متاورس

۷ پروژه برتر متاورس با پتانسیل رشد بلندمدت

بسیاری از سرمایه‌گذاران روی پروژه‌های برتر متاورس مانند دیسترالند و سندباکس ریسک می‌کنند و امیدوارند بخشی از بازار نوآورانه در آینده باشند. در سال ۲۰۲۲، متاورس در دنیای فنی غوغایی به پا کرد. البته که در هر سال تعدادی زیادی توکن که پتانسیل زیادی برای موفقیت دارند، معرفی می‌شوند و سال ۲۰۲۳ نیز به همین صورت خواهد بود. اگر از دست دادن موقعیت‌های قبلی متاورس ناراحت هستید، اینطور نباشید، ما ۷ پروژه برتر متاورس با پتانسیل رشد فوق العاده را برای شما آورده‌ایم.

۷ پروژه برتر متاورس

دیسترالند ؛ دنیای مجازی ۳ بعدی

دیسترالند یکی از محبوب ترین پروژه‌های رمزنگاری متاورس است. این پروژه ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم، دنیای مجازی مبتنی بر NFT را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Decentraland تا ۱۸.۳۷٪ افزایش یافته است. بر اساس تحقیقات، اگر این روند برای یک یا دو ماه دیگر ادامه یابد، ممکن است توکن مانا به زودی به ۱ دلار برسد.

سندباکس ؛ ورود بازی به دنیای بلاک چین

سندباکس، یک پلتفرم بازی متاورس غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین است. در ماه‌های اخیر عملکرد این توکن از دیسترالند نیز بهتر بوده. قیمت فعلی توکن در حدود ۰.۷۹۰۹ دلار است که افزایش ثابتی را نشان می‌دهد.

شبکه تتا

اگر به دنبال پروژه‌های رمزنگاری متاورس با بازده خوب هستید، THETA می تواند گزینه سرمایه گذاری خوبی باشد. قیمت فعلی شبکه تتا ۱.۰۲ دلار است و با نگاهی به عملکرد آن در چند روز گذشته، سرمایه گذاری فعلی شما ممکن است در آینده افزایش یابد.

سوشی‌سواپ ؛ همه چیز درباره یک صرافی غیرمتمرکز

سوشی‌سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که زمینه مناسبی را برای پذیرش ییلد فارمینگ و همچنین وام‌دهی و معاملات حاشیه ارائه می‌دهد. پیش‌بینی قیمت توکن سوشی برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن پر از خوش‌بینی است، عمدتاً به دلیل تازگی و محبوبیت آن. در حال حاضر، توکن سوشی با قیمت ۱.۳۴ دلار معامله می‌شود و انتظار می رود افزایش بیشتری نیز داشته باشد.

مجیک (MAGIC) ؛ دنیای جادویی بازی

مجیک یک توکن ابزاری است که بر روی Arbitrum ساخته شده است. اساساً برای خرید و فروش NFTها در بازار Trove استفاده می‌شود و همچنین می‌توان آن را استیک کرد. در هفت روز گذشته، این توکن شاهد افزایش قیمتی در حدود ۲۸.۹۴ درصد بوده و در حال حاضر با قیمت ۰.۹۳۴۴۷۵ دلار معامله می‌شود.

رندر ؛ ابزاری برای گرافیست‌ها

توکن رندر یکی از بهترین پروژه‌های رمزنگاری متاورس است که به عنوان توکن کاربردی برای پرداخت هزینه انیمیشن، موشن گرافیک و رندر VFX عمل می‌کند. در ۳۰ روز گذشته، ۵۳ درصد رشد داشته است. اگر امروز در Render سرمایه گذاری کنید، مانند هر سرمایه گذاری دیگری، افزایش طولانی مدت انتظار می‌رود.

ومیکس ؛ همه چیز در بازی خلاصه شده

Wemix یک پلتفرم جهانی بازی مبتنی بر بلاک چین برای برنامه‌های غیر متمرکز است که کیف پول و بازاری برای دارایی های دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این توکن در ژانویه ۲۰۲۳ با ۰.۳۶۲۳ دلار شروع شد و در حال حاضر با ۰.۵۰۴۶ دلار با افزایش ۳۲.۲۰ درصدی قیمت در هفته گذشته معامله می‌شود.

به نظر شما کدام پروژه برتر متاورس برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟ شما می‌توانید انواع توکن‌های متاورسی را در نیک پرداخت خریداری کنید.

آزمون بین المللی

مطالب پیشنهادی

فهرست