کلاهبرداری کریپتو مسترکارت

ابزار جدید مسترکارت برای جلوگیری از کلاهبرداری کریپتو

ابزار جدید مسترکارت به بانک‌ها اجازه می‌دهد تا پلتفرم‌های کلاهبرداری کریپتو را شناسایی و متوقف کنند. مسترکارت به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات مالی، ابزار جدیدی را برای بخش مدیریت ریسک سرویس‌های کریپتویی ارائه داد. این سرویس جدید که Crypto Secure نام دارد، به بانک‌ها کمک می‌کند تا پلتفرم‌های معاملات کریپتو که با اهداف کلاهبرداری فعالیت می‌کنند را شناسایی و متوقف کنند.

Crypto Secure با ترکیب هوش مصنوعی، داده‌های بلاکچین و سوابق عمومی از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، همراه با برخی دیگر از منابع مختلف، نسبت به شناسایی کلاهبرداری و ریسک‌های مربوط به معاملات کریپتو در شبکه مسترکارت عمل می‌کند.

گفتنی است که مسترکارت پیش از این سرویس مشابهی را برای تراکنش‌های ارزهای فیات به بانک‌ها ارائه داده بود. مدیر بخش امنیت کسب و کار مسترکارت می‌گوید که توسعه این ابزار به شرکای این شرکت کمک می‌کند تا در هنگام مبارزه با جرایم و کلاهبرداری کریپتو، با قانون‌گذاران محلی همکاری لازم را داشته باشند.

بانک‌ها و سایر شرکای مسترکارتی که از Crypto Secure استفاده می‌کنند، کسب و کارهای مربوط به کریپتو را به با رنگ‌های مختلف به صورت رتبه‌بندی شده در اختیار خواهند داشت. این رنگ‌ها به نشانه مشکوک بودن یا امن بودن فعالیت این کسب و کارها خواهد بود. این قابلیت توسط شرکت امنیت بلاکچین CipherTrace ارائه شده که سال گذشته توسط مسترکارت تصاحب شد.

جالب است بدانید در حال حاضر حدود ۲۴۰۰ پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال در شبکه مسترکارت فعالیت می‌کنند. به لطف شبکه‌هایی نظیر مسترکارت و ویزا،‌ پرداخت‌های کریپتویی بیش از پیش در جریان زندگی عادی کاربران قرار گرفته است. سال گذشته ویزا کارت اعلام کرد که بیش از ۱ میلیارد دلار کریپتو در شبکه این پلتفرم خرج شده است.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال بدون محدودیت و امنیت چندلایه روی نیک پرداخت حساب کنید. انجام اتوماتیک سفارش‌‌ها و فروش بدون احراز هویت ویژگی‌هایی است که خیال شما را برای انجام سفارشی مطمئن راحت می‌کند.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست