افتتاح حساب پی پال

حالا یه حساب بین‌المللی داری؛ ساخت اکانت پی‌ پال

امروز برای شما یک روز ویژه است. این تاریخ را باید در دفترچه خاطرات‌تان بنویسید و داستان آن را برای دیگران تعریف کنید. روزی که بالاخره حسابی بانکی در اختیار دارید تا با کل دنیا معامله داشته باشید. روزی فراموش‌نشدنی که حس جهانی شدن را به دست می‌آورید. در این روز است که به یک جمع میلیونی وارد می‌شوید. روزی که با به دست آوردن یک حساب بین‌المللی به بزرگترین سیستم مالی آنلاین دنیا متصل شوید. با داشتن این حساب، درآمد ارزی‌تان نقد می‌شود. پرداخت‌های بین‌المللی و خرید از سایت‌های خارجی را بدون مانع تحریم انجام می‌دهید و برای انتقال پول به سراسر دنیا با چالش جدی مواجه نمی‌شوید. هنوز هم شک دارید امروز روز شماست؟ با ساخت اکانت پی پال روزتان را بسازید.

 

۱. در صورت لیمیت شدن حساب پی پال چه کاری باید انجام دهیم؟
امکان لیمیت شدن اکانت به‌دلیل انجام تبادل مالی مغایر با قوانین پی‌پال، وجود دارد. درصورت لیمیت شدن اکانت پی‌پال مشاوران اختصاصی نیک‌پرداخت برای رفع این مشکل شما را همراهی خواهند کرد.

۲. امکان افتتاح حساب پی پال برای کاربران ایرانی وجود دارد؟
به دلیل تحریم‌های بانکی و مالی علیه کشور ما این کار به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی ممکن نیست. اما نیک پرداخت با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت‌های ارزی می‌تواند با امنیت بالا این امکان را برای شما فراهم کند.

۳. تبدیل دلار پی‌پال به ریال چگونه انجام می‌شود؟
با استفاده از خدمات پی‌پال نیک‌پرداخت در هر ساعتی از شبانه‌روز و در کمترین زمان ممکن، می‌توانید ارزهای حساب پی‌پال را به ریال و یا ارز دلخواه‌تان تبدیل کنید. با افتتاح حساب پی‌پال از طریق نیک‌پرداخت، بدون وثیقه و گران‌تر از نرخ نقد کردن معمولی، می‌توانید حساب‌تان را نقد کنید.

وقتشه حساب پی‌پال داشته باشی

یه حساب امن‌تر. بدون چک سفته.

انواع حساب‌های پی پال

شرکت پی پال با توجه به نیاز کاربران حساب‌های مختلفی را در دسترس قرار داده است. البته هر یک از آن‌ها نرخ کارمزد متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که هنگام تکمیل خرید‌های آنلاین یا ارسال پول نیاز به پرداخت هزینه اضافی نخواهد بود. اما در نظر داشته باشید که براساس قوانین پی‌پال، هنگام دریافت پول، پی پال کارمزد خود را دریافت خواهد کرد. پی پال دو نوع حساب اصلی دارد که در کنار آن، حساب‌های فرعی مناسب کاربری خاص هم در دسترس قرار داده است. همه این حساب‌ها با ارائه ایمیل، رمز عبور و جزئیات ساده دیگر برای کاربران خارج از کشور قابل گشایش است. با داشتن حساب پی‌پال خرید از سایت‌های خارجی، دریافت و ارسال ارز و پرداخت‌های بین‌المللی برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. در ادامه با سه نوع اکانت پی پال آشنا خواهیم شد.

اکانت شخصی پی پال (Personal)

اگر همه هدف شما از داشتن یک حساب پی‌پال، خرید با پی پال به صورت آنلاین و همچنین ارسال و دریافت پول است، اکانت پی پال شخصی مناسب کار شماست. با داشتن حساب شخصی پی پال بدون هیچ محدودیتی پول خود را به هر فردی در سرتاسر دنیا ارسال کنید. همچنین خرید محصول یا سرویس از سایت‌های مختلف به خوبی توسط پی پال پشتیبانی شده‌اند. بهتر است بگوییم پی پال شاید محبوب‌ترین درگاه‌ فروشگاه‌های آنلاین حال حاضر دنیا محسوب می‌شود.

اکانت ویژه پی پال (Premier)

اگر یک کسب و کار انفرادی راه انداخته‌اید و می‌خواهید اجناس، خدمات یا سرویس‌های خود را به فروش برسانید، اکانت ویژه پی پال مناسب شماست. این نوع حساب کاربری علاوه بر این که از ویژگی‌های حساب‌های شخصی پی‌پال برخوردار است، برای فریلنسرها و کسب وکارهایی مناسب است که مشتریان خارج از کشور دارند و می‌خواهند یک روش مطمئن و امن برای دریافت پول خود داشته باشند.

توجه داشته باشید که این حساب برای کسب‌ و ‌کارهای کوچک و فریلنسرها نامحدود نیست و حد معینی برای آن تعیین شده است. اما از طرفی هم حجم پرداخت و دریافت این حساب‌ها بیشتر از حساب شخصی است. صاحبان اکانت ویژه امکان دریافت درآمد از طریق کارت‌های اعتباری نیز علاوه بر دیگر اکانت‌های پی پال را دارند.

آموزش ساخت حساب پی پال

اکانت تجاری پی‌ پال (Business)

اگر یک کسب و کار تجاری گسترده‌تر را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید درآمد شرکت خود را به صورت ارز از مشتریان خارجی خود دریافت کنید، باید یک اکانت تجاری پی پال داشته باشید. این حساب برای گروه‌ها و شرکت‌های تجاری که تجارت آنلاین راه‌اندازی کرده‌اند توصیه می‌شود.

اکانت‌های تجاری پی پال علاوه بر این که از گزینه‌های حساب ویژه برخوردار هستند، تحت نام تجاری شرکت شما ساخته می‌شوند و امکان پذیرفتن انتقال بانکی (با کارمزد به ازای هر تراکنش)، امکان اعطای دسترسی به ۲۰۰ کارمند و امکاناتی چون Express Checkout را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

همچنین به عنوان یک شرکت تجاری، با داشتن حساب‌های تجاری پی پال، نام شرکت و لوگو شما در هنگام پرداخت به مشتریان نمایش داده می‌شود. همچنین از آن جایی که یک شرکت تجاری نیازمند مدیریت مالی بیشتر، پرداخت‌های دسته جمعی و چنین مواردی است، حساب‌های تجاری پی پال این نیازها را برای این مشتریان فراهم می‌کند. در مورد نحوه شارژ حساب پی پال نیز این مطلب را بخوانید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

پیش از افتتاح حساب پی پال باید گفت، از آن جایی که پی پال در حال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها از کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین برای ساخت یک حساب پی پال باید یک شماره حساب بانکی خارجی، شماره موبایل غیر ایرانی، کد پستی و آدرس محل سکونت خارج از ایران داشته باشید. در ادامه با مراحل ساخت حساب کاربری پی پال آشنا خواهیم شد.

  • ابتدا به سایت پی پال بروید.
  • برای ثبت‌نام روی گزینه Sign Up for Free یا Sign Up در قسمت بالای سایت کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت پی پال

  • در ابتدا از شما پرسیده می‌شود که چه نوع حساب کاربری نیاز دارید. بین گزینه حساب شخصی (Personal) یا حساب تجاری (Business) یکی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و get started را بزنید.
  • در مرحله بعد نیاز است که اطلاعات مورد نیاز خود مانند نام، آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

نحوه ساخت اکانت پی پال

  • در مرحله بعد باید کشور محل سکونت‌تان را انتخاب کنید. نکته‌ی دردناک این است که به دلیل تحریم‌ها، نام کشور ایران در بین کشورهای پشتیبانی شده پی پال وجود ندارد.
  • با کلیک روی Continue و ورود به فرم دوم، به ترتیب ملیت، آدرس، شماره تلفن و دیگر اطلاعات مورد نیاز از جمله ایمیل را وارد کنید.

چگونه اکانت پی پال بسازم؟

  • برای تکمیل ثبت‌نام باید لینک فعالسازی ارسال شده به ایمیل خود را باز کنید. همچنین ممکن است فعالسازی از طریق یک پیامک به موبایل‌تان انجام شود.
  • در این مرحله ساخت حساب کاربری تکمیل شده است و پس از آن می‌توانید کردیت کارت یا دبیت کارت خود را به آن اضافه کنید.

نحوه ساخت پی پال

لینک کردن کارت اعتباری یا بانکی مرحله بعدی است.

  • پس از آن می‌توانید دریافت و ارسال پول با پی پال و دیگر خدمات آن مانند خرید را شروع کنید.

چگونه حساب پی پال بسازم؟

پس از ساخت اکانت پی پال به راحتی می‌توانید خرید کنید

  • تنها کار باقی مانده، وریفای کردن آن است. توجه داشته باشید که بدون وریفای کردن حساب خود، امکان استفاده از تمام مزایای پی پال را نخواهید داشت.

آموزش وریفای حساب پی پال

با ثبت نام در پی پال و ساخت یک حساب کاربری، باید مراحل راستی‌آزمایی را به منظور استفاده از تمامی ویژگی‌های پی‌پال پشت سر بگذارید. به منظور این کار نیاز است تا یک حساب بانکی یا کارت اعتباری که به نام خودتان است را به حساب پی پال خود متصل کنید.

  • در ابتدا باید حساب کاربری خود را به یک حساب بانکی متصل کنید.

چگونه پی پال بسازم؟

اتصال کارت بانکی به حساب پی پال

  • به منظور انجام این کار باید کارت اعتباری یا حساب بانکی خود را در پی پال مشخص و بانک موردنظرتان را انتخاب کنید.

ساخت اکانت پی پال

مرحله بعدی انتخاب بانکی است که در آن کارت دارید

  • اطلاعاتی نظیر cvv2، زمان انقضا، شماره کارت و… را در پی پال وارد کنید.
  • پس از انجام این کار، گزینه add your card را بزنید.
  • در نهایت با دریافت تاییدیه افتتاح حساب، متوجه خواهید شد که اکانت پی پال‌تان به حساب یا کارت اعتباری بانکی شما متصل شده است.

ارتقای اکانت پی پال

اگر فروشنده هستید، می‌توانید از اکانت تجاری برای دریافت پرداخت‌های خود استفاده کنید. در ادامه چگونگی ارتقای اکانت برای ساخت اکانت بیزینس پی پال به صورت مرحله به مرحله شرح داده شده است.

  1. ابتدا در اکانت خود به قسمت Account summary بروید.
  2. در قسمت پایین سمت چپ صفحه روی Upgrade to a Business account بزنید.
  3. دستورالعمل‌هایی که برای ورود اطلاعات موردنیاز است را ادامه و فیلدها را پر کنید تا اکانت شما ارتقا پیدا کند.
  4. برای بازگشت به اکانت قبلی (یا downgrade کردن اکانت پی پال) نیز همین مراحل را در پیش بگیرید.

ساخت حساب پی پال در ایران

انجام مراحل بالا برای کاربران ایرانی به سبب تحریم‌هایی که علیه کشور ما وجود دارد ساده نیست. پی پال در صورت شناسایی هرگونه آی‌پی ایرانی به سرعت دسترسی کاربر را لغو و مانع افتتاح حساب او می‌شود. به همین دلیل پروسه افتتاح حساب‌های بین‌المللی مانند پی پال و … به سبب تحریم‌ها دشوار است. تازه اگر بتوانید یک حساب پی پال بیزینس اختصاصی هم برای خود افتتاح کنید، با توجه به سختگیری‌های این شرکت نسبت به آی‌پی ایرانی ممکن است لیمیت شدن اکانت‌به قیمت بستن حساب و از دست رفتن سرمایه‌تان تمام شود. اما ما یک راه حل امن و مطمئن به نام نیک پرداخت به شما معرفی می‌کنیم.

وریفای اکانت پی پال

حساب پی پال وریفای شده

نیک پرداخت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت‌های ارزی است که با بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمینه امکان افتتاح حساب پی پال در سطح بیزینس و ۳ بسته امن اختصاصی را برای شما فراهم آورده است. پس اگر شما نیز به یک حساب بیزینسی پی پال برای خریدهای آنلاین کالا و خدمات از خرید دامنه و هاست تا خرید اکانت‌های مختلف نیاز دارید، بسته‌های امن افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت مناسب شماست.

اگر به دنبال افتتاح حساب پی پال وریفای شده به شیوه‌‌ای امن و ساده هستید، نیک پرداخت در کنار شماست تا به راحتی بتوانید یک حساب پی پال بیزینس برای خود باز کنید. برای افتتاح حساب پی پال روی این لینک کلیک کنید یا از طریق بنر زیر نیز وارد جشنواره تخفیف افتتاح حساب نیک پرداخت شوید.

افتتاح حساب امن‌تر پی پال با نیک پرداخت

خرید از سایت‌های خارجی، ارسال پول تمام کشورهای دنیا، دریافت درآمد ارزی فریلنسری و نقد کردن آن‌ یک راه‌حل اساسی دارد: افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت.

  • افتتاح حساب امن و بدون دردسر.
  • نقد درآمد ارزی بدون چک و سفته.
  • تبدیل ارزهای مختلف با قیمت بالاتر.
  • مشاوره‌ی اختصاصی ۲۴/۷

جمع‌بندی 

در ایران به دلیل تحریم‌های مالی و بانکی مختلفی که وجود دارد، تبدیل ارزهای دریافت شده از طریق پی پال به ریال امکان‌پذیر نیست. اما این به معنی یک بن بست نیست. بلکه شما می‌توانید با استفاده از خدمات نقد کردن درآمد ارزی شرکت نیک پرداخت، پول خود را با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت دریافت کنید. چنانچه پس از افتتاح حساب پی پال نیاز به شارژ حساب و نقد کردن پی پال با قیمتی بالاتر داشتید درخواست خود را با همکاران ما مطرح کنید. لازم به ذکر است در صورتی که افتتاح حساب پی پال خود را با نیک پرداخت انجام داده باشید، هنگام نقد کردن دلار پی پال آن را بدون نیاز به چک و سفته و با قیمتی بالاتر به ریال تبدیل خواهید کرد. پشتیبانی ۲۴ ساعته نیک پرداخت هفت روز هفته کنار شماست و حتی در صورت لیمیت شدن اکانت می‌توانید روی مشاوره‌های متخصصین ما حساب ویژه باز کنید.

افتتاح حساب پی پال

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من خارج از کشور هستم ولی کارت بانکی ندارم میتونم بدون کارت بانکی و فقط با گیفت کارت اکانت مو شارژ کنم برای پرداخت های اینترنتی یا حتما باید اکانتم به یه حساب بانکی وصل باشد تشکر.

    پاسخ
  • کارمزد شرکت رو از تراکنش کاش مینوشتید

    پاسخ
    • نوید رضایی
      آذر ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳

      سلام
      کارمزد خود پیپال حدود ۲تا ۶ درصد هست که از گیرنده مبلغ کسر میشه و در هر تراکنش ممکنه تو این بازه ۲ تا ۶ درصد متفاوت باشه
      اما نیک پرداخت کارمزدی برای تراکنش‌های پیپال ندارد
      اگه قصد افتتاح حساب دارید هم می‌تونید با بخش پشتیبانی تماس داشته باشید

      پاسخ
  • الان ما ایرانی ها میتونیم حساب باز کنیم؟ اگه میشه چطوری؟

    پاسخ
    • حسین نیرومند
      خرداد ۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱

      سلام. بله امکانش رو دارین. برای راهنمایی بیشتر با کارشناس‌های نیک پرداخت تماس بگیرین
      ۰۲۱-۴۷۶۱۲۰۰۰

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست