ارز دیجیتال

۵ ارز دیجیتال برتر که باید برای ماه آینده در نظر گرفت

با نزدیک شدن به سومین ماه سال ۲۰۲۳ با خوش بینی دقیق در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از معامله‌گران و سرمایه گذاران کریپتو در حال تجزیه و تحلیل چشم انداز آینده هستند و سعی می‌کنند تشخیص دهند که کدام دارایی‌های دیجیتال شایسته توجه بیشتر در چند هفته آینده است. با در نظر گرفتن این موضوع به فهرستی از ۵ ارز دیجیتال برتر که باید در ماه مارس بدون ترتیب خاصی به آن‌ها توجه کرد، می‌رسیم.

پروژه هوش مصنوعی SingularityNET

SingularityNET با سوار شدن بر موج محبوبیت جدید فناوری هوش مصنوعی (AI) به لطف پلتفرم هوش مصنوعی مبتنی بر متن ChatGPT، پیشرفت‌هایی را از سال نو انجام داده است و انتظار می‌رود عوامل مثبت دیگری مانند راه‌اندازی آزمایشی پورتال استیکینگ پروژه در کاردانو در ماه مارس تاثیر بیشتری بر روی این پروژه داشته باشد.

در حال حاضر، توکن AGIX توکن بومی این پروژه با قیمت ۰.۴۱ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده افزایش متوسط ۱.۶۲ درصدی در روز و ۲.۰۴ درصدی در طول هفته است، اما افزایش قابل توجه ۱۳۱.۱۱ درصدی نسبت به ۳۰ روز گذشته و یک سال حتی چشمگیرتر را نشان می دهد. تا به امروز (YTD) ۷۹۴.۷۵ درصد پیشرفت کرده است، همچنین آن را به یکی از ۵ ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی برای تماشا در ماه مارس تبدیل کرده است.

هوش مصنوعی
عملکرد SingularityNET

کاردانو

کاردانو (ADA) به دلیل تلاش‌های مستمر تیم خود در توسعه شبکه متمایز است و اخیراً آن را در جایگاه برتر در بین تمام پروژه‌های رمزنگاری از نظر فعالیت توسعه هفتگی در GitHub قرار داده است. در حال حاضر کاردانو رتبه اول در بین تمامی پروژه‌های کریپتو است.

 توسعه هفتگی
فعالیت توسعه هفتگی در GitHub

با این حال، در زمان انتشار، کاردانو ضرر جزئی ۰.۲۶٪ در نمودارهای روزانه و ۹.۴۵ در نمودارهای هفتگی را ثبت کرد، اما همچنان برنده سال تا به امروز (YTD) 25.51٪ را حفظ کرد.

شبکه آپتیمیزم

آپتیمیزم (OP) یکی از ذینفعان این خبر بوده است که صرافی Coinbase در حال راه‌اندازی شبکه لایه ۲ خود برای اتریوم (ETH) با استفاده از فناوری مبتنی بر Optimism است که به توکن OP اجازه می‌دهد در طول دوره‌های مشاهده‌شده چندین سود ثبت کند. در واقع، به لطف استفاده صرافی رمزارز از شبکه منبع باز Optimism برای توسعه زنجیره جانبی لایه ۲ خود، توکن OP از ابتدای سال تاکنون ۲۱۷.۵۲ درصد رشد داشته است، علاوه بر آن ۱.۶۷ درصد در روز، ۱۳.۳۹ درصد در طول هفته، و ۲۸.۸۶٪ در یک ماه، و در حال حاضر با  دلار ۲.۹۳ معامله می‌شود.

انکر

سال تاکنون چیزی جز موفقیت برای توکن استیکینگ انکر (ANKR) نبوده است، زیرا اخیراً قراردادی را با غول‌های فناوری مایکروسافت (NASDAQ: MSFT) و Tencent با هدف حمایت از توسعه و پذیرش بیشتر بلاک چین اعلام کرده است. در مورد قیمت آن، در حال حاضر کاهش متوسط ۰.۶۶٪ در روز را ثبت می‌کند، اما رشد آن در سایر دوره‌ها از جمله افزایش ۳۵.۳۲٪ در هفته، ۵۵.۵۸٪ در طول ماه و ۱۸۲.۱۸٪ سالانه قابل توجه است.

انکر
عملکرد انکر

استکس

استکس (STX) با آوردن برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و قراردادهای هوشمند به بیت‌کوین (BTC) و اجازه به آنها برای انجام عملیات بیشتر از برنامه‌های معمولی و با افزایش هایپ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تقویت شده است. در زمان انتشار، STX با قیمت ۰.۹۲ دلار معامله می‌شود که رشدی ۲۲.۶۹ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵.۱۶ درصدی در هفت روز گذشته و ۲۰۹.۱۴ درصدی در طول ماه را ثبت کرده است، همچنین از اول ژانویه ۳۳۳.۶۵ درصد رشد داشته است.

به نظر شما جای کدام رمز ارزها در بین ۵ ارز دیجیتال برتر ماه آینده خالی است؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست