بات ترید

۱۰ بات برتر ترید ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

با ظهور توکن‌های کریپتو و فرصت‌های سرمایه گذاری آنها، ترید ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با نوساناتی که رمز ارزها در آن حرکت می‌کنند، فرصت‌های زیادی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا معامله کنند و سودهای قابل توجهی به دست آورند. اما سرعت حرکت ارزهای دیجیتال سریع است و گاهی اوقات مدیریت این معاملات سریع به صورت دستی دشوار می‌شود. این دشواری منجر به اختراع بات ترید ارزهای دیجیتال شده است.

این بات‌ها در واقع نرم‌افزاری است که به معامله‌گر کمک می‌کند تا معاملات و استراتژی‌های خود را به صورت خودکار و با دقت اجرا کند، بنابراین خطری را که تریدر هنگام انجام معاملات به صورت دستی با آن مواجه می‌شود، کاهش می‌دهد. با افزایش اندازه بازار و رایج تر شدن ترید در کریپتوها، تعداد زیادی بات معاملاتی به وجود آمده‌اند که تشخیص بهترین آنها کمی دشوار است. از این رو ما لیستی از ۱۰ بات برتر ترید ارزهای دیجیتال که می توانید در سال ۲۰۲۳ از آنها استفاده کنید را برای شما لیست کردیم.

برترین بات‌ ترید ارزهای دیجیتال

 ترید رمز ارزها
برترین بات‌های ترید رمز ارزها

البته بات‌ها برای موارد مختلفی استفاده می‌شوند که ما سعی کردیم بهترین گزینه برای انواع مختلف ترید را برای شما فهرست کنیم.

بهترین برای تمامی تریدرها Cryptohopper

بات Cryptohopper قدرت زیادی دارد. اکنون با بیش از ۱۰۰ توکن در ۱۵ صرافی کار می‌کند و صدها هزار کاربر دارد. بسته‌های آن از ۰ تا ۹۹ دلار بسته به نیاز کاربر در ماه متغیر است این بات برای مبتدیان منابع آموزشی، الگوها و سیگنال‌های فراوانی را ارائه می‌دهد، در حالی که متخصصان می‌توانند استراتژی‌های خود را طراحی و آزمایش کنند. جعبه ابزار و رابط کاربر پسند Cryptohopper که در فضای ابری برای استقرار سریع میزبانی شده است، آن را به یک انتخاب همه جانبه خوب تبدیل کرده است.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : بایننس, بیت‌فنیکس, Bitpanda Pro, بیترکس, Bitvavo, کوین‌بیس, Crypto.com, HitBTC, هیوبی, کوکوین, کراکن, OKX, پولونیکس

زبان برنامه نویسی: رابط کاربری، بدون نیاز به برنامه نویسی

بهترین برای تریدرهای روزانه Gunbot

استفاده از Gunbot آسان نیست، اما اگر مایلید از نمودارها استفاده کنید، پر از ویژگی‌ است. قیمت این بات نشان می‌دهد که ابزاری برای معامله‌گران بسیار پیشرفته است، به‌ویژه کسانی که به راحتی می‌توانند اسکریپت‌های خود را کدنویسی کنند. این بات متفاوت از اکثر بات‌ها کار می کند و خرید از طریق یک بار دانلود نرم افزار است. این بدان معنی است که امنیت آن به شما بستگی دارد و همچنین می‌توانید در صورت نارضایتی مجوز خود را بفروشید یا استفاده از آن را متوقف کنید. Gunbot یک انجمن فعال برای پشتیبانی و اسکریپت‌های از پیش ساخته شده دارد.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : بیکسی، بایننس, بیت‌فنیکس, Gate.io ،HitBTC, بیترکس, Bitvavo, کوین‌بیس, Crypto.com, HitBTC, هیوبی, کوکوین, کراکن, MEXC, okGunbot, OKX, Poloniex, Txbit, others through CCXT library

زبان برنامه نویسی: جاوا اسکریپت یا رابط کاربری

بهترین برای تریدرهای ابری HaasOnline

HaasOnline مدت‌هاست که برای معامله‌گرانی که اسکریپت‌های خود را می‌نویسند، انتخاب محکم اما گران‌قیمتی بوده است. با این حال، HaasOnline اخیراً پیشنهادات خود را با انتشار بتا TradeServer ابری گسترش داده است، که به معامله گران امکان دسترسی ۲۴/۷/۳۶۵ به ابزارهای خود، در هر دستگاه سازگار می‌دهد. علاوه بر این، نسخه ابری HaasOnline از Edge Computing استفاده می‌کند، به این معنی که بات‌های آن به سرورهای تجاری صرافی‌ها نزدیک‌تر هستند و به این راه‌حل تاخیر کمتری نسبت به بسیاری از رقبا می‌دهد.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : بیکسی، بایننس, بیت‌فنیکس, Gate.io ،HitBTC, بیترکس, Bitvavo, کوین‌بیس, Crypto.com, HitBTC, هیوبی, کوکوین, کراکن, Deribit, FTX، Ionomy،  Mandala, OkCoin, OKX, Poloniex

زبان برنامه نویسی: HaasScript (اختصاصی)

بهترین برای پایتون Trality

آنچه Trality را متمایز می‌کند API قدرتمند پایتون آن است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از این زبان آشنا برای توسعه بات‌ها استفاده کنند. از ویژگی‌های کدگذاری درون مرورگر آن می‌توان به تکمیل خودکار و بک تست هوشمند، اشکال زدایی و به زودی تعادل مجدد اشاره کرد. این بات در معرفی ویژگی‌ها و تبادلات جدید کندتر از برخی دیگر عمل کرده است. با این حال، ادغام Python با استفاده آسان و مستندات دقیق آن، ساخت بات‌های پیچیده را شفاف‌تر می‌کند.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : ، بایننس, بیت‌فنیکس, Bitpanda, کوین‌بیس, FTX, کراکن

زبان برنامه نویسی: پایتون

بهترین برای تریدرهای حرفه‌ای ۳Commas

۳Commas گزینه‌های معاملاتی پیچیده‌ای را در بسته‌ای کاربرپسند و به‌طور شگفت‌انگیز مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد، که آن را به انتخاب خوبی برای تریدرهایی تبدیل می‌کند که به دنبال اتخاذ استراتژی‌های پیچیده‌تر هستند. به عنوان مثال، معاملات آپشن دارای پیچیدگی است، اما ۳Commas یک رابط کاربری ساده و بسیار بصری دارد که به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا استراتژی‌های اتوماتیک را برنامه ریزی کنند. علاوه‌براین، وبلاگ ۳Commas بینش، تجزیه و تحلیل و راهنماهای ارزشمندی را برای تریدرهای رمزارز ارائه می‌دهد.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی :بایننس, بای‌بیت, BitMEX, بیترکس, بیتفنیکس, Bitstamp, Crypto.com, دربیت, FTX, Gate.io, جیمنی, هیوبی, کراکن, کوکوین, OKX, Poloniex

زبان برنامه نویسی: رابط کاربری، بدون نیاز به برنامه نویسی

بهترین برای تریدرهای مبتدی TradeSanta

TradeSanta با قیمت مقرون به صرفه، رابطهای موبایل و دسکتاپ قابل دسترس، ابزارهای مدیریت ریسک، و قالب‌های از پیش ساخته شده. برای تازه کارها عالی است. با این حال، چیزی که واقعاً آن را متمایز می‌کند، چت پشتیبانی کاربر آن است که در بین رقبا چندان رایج نیست.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی :بایننس, بای‌بیت، کوین‌بیس, HitBTC, هیوبی, OKX

زبان برنامه نویسی: رابط کاربری، بدون نیاز به برنامه نویسی

بهترین بات ساخته شده در صرافی Pionex

پایونکس یک صرافی ارز دیجیتال است که به کاربران امکان دسترسی به ۱۲ ربات معاملاتی رایگان از جمله ربات‌های شبکه و ربات‌های آربیتراژ را می‌دهد. برچسب قیمت ۰ دلاری جذاب است. چون ربات‌ در صرافی تعبیه شده، کاربر نیازی به دست و پنجه نرم کردن با ادغام های API ندارد. اما آگاه باشید؛ برای تأمین مالی حساب خود با دلار، باید برنامه دوم Pionex Lite را دانلود کنید.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : پایونکس (مخصوص آربیتراژ در معاملات آتی)

زبان برنامه نویسی: رابط کاربری، بدون نیاز به برنامه نویسی

بهترین بات رایگان Ichibot

Ichibot بیشتر یک ابزار است تا یک بات. این ابزار به طور کامل از طریق رابط اینترفیس اجرا می‌شود و به تنهایی هیچ تصمیم تجاری نمی‌گیرد. این یک پلت فرم طراحی استراتژی تجاری برای کسانی است که کد را به کلیک ترجیح می‌دهند. کاربران می‌توانند استراتژی‌های تجاری پیچیده‌ای را برای بایننس و FTX طراحی کنند و آن‌ها را در زمان واقعی اجرا کنند تا از نوسانات بازار استفاده کنند.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : بایننس، FTX، Bybit, GlobeDX

زبان برنامه نویسی: به عنوان یک CLI (واسط خط فرمان) استفاده می‌شود، اما به صورت تایپی نوشته می‌شود.

بهترین برای ترید اجتماعی Shrimpy

Shrimpy بر مدیریت بلندمدت پورتفولیو متمرکز است. Shrimpy علاوه بر فعال کردن معاملات خودکار، تعادل مجدد پرتفولیو و نظارت بر عملکرد صرافی‌ها، کاربران را با یک ویژگی اجتماعی منحصر به فرد به هم متصل می‌کند. معامله‌گران می‌توانند از استراتژی‌های کاربران برتر کپی کنند. یا اگر معاملات خودشان بسیار موفق باشد، ممکن است خود را در صدر جدول امتیازات Shrimpy قرار دهند، که فرصتی برای کسب درآمد ماهانه از طریق ارسال پست فراهم می‌کند.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی :Bibox, بایننس, بیتفنیکس, Bitmart, Bitstamp, بیترکس, CEX,io, کوین‌بیس, FTX, Gate.io, جمینی, HitBTC, هیوبی, کراکن, کوکوین, OKX, Poloniex

زبان برنامه نویسی: رابط کاربری، بدون نیاز به برنامه نویسی

بهترین برای استراتژی پرتفولیو بلند مدت Stoic

Stoic یک ربات بلند مدت از Cindictor است که مانند یک صندوق تامینی کار می‌کند. این ربات که با حساب بایننس یک کاربر مرتبط است، به کاربران اجازه می‌دهد تا با برخی یا همه آلتکوین‌ها در بایننس یک سبد با حجم معاملات بیش از ۱۰ میلیون دلار ایجاد کنند. سپس، بر اساس پیش‌بینی شبکه‌ای متشکل از ۱۸۰۰۰۰ متخصص مالی، به‌طور خودکار موجودی پرتفوی را مجدداً متعادل می‌کند.

صرافی‌‌های قابل پشتیبانی : بایننس

زبان برنامه نویسی: ندارد، برنامه موبایل

شما تا به حال از کدام بات ترید ارزهای دیجیتال استفاده کرده‌اید؟ اگر تا به حال از انواع بات برای ترید استفاده کردید، می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست