همکاری ریپل با بانک تراولکس

همکاری ریپل با بانک برزیلی تراولکس برای پرداخت‌های بین‌المللی

ریپل با همکاری یک بانک برزیلی به نام تراولکس (Travelex) امکان نقل و انتقالات مالی بین‌المللی سریع و ارزان را برای کشورهای امریکای لاتین فراهم می‌کند.

ویژگی نقدینگی بر اساس تقاضا یا (On-Demand Liquidity) با استفاده از ارز دیجیتال ریپل XRP این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با کارمزد بسیار کم و بدون نیاز به نگهداری سرمایه از پیش تأمین‌شده در حساب مقصد، پول را به آن سوی مرزها ارسال کنند.

تراولکس اولین بانکی است که توسط بانک مرکزی برزیل ثبت و تأیید شده است که منحصرا در زمینه ارز خارجی فعالیت می کند و برای تسهیل دسترسی مشتریان به پول بین المللی از طریق حواله، پرداخت‌های بین المللی، دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌های پیش پرداخت چند ارزی فعالیت می‌کند.

تراولکس برای کمک به مشتریان خود که سرمایه محدودی برای پوشش هزینه‌های پیش از تأمین مالی دارند، به ریپل رجوع کرده است. از طریق استفاده از سیستم نقدینگی بر اساس تقاضا یا همان ODL دسترسی به نقدینگی امکان‌پذیر است.

برنامه‌های تراولکس برای پرداخت‌های بین المللی

با اجرایی شدن این همکاری، Travelex از پرداخت‌های میان مکزیک و برزیل پشتیبانی می‌کند و برنامه‌هایی برای حمایت از پرداخت‌های خزانه داخلی و پرداخت‌های کوچک و متوسط در آینده دارد.

براد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، می‌گوید: با توجه به اهمیت برزیل به عنوان یک مرکز تجارت در آمریکای لاتین و استقبال آن برای ارزهای دیجیتال و ابتکاراتی که نوآوری فین‌تک را ترویج می‌کنند، برزیل یک بازار کلیدی برای ریپل است. در نتیجه، بازار در حال تجربه موجی از فعالیت‌ها است زیرا موسسات به دنبال استفاده از فناوری رمزنگاری و بلاک چین برای حل مشکلات مشتری هستند.

این امر در صورت موفقیت می‌تواند موجب گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال کشورها و بانک‌های دیگر شود و شاهد اوج گیری دوباره قیمت‌ها باشیم. فراموش نکنید برای خرید کردن یا حتی فروختن ارز دیجیتال XRP در نیک پرداخت، کافی است که روی آدرس الکترونیکی خرید و فروش ارز دیجیتال کلیک کنید.

منبع: finextra

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست