۵ آلت کوین AI (هوش مصنوعی) برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴

با شناخت و کشف این ۵ آلت‌ کوین هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ به بازار کریپتو بیشتر مسلط خواهید شد. این‌ها را می‌توان به عنوان جواهرات بازار کریپتو معرفی کرد. یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال که قدرت هوش مصنوعی را در شکل دادن به چشم انداز ارز دیجیتال نشان می‌دهند. با این آلت‌کوین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، با پتانسیل بازار کریپتو در تمامی عرصه‌های فناوری بیشتر آشنا می‌شوید.

آلت کوین چیست؟

از ترکیب بلاک‌چین و هوش مصنوعی ساختارهای پیچیده‌ و کاربرپسندی از آلتکوین‌های AI شکل می‌گیرند. با اولویت بر تجربه کاربر، مقیاس پذیری، امنیت و دسترسی بالا، این کوین‌های رمزنگاری‌شده نشان از معنای نوآوری در تراکنش و ذخیره سازی دارند. این دسته ارزهای دیجیتال در حال تحول، نوید امکانات بی‌پایانی را می‌دهد و چشم‌انداز آینده‌ی فناوری بلاک چین را شکل خواهند داد.

ارزهای AI مهم سال ۲۰۲۴

از آنجایی که جهان به طور فزاینده‌ای از هوش مصنوعی استقبال می‌کند، رقابت بازار کریپتو در سال‌های آتی جذابیت قابل توجهی خواهد داشت. در اینجا لیستی از بهترین توکن‌های هوش مصنوعی وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود در روند صعودی بعدی درخشان ظاهر شوند:

Internet Computer (ICP)

رایانه اینترنتی (ICP) با شبکه بلاک چین منحصر به فردش برای افزایش کارایی محاسبات و ذخیره‌سازی داده طراحی شده است. علیرغم نوسانات اولیه بازار، ICP دارای اصول بنیادی قوی است و بیش از ۱۴۰ درصد سود تا به امروز (YTD) را نشان می‌دهد. ICP که در حال حاضر دارای ارزش بازاری ۴.۲۹ میلیارد دلاری است، برای یک فرصت بالقوه ۴ برابری آماده است. زیرا به چالش شکستن سطح مقاومت اصلی ۳۷ دلار آمریکا چشم دوخته است. در تصویر پایین، نمودار قیمت ICP را در طول یک سال گذشته مشاهده می‌کنید.

نمودار قیمت یکساله ICP

Injective (INJ)

Injective (INJ) با تمرکز بر ایجاد برنامه‌های کاربردی قوی برای سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) در مرکز توجه قرار گرفته است. توکن‌های INJ، جدایی‌ناپذیر از مکانیسم‌های مختلف، شاهد افزایش فوق‌العاده YTD بیش از ۳۱۰۰ درصد بوده‌اند که به بالاترین رکورد جدید (ATH) 44.61 دلار آمریکا رسیده است. پیش‌بینی‌های صعودی پیرامون INJ، آن را به عنوان یکی از ارزهای AI جذاب در پورتفولیوها قرار می‌دهد که به طور بالقوه به سمت ۱۰۰ دلاری شدن در سال ۲۰۲۴ افزایش می‌یابد. در ادامه نمودار قیمت یکسال گذشته‌ی INJ را ببینید.

نمودار قیمت یکساله injective

The Graph (GRT)

Graph (GRT) به عنوان یک پروتکل نمایه‌سازی مهم برای برنامه‌های محبوب اتریوم عمل می‌کند. پیش بینی می‌شود با رشد قابل توجه ۲۵۰ درصدی در سال ۲۰۲۳، کوین GRT با عرضه کل ۱۰.۷۹۲ میلیارد توکن هوش مصنوعی، نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کند. آزمایش بالقوه سطح مقاومت کلیدی آن در ۰.۵۰ دلار آمریکا، GRT را به عنوان یک ارز دیجیتال از ۵ ارز برتر برای نظارت دقیق نشان می‌دهد. نمودار قیمت The Graph را در یک سال گذشته با دیگر توکن‌ها مقایسه کنید.

قیمت graph در یک سال گذشته

Render token (RNDR)

توکن رندر (RNDR)، یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم، شاهد افزایش چشمگیر ۱۰ برابری در سال ۲۰۲۳ بوده است و ارزش بازار آن کمی بیش از ۱.۷ میلیارد دلار است. RNDR، که در حال حاضر تحت نفوذ صعودی قوی قرار دارد، پیش بینی می‌شود که همچنان به رشد خود ادامه دهد، با پیش‌بینی‌ها به سمت آزمایش ۱۰ دلار در سال آینده ۲۰۲۴ پیش می‌رود.

نمودار یکسال گذشته Render

Theta Network (THETA)

شبکه تتا (THETA) بر اساس مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) پیشرفته، تحمل خطای بیزانسی چند سطحی (BFT) عمل می کند که از کارایی شبکه های سنتی اثبات کار (PoW) فراتر می رود. در حالی که دستاوردهای YTD مشخص نشده است، رویکرد نوآورانه THETA آن را به عنوان یک توکن هوش مصنوعی قابل توجه قرار می دهد که برای رشد در چشم انداز ارزهای دیجیتال در حال تحول آماده است.

نمودار قیمت یکسال گذشته theta network

 

منبع:‌ analyticsinsight

 

پنج آلت کوین مهم سال ۲۰۲۴

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست