۵ ارز دیجیتال مهم هفته [۳ ماه ژوئن]؛ ثبات یا ریزش ارزهای دیجیتال؟

در ۲ ژوئن ۲۰۲۳. بازارهای سهام آمریکا، به شکل قابل توجهی افزایش یافت؛ حتی باتوجه به اینکه برخلاف انتظار اقتصاددانان، شاخص بیکاری به ۳۳۹ هزار نفر افزایش پیدا کرد. تحلیل‌گران نیز با توجه به پایین‌تر بودن نرخ رشد دستمزد ساعتی بر این باورند که افراد به بیمه بیکاری روی آورند. البته رشد بازارهای سهام، تاثیری روی ارز دیجیتال نداشت و در محدوده‌ی ثابت خود باقی ماند.

در نمودار ماه ژوئن بیت‌کوین، تفاوت واضحی بین نمودار گاوی و خرسی وجود ندارد. براساس داده‌های کوین گلاس، در بازه زمانی ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲، تعداد بسته شدن‌های ماهانه مثبت و منفی در ماه ژوئن یکسان بوده.

به نظر شما مسیر بعدی ارزهای دیجیتال کدام است؟ آیا خریداران یک دفاع و یک ریکاوری قوی دیگر را آغاز خواهند کرد؟ برای پیدا کردن پاسخ این دو سوال، ۵ نمودار زیر را بررسی می‌کنیم!

 

نمودار بیت کوین و قیمت آن

بیت کوین در چند روز گذشته در کانال نزولی خرید و فروش شد. قیمت در ۳۱ می زیر میانگین و به مبلغ ۲۷،۲۳۹ دلار بسته شد. اما نمودار خرسی سعی در حفظ سطوح پایین‌تر را دارد.

نمودار گاوی نیز تلاش می‌کند تا قیمت را دوباره به بالاتر از میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه ببرد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است به خط مقاومت برسد و نمودار خرسی نیز مقاومت قوی‌ای روی آن انجام دهد.

اگر قیمت از خط مقاومت برگردد، نشانگر این خواهد بود که مقدارفعلی برای مدت بیشتری باقی خواهد ماند. حمایت حیاتی که بر روی سمت پایین نظارت شده نیز روی ۲۵،۲۵۰ دلار است. شکست این نشانگر آن است که نمودار خرسی در حال کنترل است.

نشانه اول قدرت به سمت بالا نیز؛ شاخصه‌ی شکت و بسته شدن بالای کانال خواهد بود. در این صورت، این شروع به سمت ۳۱،۰۰۰ دلار خواهد رفت.

نمودار اتریوم و قیمت آن

نمودار گاوی با موفقیت تلاش‌های نمودار خرسی را برای سقوط اتر به داخل الگوی کوچک نزولی مهار کرده است. این نشان دهنده آن است که نمودار گاوی سعی دارد خط مقاومت را به عنوان حمایت تغییر دهد.

اتریوم از میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه به سمت بالا رفته و نشانگر تغییر اتریوم در نگرش از فروش رالی‌ها به خرید در سقوط است. نمودار گاوی بعدا سعی خواهد کرد قیمت را بالاتر از ۱۹۲۷ دلار ببرند و مقاومت سخت در ۲۰۰۰ دلار را مجددا تست کند.

این نگرش مثبت به زودی البته لغو خواهد شد و اگر قیمت به سمت پایین برگردد و وارد الگوی کوچک نزولی شود این می‌تواند نمودار گاوی قوی را به دان اندازد و منجر به لیکویید شدن در دراز مدت شود.

نمودار بایننس کوین و قیمت

در چند روز گذشته، بایننس کوین، در بازه بین ۳۰۰ تا ۳۱۷ دلار در حالت ثبات قرار داشته است. این نشان دهنده‌ی آن است که نمودار خرسی و گاوی درباره حرکت جهت بعدی ناتوان از تصمیم گیری هستند.

نمودار ریپل و قیمت

خریداران در تلاشند تا ریپل را در سطح بازگشت ۳۸.۲% فیبوناچی با ارزش ۰.۴۹ دلار متوقف کنند. یک اصلاح کم عمق نیز نشانه‌ی مثبت آن است زیرا نشان می‌دهد که معامله‌گران علاقه‌مند به خرید در سقوط‌های کوچک هستند.

نمودار کاردانو و قیمت

فروشندگان در تاریخ ۱ ژوئن سعی کردند کاردانو (آدا) را به زیر خط صعودی مثلث رشد ببرند؛ اما نمودار گاوی با حفظ جایگاه خود اجازه‌ی رشد را به کاردانو نداد.

دوج کوین: نمودار گاوی دوباره موفق به حفظ رشد دوج کوین شد و حمایت افقی در ۰.۰۷ است.

سولانا: در چند روز گذشته سولانا، بین میانگین‌های متحرک معامله شده است و روی ۲۱ دلار قرار گرفته است.

پولکادات: این ارز در طی چند روز گذشته در محدوده ۵.۱۵ و ۵.۵۶ قرار گرفته است.

لایت کوین: این ارز دیجیتال در ۳۱ می کمتر از میانگین متحرک بود، اما نمودار گاوی سطوج پایین تری که در کندل‌ها مشاهده می‌شد خریداری شدند.

 

 

پیشنهاد نیک پرداخت

اخباراخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست