سرمایه ۲۰ میلیون دلاری پی پال برای محافظت از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال

شرکت پی پال با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری روی شرکت Chaos Labs، تلاش می‌کند تا از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال و انتقال رمزارز در شبکه خود محافظت کند. پی پال با کمک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Galaxy، روی پلتفرم ابری Chaos Labs که کار آن امنیت بلاکچین و پرتکل‌های آن است، سرمایه‌گذاری می‌کنند. با کمک مدیریت ریسک خودکار، Chaos Labs قادر است از پروتکل‌های کریپتویی در برابر خطرات و نفوذ‌های خارجی محافظت کند. این پلتفرم با ایجاد شبیه‌سازی سناریوهای مختلف، پروتکل‌های ارزهای دیجیتال را در برابر آسیب‌های اقتصادی و رویداد‌های نفوذی محافظت می‌کند.

با این سرمایه‌گذاری که توسط پی پال انجام می‌شود، Chaos Labs قادر خواهد بود سیستم امنیتی خود را بهبود ببخشد. البته پی پال تنها سرمایه‌گذار Chaos Labs نیست. ۲۳ شرکت و شش سرمایه‌گذار فرشته، در این سرمایه‌گذاری شرکت خواهند کرد. طبق ادعای سایت Chaos Labs، تکنولوژی این پلتفرم قادر است تا از پروتکل‌های De-Fi در برابر ریسک‌های مختلف محافظت کند.

پی پال یکی دیگر از شرکت‌های پرداخت بین‌المللی مطرح است که در تلاش است در اکوسیستم ارزهای دیجیتال هم فعالیت داشته باشد. طبق آخرین گزارش این شرکت، پی پال تا پایان سال ۲۰۲۲ ۶۰۴ میلیون دلار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتر و لایت‌کوین در اختیار دارد.

شما نیز می‌توانید برای استفاده از تمامی امکانات پی پال از جمله پرداخت، نقد ارز و ساخت حساب، از خدمات نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

منبع: Ciontelegraph

افتتاح حساب پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست