ارز دیجیتال پی پال با پشتیبانی دلار در شبکه اتریوم معرفی شد

ارز دیجیتال پی پال با پشتیبانی دلار در شبکه اتریوم معرفی شد

شرکت پی پال به عنوان یکی از غول‌های دنیای پرداخت‌های بین‌المللی، با هدف رقابت در بازار رمزارزها، استیبل کوین خود را معرفی کرد. ارز دیجیتال پی پال در شبکه اتریوم و با پشتوانه دلار عرضه می‌شود.

ارز دیجیتال پی پال با نام PYUSD، با همکاری شرکت PAXOS عرضه خواهد شد. پی پال در پی معرفی این استیبل کوین اعلام کرد که مشتریان با خرید این رمزارز می‌توانند دارایی خود را در حساب‌های پی پال و کیف پول‌های دیجیتال سازگار با شبکه اتریوم، جابه‌جا کنند. این استیبل کوین از روز دوشنبه، ۷ آگوست در دسترس قرار گرفت. لازم به ذکر است که ارز دیجیتال ثابت پی پال در حال حاضر فقط برای کاربران آمریکا در دسترس خواهد بود.

جالب است بدانید که این اولین شرکت مالی آمریکایی است که یک استیبل کوین تولید و عرضه کرده است. سال ۲۰۲۱ بود که پی پال خبر از شروع کار روی پروژه ارز دیجیتال خود کرده بود. هدف پی پال این است تا با عرضه کریپتوی خود، شرایطی ثابت و بهینه را برای انتقال داریی بین ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات مانند دلار ایجاد کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی رسمی ارز دیجیتال پی پال را مشاهده کنید:

این رمزارز در شبکه اتریوم به عنوان یک توکن ERC-20 عرضه می‌شود. بنابراین برای خرید و فروش ارز دیجیتال پی پال، به یکی از ولت‌های متصل به شبکه اتریوم نیازمند هستید.

منبع: Blockworks

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست