3 میم کوین برترسولانا با پتانسیل رشد بالا در سه ماهه اول 2024

۳ میم کوین برتر سولانا با پتانسیل رشد بالا در سه ماهه اول ۲۰۲۴

نکات برجسته خبری

  • پیشی‌ گرفتن حجم معاملات سولانا از اتریوم برای مدت کوتاهی در دسامبر ۲۰۲۳ نشانگر این است که اشتیاق سرمایه‌گذاران سکه سولانا به اوج خود رسید.
  • ارزش بازار میم کوین‌های سولانا ۲۱ میلیارد دلار و حجم بازار آن معادل ۴۵۶.۱۲ میلیون دلار است.
  • پس از میم کوین محبوب  BONK، ارز Dogwifhat (WIF) به‌عنوان نماد میم برتر و پس از آن سکه‌های میم محبوب SAMO و MYRO از میمی‌کوین‌های برجسته سولانا به حساب می‌آیند.
  • در سال ۲۰۲۴، رویکرد جدید سولانا نسبت به وب ۳ و سکه‌های میم، همراه با ایردراپ‌های بیشتر، می‌تواند اکوسیستم سولانا میم کوین را تقویت کند.

 

با نزدیک شدن به سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ و البته رکورد شکنی‌های بسیار خوب ارز دیجیتال سولانا و میم‌کوین‌های آن، بسیاری از سرمایه گذاران اکنون به دنبال بهترین سکه‌های میم سولانا هستند. میم کوین‌ها به سرمایه‌گذاران با ریسک بالا اجازه می‌دهند تا زمانی که بازار گسترده‌تر صعودی است، سودهای هدف را به دست آورند.

معیارهای Solscan رکودی را در معاملات memecoin در Solana نشان می‌دهد. به این صورت که با توکن‌های تازه به بازار رسیده بیش از ۶۵٪ از ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ کاهش یافته است. ایردراپ‌های Pyth و Jito در Solana از افزایش سال گذشته حمایت کردند. اگر همین روند ادامه پیدا کند، ایردراپ آتی Jupiter DEX Aggregator می تواند باعث افزایش معاملات دیگر در سه ماهه اول ۲۰۲۴ شود.

سکه‌های سولانا میم با هجوم رسانه‌های اجتماعی و هیجان مشتاقان تغذیه می‌شوند. دانستن اینکه کدام سکه های میم پتانسیل انفجار را دارند مانند یافتن یک سوزن در انبار کاه است. در این مقاله خبری از مجله نیک پرداخت قصد داریم تا به تجزیه و تحلیل عمیق از ۳ میم کوین برتر سولانا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ (البته با چشم پوشی از میم کوین بونک که قوی‌ترین میم کوین سولانا به حساب می‌آید) بپردازیم که خودشان را برای پتانسیل پامپ بالا در Q1 2024 آماده کرده‌اند.

 

بهترین سکه های سولانا میم در سه ماهه اول ۲۰۲۴

Dogwifhat (WIF)

ارزش بازار: ۲۴۴.۱۰ میلیون دلار

بازده سالانه: ۴۴.۹۲%

رونمایی از Dogwifhat را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین موفقیت‌ها در اکوسیستم Solana بود، که به عنوان دومین سکه بزرگ میم در شبکه Solana معرفی و شناخته شده است.

این میم کوین سولانا از یک الگوی رفتاری اینترنتی سگ شیبا اینو که کلاه قلاب بافی صورتی بر سر دارد الهام گرفته است. با توجه به فعالیت بازار، حجم معاملات برای WIF کمی بیش از ۱۲۴ میلیون دلار است و با افزایش ۱۱۵ درصدی قیمت در طی ۷ روز، هفتمین سکه برتر از نظر ارزش بازار در سطح جهان است.

بایننس، بزرگترین صرافی جهان، هنوز به صورت رسمی Dogwifhat را وارد فهرست خود نکرده است، و این رویداد، یعنی ورود Dogwifhat  به فهرست می‌تواند به طور بالقوه باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود.

پس از تایید اولین ETF در ایالات متحده، انجیلیست‌ها اکنون پیش‌بینی می‌کنند که Dogwifhat ETF نیز به زودی وارد بازار خواهد شد.

در راستای این خبر، چهره‌های با نفوذ در فضای رمز ارزها مانند آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX و CIO، نظراتخوش بینانه‌ای در مورد Dogwifhat ابراز کرده‌اند.

۲. Myro (MYRO)

ارزش بازار: ۱۱۴.۰۲ میلیون دلار

بازده سالانه: ۲۷۷۲%

Myro سومین سکه بزرگ میم در شبکه ارز دیجیتال سولانا و یازدهمین در سطح جهان از نظر ارزش بازار است، Myro نام خود را از حیوان خانگی محبوب راج گوکال، یکی از بنیانگذاران سولانا به ارث برده است.

طی ماه گذشته، Myro افزایش قابل توجه بیش از ۲۴۴٪ را تجربه کرده است. این تیم از پیشرفت‌های آتی برای افزایش ارزش آن، از جمله راه‌اندازی یک برنامه سودآوری کاربرپسند در سال ۲۰۲۴، پرده‌برداری کرده است.

علاوه بر این، تیم Myro قصد دارد این سکه دیجیتالی جدید را به ابزارهای پیشرفته مجهز کند که باعث علاقه بیشتر و پتانسیل رشد شود. حامیان خوش بین حتی در مورد لیست‌های بالقوه در صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز سطح بالا مانند Binance (BNB) و Coinbase گمانه زنی می‌کنند.

ساموید کوین (SAMO)

ارزش بازار: ۴۸.۹۷ میلیون دلار

بازده سال به سال: ۲۱۸%

Samoyedcoin با حجم معاملات ۲.۹۳ میلیون دلار به عنوان چهارمین کوین بزرگ میم در ارز دیجیتال سولانا برجسته شده است و البته که خود را از طریق یک فلسفه بازاریابی متمایز و یک رویکرد جامعه محور متمایز می‌کند.

با این حال، فراتر از نقش خود به عنوان نقطه ورود به اکوسیستم سولانا، SAMO خدمات محدودی را ارائه می‌دهد که NFTs و Samo Swap را در بر می‌گیرد.

مسیر آینده Samoyedcoin ارتباط نزدیکی با پذیرش و عملکرد گسترده‌تر بلاک چین Solana دارد. جامعه طرفداران این ارز دیجیتال بر روی استفاده از کاربران سولانا، آموزش شرکت کنندگان در بازار، ایجاد ارتباطات شخصی و کمک به یکدیگر در مسیریابی زندگی متمرکز شده‌اند.

 

سخن پایانی

در نتیجه تمامی بررسی‌ها میان میم‌ کوین‌های برتبر سولانا و البته پیش‌بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۲۴، چشم انداز میم‌کوین‌های ارز دیجیتال سولانا یک بازار پویا و در حال تحول را نشان می‌دهد که علیرغم رکود اخیر در معاملات memecoin های سولانا، نوسانات بازار و کاهش قابل توجه توکن‌های تازه وارد بازار شده، زمینه برای احیای مجدد احتمالی در سه ماهه اول ۲۰۲۴ فراهم شده است.

ایردراپ های آینده و ویژگی های منحصر به فرد، Dogwifhat، Myro و Samoyedcoin را در سه ماهه اول ۲۰۲۴ امیدوارکننده می‌کند. پیش‌بینی بازار زیرا ایردراپ مشتری به فتنه می افزاید و حاکی از تجدید حیات بالقوه فعالیت سکه میم سولانا است و پیشنهاد ما خرید ارز دیجیتال سولانا و میم‌کوین‌های برتر آن در سال ۲۰۲۴ برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال قدرتمند سال جدید میلادی است.

 

منبع: medium

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست