قیمت شیبا بعد از هاوینگ بیت کوین

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

قیمت بیت کوین در اواسط ماه مارس به شدت افزایش یافت و به بالاترین حد خود یعنی ۷۳۷۳۷ دلار رسید. در راستای این افزایش خارق‌العاده رمزارز اصلی، قیمت میم کوین شیبا نیز به بالاترین قیمت سالانه ۰.۰۰۰۰۴۲۸۲ دلاری در همان دوره رسید. گمتنه زنی‌ها بر این مبناست که این افزایش قیمت چشمگیر در پی اخبار رویداد هاوینگ بیت کوین رخداده است.
خوب است بدانید که رویداد هاوینگ بیت کوین قرار است ماه آینده در ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد. این رویداد باعث می‌شود عرضه بیت کوین به نصف کاهش یابد و این ارز دیجیتال به ندرت در دسترس باشد. این توسعه باعث افزایش بیشتر قیمت بیت کوین می‌شود زیرا تقاضا با عرضه محدود بالا خواهد بود. این حرکت نه تنها بیت کوین، بلکه شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو را نیز به طور پایدار در شاخص ها افزایش می‌دهد.

قیمت شیبا (SHIB) پس از نصف شدن بیت کوین چقدر خواهد بود؟

CoinCodex به عنوان یک شرکت پیشرو در بلاکچین و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال، تصویری بسیار دلچسب و هیجان انگیز برای شیبا اینو بعد از هاوینگ بیت کوین ترسیم کرده است. بر اساس این پیش‌بینی قیمت شیبا ممکن است پس از هایونگ بیت‌کوین تا ۲۲۵ درصد دیگر افزایش یابد. این پیش‌بینی نشان می‌دهد که Shiba Inu می‌تواند به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار برسد و به سطح ATH جدید ۰.۰۰۰۰۹ دلار برسد.


این افزایش و بازگشت سرمایه (ROI) تقریباً ۲۲۶٪ از قیمت فعلی آن ۰.۰۰۰۰۲۷۸۳ دلار است.
بنابراین، اگر پیش‌بینی درست باشد، سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰۰ دلاری در SHIB می‌تواند در ماه آینده در طول هایوینگ بیت‌کوین به ۳۲۶۰۰ دلار تبدیل شود. اگر این توکن مومنتوم را حفظ کند، می‌تواند چهارمین صفر خود را نیز حذف کند و به مرز ۰.۰۰۰۱ دلار برسد.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان است و هیچ تضمینی وجود ندارد که SHIB بتواند در ۳۰ روز ۲۲۵ درصد افزایش یابد. در نتیجه به سرمایه گذاران توصیه می‌شود قبل از گرفتن یک موقعیت در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر، تحقیقات کاملی انجام دهند تا با ریسک کمتری معامله کنید زیرا رویداد نصف شدن بیت کوین می‌تواند  به بی‌ثبات بازار ارزهای دیجیتال منجر شود.

مقالات مرتبط: پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۴

 

منبع: watcher.guru

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست