرهای تازه‌وارد خواهیم پرداخت.

آموزش بازی League of Kingdoms برای گیمرهای تازه‌وارد

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، شما به عنوان یک گیمر تازه‌وارد باید پله‌پله وارد جریان رقابتی بازی شوید. برای شروع لازم است که از ساختمان اولیه بازی شروع و صندوقچه داخل آن را ارزیابی کنید. صندوقچه‌های بازی شامل ۲ نوع طلایی و نقره‌ای هستند، بازی League of Kingdoms هر ۴۸ ساعت یکبار یک صندوقچه طلایی با جوایز ویژه و هر بار هم با توجه به سطح بازی شما یک صندوقچه نقره‌ای ارائه می‌دهد.

بازی League of Kingdoms
نمایی از صندوقچه‌های بازی League of Kingdoms

شما می‌توانید با کلیک کردن روی بخش Treasure House آیتم‌های داخل بازی که شامل قدرت‌های گوناگون هستند را انتخاب کنید. هر یک از قدرت‌هایی که در آیتم‌های مختلف این بازی وجود دارند، به گیمرها کمک می‌کنند تا قدرت مناسب برای حمله یا Attack را داشته باشند و به منابع بیشتری دست پیدا کنند. در بخش مربوط به صندوقچه که با عنوان TREASURE HOUSE قابل شناسایی است، می‌توان چند گزینه از جمله FREE، *۱ OPEN و OPEN ALL را مشاهده کنید. بخش FREE مربوط به صندوقچه‌های نقره‌ای است که منابع رایگان را پس از طی کردن مراحل به شما هدیه می‌دهد و گزینه‌های دیگر هم مربوط به صندوقچه طلایی است.

بازی League of Kingdoms
نمونه‌ای از آمادگی برای اجرای Attack در بازی League of Kingdoms

نکته مهمی که در بازی League of Kingdoms باید به آن توجه داشته باشید، ارزش قائل شدن برای ساختمان اصلی بازی است؛ چرا که با شکل دادن این ساختمان یا TOWER می‌توانید، بقیه ساختمان‌های بازی را هم شکل بدهید. بدیهی است که پس از ارتقای ساختمان‌های دیگر، پتانسیل حملات یا Attackهای شما هم افزایش خواهند یافت. برای مثل، ساختمان دیگری هم در محیط بازی وجود دارد که آن را می‌توان با عنوان ACADEMY مشاهده کرد. اگر شما به عنوان یک گیمر برای ارتقای ساختمان آکادمی اقدام کنید، می‌توانید شرایط مختلفی را برای بازی کردن به وجود بیاورید. برای مثال، ۳ گزینه برای ارتقای آکادمی وجود دارند که با عناوین ADVANCED، PRODUCTION و BATTLE شناخته می‌شوند.

بازی League of Kingdoms
جزئیات مربوط به ساختمان ACADEMY در بازی League of Kingdoms

در ابتدا گزینه BATTLE برای گیمرهای تازه‌وارد در دسترس خواهد بود و این گزینه شامل امکانات مختلفی از جمله ACADEMY DEFENCE و ACADEMY ATTACK در سطوح مختلف است. شما می‌توانید با انتخاب هرکدام از این سطوح (با توجه به منابعی که دارید) در حملات خود، برق‌آسا و قدرتمند ظاهر شوید و حتی قدرت دفاعی قابل ملاحظه‌ای را از خود نشان دهید.

ساختمان بعدی که یکی دیگر از مهم‌ترین ساختمان‌های بازی محسوب می‌شود، HOSPITAL یا بیمارستان نام دارد. اگر در خلال یکی از حملات در بازی League of Kingdoms، یاران و نیروهای شما دچار مصدومیت‌های شدید شدند، وقت را از دست ندهید و آنها را به این ساختمان منتقل کنید.

بازی League of Kingdoms
نمایی از ساختمان Hospital در بازی League of Kingdoms

ساختمانی که احتمالا بسیار کاربردی‌تر از سایر ساختمان‌هاست، با عنوان TRADING POST شناخته می‌شود. گیمرها می‌توانند با مراجعه به این ساختمان، هرکدام از منابع را که به صورت ساعتی در آنجا منتشر می‌شوند، خریداری کنند. گیمرها توانایی خریدن هرکدام از منابعی که مد نظرشان است را با GEM و دیگر منابع دارند و هیچ محدودیتی در خرید وجود نخواهد داشت.

بازی League of Kingdoms
نمایی از ساختمان Trading Post در بازی League of Kingdoms

همان‌طور که در بازیهای استراتژیک، وجود یک نقشه برای پیدا کردن نقاط مهم و دسترسی به منابع بیشتر لازم است، در بازی League of Kingdoms هم چنین امکانی راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید با مراجعه به ساختمان WATCH TOWER همچون یک چشم جهان‌بین به تمامی نقاط موجود در بازی نگاهی داشته باشید و به قولی، نقش یک ناظر کُل را ایفا کنید. تمامی گیمرها با استفاده از این ساختمان در قلمروی خود می‌توانند، منابع قابل دسترسی و همچنین تعداد MONSTERهایی که باید شکار کنند را مورد نظر داشته باشند.

بازی League of Kingdoms
ساختمان Watch Tower در بازی League of Kingdoms

چگونه می‌توان در این بازی، نیروهای خود را شکل داد؟

برای تقویت و ایجاد یک نیروی خوب و کارآمد در بازی League of Kingdoms، باید به ساختمانی با عنوان BARRACK مراجعه کنید؛ بعضی از سایت‌ها از این ساختمان با عنوان «سربازخانه» یاد می‌کنند و اتفاقا عنوان بسیار درخوری هم است. شما به عنوان پادشاه قلمروی خودتان، با مراجعه به این ساختمان می‌توانید به ۳ نوع سرباز از جمله INFANTRY، ARCHER و CAVALRY دسترسی داشته باشید. اگر با بازی کلش آف کلنز آشنایی داشته باشید، حتما بعضی از این اسامی به گوشتان آشنا خواهند بود.مقاله‌ نحوه خرید اکانت کلش آف کلنز  را هم می‌توانید مطالعه کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در این بازی مد نظر داشته باشید، در نظر گرفتن یک استراتژی خاص برای بازی و حمله کردن است؛ چرا که این نوع استراتژی‌ها تعیین‌کننده نوع سربازانی هستند که قرار است از این ساختمان به ارتش شما بپیوندند. توجه داشته باشید که سربازهای کمان‎‌دار یا ARCHER قابلیت جنگیدن بیشتری را دارند و با آنها می‌توان، استراتژی‌های هجومی را پایه‌ریزی کرد. در عوض، سربازهای CAVALRY به صورت سرعتی عمل می‌کنند و با استفاده از آنها می‌توان در ضد حملات به خوبی ظاهر شد. در نهایت، فراموش نکنید که بازی‌های استراتژیک از جمله بازی League of Kingdoms باید با توجه به یک نقشه درست‌وحسابی پیش بروند.

نقد کردن درآمد ارزی گیمرها در نیک پرداخت

حالا که با زیروبم بازی League of Kingdoms آشنا شده‌اید، احتمالا این تصمیم برای شما ایجاد شده است که بخواهید از این بازی، کسب درآمد داشته باشید. تمامی گیمرهای سرتاسر دنیا با استفاده از پلتفرم‌های بین‌المللی می‌توانند، درآمد حاصل از بازی League of Kingdoms را به انواع پول‌های رایج از حمله دلار یا یورو تبدیل کنند. با توجه به تحریم‌های اقتصادی ایران، این امکان برای گیمرهای ایرانی فراهم نیست و آنها باید با استفاده از پلتفرم‌های مختلف و متفرقه، درآمد خود را به ریال نقد کنند. با توجه به کارمزدهای نامعقولانه و بسیار زیاد بسیاری از پلتفرم‌ها، نقد کردن درآمد ارزی گیمرهای ایرانی در اکثر اوقات به صرفه نیست.

مجموعه نیک پرداخت، با سال‌ها تجربه در مورد امور پرداخت بین‌المللی، این امکان را به وجود آورده است که درآمد دلاری یا ارزی خود را در عرض نیم ساعت به ریال تبدیل کنید. برای بهره‌‌مندی از خدمات مقرون‌به‌صرفه نیک پرداخت، روی آدرس الکترونیکی نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید.

جمع‌بندی

بازی League of Kingdoms از جمله بازی‌های مبتنی بر شبکه بلاک‌چین و همین‌طور سیستم P2E است. شما به عنوان یکی از گیمرهای علاقه‌مند به دنیای کریپتوکارنسی می‌توانید، با آموزش گیم‌پلی این بازی، وارد محیط آن شوید و در ادامه، کسب درآمد داشته باشید. بازی لیگ آف کینگدامز رتبه نسبتا خوبی را در بین سایر بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به دست آورده و می‌توان روی پتانسیل آن حساب باز کرد. این بازی در ۳ پلتفرم مختلف، دسکتاپ، سیستم‌عامل اندروید و سیستم‌عامل iOS به کاربران عرضه شده است و می‌توان آن را در اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کرد.

در این مقاله به صورت اختصاصی به سراغ آموزش بازی League of Kingdoms رفتیم و تمامی جزئیات مربوط به آن را در اختیار شما قرار دادیم. راستی نگران نقد کردن درآمد ارزی خود نباشید؛ شما می‌توانید روی خدمات شبانه‌روزی و توقف‌ناپذیر نیک پرداخت تکیه کنید!

فروش ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام یه سوال، چه جوری بعضیا منابعشون رو به بسته های صدمیلیون تایی مینیت میکنن؟ واسه من فقط ۱ میلیونی و ۵ میلیونی و ۱۰ میلیونی داره.که اصلا نمیصرفه بخوام برای هر ۱۰ میلیون منابع کارمزد بدم(هزینه ی مینیت کردنه ۱۰ میلیون منابع ۱۲ سنته و قیمت ۱۰ میلیون منابع برای فروش هم ۱۲ سنت)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست