اعتماد به کریپتو

با وجود کاهش قیمت‌ها، مردم همچنان به کریپتو اعتماد دارند

با وجود کاهش قیمت‌ ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد که اعتماد به کریپتو همچنان به قوت خود باقی است.

یک آمار جدید نشان می‌دهد که با وجود زمستان کریپتویی، مردم همچنان به رمزارزها اعتماد دارند. این آمار که توسط Crypto Pulse منتشر شد، اعلام می‌کند که برخی از بزرگ‌ترین رمزارزهای دنیا مانند بیت کوین همچنان از اعتماد کاربران برخوردار هستند. این مطالعه با حضور ۲۹ هزار سرمایه‌گذار خرد و سرمایه‌گذار سازمانی در ۲۳ کشور مختلف دنیا انجام شده است.

این آمار نشان می‌دهد که درصد سرمایه‌گذاران خرد که باور دارند ارزهای دیجیتال قابل اعتماد هستند، از آمار ۶۱ درصدی سه ماه ابتدای سال، به ۶۵ درصد در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ رسیده‌اند. این آمار همچنین برای سرمایه‌گذاران سازمانی هم صادق است. در سه ماه اول سال، ۶۷ درصد از سرمایه‌گذاران سازمانی به ۷۰ درصد افزایش داشته‌اند.

با احتساب این که در سه ماه ابتدای سال، وارد زمستان کریپتویی شدیم، این آمارها نشان می‌دهد که اعتماد به کریپتو به قوت خود باقی است. البته که میزان اعتماد به ارزهای دیجیتال در هر کشور متفاوت است. ایالات متحده به عنوان بزرگ‌ترین کشوری که به ارزهای دیجیتال اعتماد دارد، از آمار ۶۱ درصدی سه ماه ابتدایی سال به آمار ۷۳ درصدی در سه ماه دوم سال رسیده است.

گفتنی است که کانادا تنها کشوری محسوب می‌شود که در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ به آمار اعتماد زیر ۵۰ درصد رسیده است. در کشورهایی مثل برزیل، شیلی و مکزیک، میزان اعتماد همچنان بسیار بالاست و به ترتیب آمارهای ۷۷ درصد، ۶۹ درصد و ۷۰ درصد را ثبت کرده‌اند.

ما می‌توانیم با این آمار متوجه شویم که ارزهای دیجیتال در شرایط سخت همچنان مورد اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران هستند. اگرچه در برخی از کشورها شاهد نزول اعتماد بین سرمایه‌گذاران هستیم، اما مشخص است که سرمایه گذاران در این بازه زمانی یا سرمایه خود را افزایش می‌دهند یا در حال یادگیری و افزایش آگاهی خود در این زمینه هستند.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست