همکاری پی پال و ونمو

همکاری پی پال با ونمو برای اعطای وام به کسب و کارهای کوچک

شرکت پی پال قصد راه‌اندازی برنامه‌ای را برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای کوچک دارد. پی پال با همکاری ونمو به این کسب و کارها کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری به علاوه سرویس‌های مشاوره عرضه خواهد کرد.

شرکت ونمو (Venmo) که یک سرویس پرداخت موبایل آمریکایی است، در نظر دارد با همکاری پی پال به عنوان یکی از غول‌های پرداخت‌های بین‌المللی، برنامه کمک هزینه (Grant Program) را برای کسب و کارهای کوچک درحال رشد ارائه دهد.

در این برنامه که شامل سرمایه کلی ۲۰۰ هزار دلاری می‌شود، پی پال برای هر کسب و کار ۱۰ هزار دلار در نظر دارد. کسب و کارها با این هزینه می‌توانند هزینه اجاره، مارکتینگ و هر هزینه مرتبط با کار خود را پرداخت کنند.

چه کسب و کارهایی مخاطب این برنامه هستند؟

کسب و کارهایی که می‌توانند از این کمک هزینه برخوردار شوند، باید درآمد سالانه زیر ۵۰ هزار دلار داشته باشند. همچنین تعداد کارمندان آن‌ها باید ۱۰ نفر یا کمتر باشد. در نهایت این کسب و کارها باید پروفایل فعالی در Venmo Business داشته باشند.

البته کسب و کارها همچنان می‌توانند پیش از پایان این برنامه، در اپلیکیشن ونمو ثبت نام کنند. شرکت ونمو بیزینس که از فوریه سال ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کرد، حالا بیش از ۱٫۵ میلیون کسب و کار کوچک را تحت حمایت و پوشش خدمات خود قرار داده است.

از مزایای این برنامه می‌توان به کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری، سرویس‌های مشاوره حرفه‌ای، دسترسی به منابع تجاری ونمو و پی پال و در نهایت معرفی‌های عمومی در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی پی پال و ونمو اشاره کرد. از دلایل این اقدام دو شرکت، شرایط سخت و ورشکستگی بسیاری از کسب و کارهای کوچک پس از دوران پاندمی است.

از جمله خدمات نیک پرداخت برای کسب و کارها و فریلنسرها، ایجاد حساب‌های رسمی، امن و وریفای شده پی پال است.

منبع: Small Business Trends

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست