خرید قسطی پی پال

پی پال امکان خرید قسطی برای مشتریان را فراهم می‌کند

شرکت پی پال به تازگی قابلیت قسطی را برای مشتریان خود معرفی کرده است. ویژگی خرید قسطی پی پال امکان بازپرداخت ۲۴ ماهه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پس از معرفی قابلیت «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (Buy Now Pay Later) یا به زبان ساده خرید قسطی، سهام شرکت پی پال در چند روز گذشته رشد مثبت ۲٫۳۴ درصدی داشه است. با کمک این ویژگی، مشتریان می‌توانند اقساط خود را در مدت بلند‌تری پرداخت کنند.

مشتریانی که هویت و حساب کاربری‌شان تایید شده باشد، قادر هستند خرید‌هایی بین ۱۹۹ دلار تا ۱۰ هزار دلار را انجام داده و به صورت ماهانه، بین ۶ تا ۲۴ ماه پرداخت خود را انجام دهند. اولین پرداخت نیز یک ماه پس از خرید آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید با پی پال 

افزایش سهام پی پال با معرفی خرید قسطی

پی‌پال پیش از این هم چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود. با این تفاوت که کاربران اقساط خرید‌های خود از برخی فروشگاه‌های خاص را باید طی ۴ ماه پرداخت می‌کردند. طبق نظر پی‌پال، مشتریان به دنبال چگونگی پرداخت خرید‌های بزرگ‌تر هستند و شاهد رشد تقاضا برای بازپرداخت‌های انعطاف‌پذیرتر هستیم.

پس از اعلام این خبر، سهام پی‌پال در چهارشنبه گذشته رشدی ۲٫۲ درصدی داشته و قیمت هر سهم به ۷۴٫۰۷ دلار رسیده است. اگر چه که سهام این شرکت همراه با بسیاری از سهام‌های دیگر، سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و ریزش ۶۰ درصدی را در سال ۲۰۲۲ تجربه‌ کرده‌اند.

خرید اکنون، پرداخت pay later از طریق پی‌پال دارای جریمه دیرکرد نیست و کاربران می‌توانند از طریق کارت‌های بانکی یا حساب‌های بانکی، روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنند. البته پی‌پال اولین شرکت پرداختی غول دنیا نیست که چنین گزینه‌ای در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. شرکت‌های Affirm Holdings و Afterpay، دو کمپانی شناخته شده دیگر هستند که این ویژگی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. حتی شرکت اپل نیز اعلام کرده است که وارد بازار پرداخت‌های قسطی خواهد شد.

نظر شما در خصوص خرید قسطی پی پال چیست؟ شاید از خود بپرسید که اصلا امکان ساخت پی پال یا استفاده از خدمات آن در ایران امکان‌پذیر نیست. اما شرکت نیک پرداخت با ارائه تمامی خدمات مرتبط با مانند افتتاح حساب پی پال، شرایط خوبی را برای در اختیار داشتن این حساب بین‌المللی برای‌تان فراهم کرده است.

منبع: Barrons

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست