مالیات از کاربران کیف پول متامسک

شایعه‌ی دریافت مالیات از کاربران کیف پول متامسک!

شرکت صاحب کیف پول ارز دیجیتال متامسک (MetaMask) در یک توییت جدید، دریافت مالیات از مشتریان خود را یک شایعه اشتباه اعلام کرد.

ConsenSys، شرکت مالک کیف پول ارز دیجیتال متامسک، به شایعه اخیری که با عنوان «کسر مالیات در هنگام تراکنش‌های ارز دیجیتال» منتشر شد، پایان داد. این شرکت، شایعه منتشر شده را بر اساس اطلاعات نادرست اعلام کرد.

رد شایعه مالیات از کاربران متامسک

این شایعه ابتدا از برداشتی اشتباه از ضوابط سرویس متامسک منتشر شد. در توضیحاتی تکمیلی، شرکت کانسنسیس وجود بخش مالیات در ضوابط سرویس‌های خود را منحصرا برای بخش محصولات و برنامه‌های پولی اعلام کرد. بنابراین این مالیات هیچ ارتباطی با تراکنش‌های ارز دیجیتال آن‌چین متامسک ندارد. کانسنسیس در رابطه اعلام کرد:

«واژگان قانونی می‌توانند پیچیده باشند. اما تاکید می‌کنیم که این بخش از ضوابط ما در خصوص متامسک یا هر محصولی که شامل مالیات فروش است، مربوط نیست.»

روز گذشته در تاریخ ۲۱ می، هنگامی که کاربران به این ضوابط سرویس متامسک برخوردند، سر و صدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال رخ داد. این کاربران باور داشتند که دریافت مالیات از دارایی دیجیتال کاربران، منجر به نابودی تمرکز زدایی در ارزهای دیجیتال خواهد شد.

منبع: Cointelegraph 

 

پیشنهاد نیک پرداخت

کیف پول ارزدیجتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست