گالری NFT اسپاتیفای

اسپاتیفای نمایش گالری NFT موسیقی‌دان‌ها را تست می‌کند

اسپاتیفای، محبوب‌ترین پلتفرم استریم موسیقی و پادکست حال حاضر دنیا قصد دارد تا گالری NFT موسیقی‌دان‌ها را در پروفایل این هنرمندان به‌نمایش بگذارد.

این پلتفرم استریم موسیقی تصمیم دارد تا توکن‌های غیرقابل تعویض موسیقی‌دان‌ها را به صورت یک گالری، روی پلتفرم این هنرمندان به نمایش بگذارد. این برنامه جدید اسپاتیفای فعلا به صورت محدود و تستی انجام می‌شود. در صورت موفقیت این تست، اسپاتیفای در نظر دارد با گسترش آن، تجربه کاربران و هنرمندان در این پلتفرم را بهبود ببخشد. در حال حاضر تست نمایش گالری NFT اسپاتیفای به صورت محدود روی اپلیکیشن اندروید در منطقه ایالات متحده آمریکا تست می‌شود.

این کاربران می‌توانند پیش‌نمایش NFT هنرمندان محبوب خود را در پروفایل‌شان مشاهده کنند. البته هنوز همه موسیقی‌دان‌ها از این ویژگی برخوردار نیستند و به صورت آزمایشی برخی از هنرمندان از جمله Steve Aoki و گروه راک The Wombat که از جمله حامیان NFT هستند، گالری توکن‌هایشان به نمایش درآمده است.

گالری NFT اسپاتیفای برای حمایت هنرمندان و تجربه‌ای جدید برای کاربران

در حال حاضر خرید مستقیم این NFTها در گالری هنرمندان مقدور نیست. اما کاربران می‌توانند با مشاهده NFTها و توضیحات، در صورت تمایل روی آن‌ها لمس کنند تا مستقیم به صفحه OpenSea آن توکن منتقل شده و خرید خود را انجام دهند. البته در حال حاضر این گالری فقط محدود به تصاویر ثابت است و فرمت‌های ویدیو و گیف پشتیبانی نشده‌اند.

طبق یکی از سخنگویان شرکت اسپاتیفای، این پلتفرم در نظر دارد تا با اجرای گالری NFT خود، تجارب هنرمندان و طرفداران‌شان را بهبود ببخشد. طبق این گزارش، اسپاتیفای در طول این تست هیچ سهمی از فروش NFTها نخواهد برد.

در یک سال اخیر موسیقی‌دان‌های زیادی به سمت بازار NFT آمده‌اند. این بازار، مخصوصا پس از پاندمی کرونا، به یکی از منابع درآمد این هنرمندان تبدیل شده است. در سال ۲۰۲۱، مایک شینودا از گروه لینکین پارک اولین هنرمند بزرگی بود که یک تک آهنگ را به صورت NFT منتشر کرد. همچنین King of Leon اولین گروه موسیقی بود که یک آلبوم کامل را به صورت توکن‌های غیرقابل تعویض عرضه کرد.

نظر شما در خصوص ایجاد گالری NFT اسپاتیفای چیست؟ اگر شما هم به تبدیل کردن آثار خود به NFT علاقه‌مند هستید، نیک پرداخت با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان این کار را برای شما انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید به کمک نیک‌پرداخت، خرید اشتراک اسپاتیفای با پی‌پال را به سادگی انجام دهید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست