خدمات کسب و کارهای کوچک پی پال

پی پال خدمات مخصوص کسب و کارهای کوچک ارائه می‌دهد

پی پال در اقدامی تازه قصد دارد خدمات مخصوص به کسب و کارهای کوچک را با همکاری مسترکارت و چند موسسه مالی دیگر ارائه دهد. این سرویس جدید امکانات ویژه و جالبی را در اختیار کارآفرین‌های کوچک قرار می‌دهد.

پی پال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان سرویس‌های پرداخت‌های دیجیتال، کارت اعتباری جدیدی را برای کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته است. پی پال در نظر دارد تا با این اقدام تمرکز بیشتری روی کارآفرینان داشته باشد. در ماه دسامبر گذشته بود که پی پال سرویس پرداخت قسطی مخصوص فروشندگان را ارائه و در ادامه این سرویس را برای کاربران عادی هم گسترش داد. حالا با ارائه یک کارت اعتباری جدید، پی پال خدمات به مراتب بیشتری را برای کسب و کارهای کوچک در نظر خواهد گرفت. این پلتفرم همچنین اخیرا خبر از تغییر در برخی از هزینه کارمزدهای خود داده است.

این کارت اعتباری جدید پاسخی به تقاضای بازار کسب و کارهای کوچک برای مدیریت مالی خودشان است. در نظرسنجی بانک مرکزی آمریکا که در سال ۲۰۲۲ با محوریت کسب و کارهای کوچک انجام شد، ۷۶ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که به دنبال وام یا در صف انتظار دریافت اعتبار هستند و ۲۹ درصد دیگر نیز کارت اعتباری می‌خواهند. از طرفی یک نظرسنجی دیگر هم از شرکت خدمات مالی American Express نشان داد که کسب و کارهای کوچک سود بیشتری داشته‌اند اما باید خود را با وضعیت فشار تورم دنیا تطبیق بدهند.

ارائه خدمات پی پال به کسب و کارهای کوچک

به گفته برناردو مارتینز، معاون بخش بین‌المللی وام‌‌دهی تجارت‌ پی پال، در حالی که کسب و کارهای کوچک در حال بهبود اوضاع خود از چالش‌های دو سال اخیر هستند، وجود چندین گزینه مالی به منظور مدیریت نیازهای مالی‌شان از هر زمان دیگری مهم‌تر است:

«خدمات تازه پی پال برای این دسته از کسب و کارها، ارائه ارزش بیشتر، انتخاب‌های بیشتر و انعطاف‌پذیری بیشتر برای مدیریت اموال‌شان است. ارائه این خدمت در ادامه تعهد پی پال برای پشتیبانی از کسب و کارهای کوچک و ارائه کمک برای مدیریت هزینه‌های روزانه به منظور پیشبرد و بهره‌برداری تجارت آن‌هاست.»

این کارت اعتباری از سوی پی پال شامل یک کارت مجازی، کارت‌های رایگان برای کارمندان و ۲ درصد بازگشت هزینه روی هر خرید است. همچنین طی همکاری پی پال با مسترکارت، کسب و کارهای کوچک از دو سال ضمانت بیشتر روی هر خرید، دسترسی به تخفیف‌ها از طریق برنامه ذخیره دارایی شبکه پی پال و مستر کارت و همچنین بیمه حفاظت از هویت برخوردار خواهند بود.

اگر به دنبال دسترسی به حساب و خدمات پی پال هستید، نیک پرداخت این امکان را برای شما فراهم کرده تا به شکلی امن و با کمترین هزینه، یک حساب پی پال در اختیار داشته باشید. همچنین با کمک نیک پرداخت قادر هستید تا تمامی خریدهای مورد نظر خود را با پی پال انجام دهید.

منبع: Payments Dive

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست