خرید ویزا کارت مجازی

چگونه ویزا کارت مجازی بخریم؟

شاید برای شما پیش آمده است که قصد خرید از سایت های اینترنتی خارجی را دارید اما به دلیل نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی از این کار صرف نظر می‌کنید. حتما هم می‌دانید که به دلیل تحریم‌های بانکی و محدودیت‌های مالی امکان استفاده از کارت‌ ‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا و مسترکارت فیزیکی وجود دارد یا با ریسک‌ همراه است. با این وجود همچنان روش‌هایی برای استفاده از این نوع کارت‌ها و پرداخت‌های بین‌المللی وجود دارد. ویزا کارت مجازی (Virtual Visa Card) یکی از همین روش‌هاست که قصد داریم در ادامه این مطلب از نیک پرداخت درباره خرید ویزا کارت مجازی بیشتر صحبت کنیم.

ویزا کارت چیست؟

قبل از هرچیز بیایید با ویزا کارت آشنا شویم. ویزا (Visa) یکی از معروف‌ترین و بزرگ ترین موسسات مالی در جهان است که  یکی از خدمات محبوب آن صدور ویزا کارت است. ویزا کارت‌های فیزیکی، مشابه همین کارت‌های بانکی ما هستند که به حساب بانکی متصل می‌شوند و قابلیت خرید و واریز و برداشت پول را فراهم می‌کند. از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از ویزا کارت این است که اغلب فروشگاه‌های بین‌المللی از امکان پرداخت با ویزا کارت پشتیبانی می‌کنند. در محبوبیت ویزا کارت همین بس که بیش از ۷۰۰ میلیون ویزا کارت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت ویزا ۴ نوع کارت بانکی را برای کاربران خود عرضه می‌کند که عبارتند از:

  • کارت نقدی (Debit Card)
  • کارت اعتباری (Credit card)
  • کارت پیش پرداخت (Prepaid Card)
  • کارت مجازی (Virtual card)

متاسفانه به دلیل تحریم‌های اقتصادی امکان صدور ویزا کارت‌های فیزیکی برای ما ایرانی‌ها وجود ندارد. اما حالا که امکان استفاده از ویزا کارت فیزیکی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، برای خرید و پرداخت هزینه از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ یکی از بهترین روش‌ها استفاده از ویزا کارت مجازی است. در خصوص انواع کارت اعتباری هم این مطلب را بخوانید.

خرید ویزا کارت مجازی
اغلب فروشگاه‌های بین‌المللی از امکان پرداخت با ویزا کارت پشتیبانی می‌کنند

ویزا کارت مجازی چیست؟

ویزا کارت‌های مجازی همانطور که از اسم آن پیداست ماهیت فیزیکی ندارد و مجموعه‌ای از شماره است که تنها به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویزا کارت مجازی در واقع کارت‌های از پیش پرداخت شده مانند گیفت کارت با مبالغ مشخص هستند که به یک حساب اصلی متصل می‌شوند. بنابراین اگر شما قصد خرید از سایت‌های خارجی را داشته باشید، می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی به مبلغ مورد نیاز به راحتی در سایت‌های خارجی پرداخت کنید.

ویزا کارت مجازی چگونه کار می‌کند؟

همانطور که گفتیم ویزاکارت مجازی شکل فیزیکی به صورت کارت ندارد بنابراین تنها به صورت آنلاین قابل استفاده است. ویزا کارت که به صورت مجموعه‌ای از اعداد به صورت تصادفی به همراه کد CVV تولید می‌شود.

زمانی که شما یک ویزا کارت مجازی با مبلغ مشخص خریداری می‌کنید، شماره کارت در اختیار شما قرار می‌گیرد. این مبلغ مشخص در واقع در یک حساب اصلی قرار گرفته است و هنگامی که به صورت آنلاین خریدی را انجام می‌دهید، مبلغ کارت به حساب اصلی بازگردانده می‌شود و سپس از حساب اصلی پرداخت صورت می‌گیرد. پس از تایید پرداخت به اندازه مبلغ مورد نظر، ویزا کارت مجازی منقضی می‌شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جذاب استفاده از ویزا کارت مجازی امکان انتقال آن به حساب پی پال وجود دارد، بنابراین به راحتی می‌توانید با شارژ کردن حساب پی پال خود به همه امکانات لازم برای خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی دست پیدا کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: تفاوت ویزا کارت مجازی و فیزیکی | کدام بهتر است؟

با ویزا کارت مجازی چه چیزهایی می‌توان خرید؟

به طور کلی در اغلب خرید‌های آنلاین که از پرداخت با ویزا کارت پشتیبانی شود می‌توانیم از ویزا کارت مجازی هم استفاده کنیم، اما بیشترین کاربرد این نوع کارت‌ها عبارتند از:

  • خرید از اپ استورهای اندروید و آی او اس و همچنین خرید درون برنامه اپلیکیشن‌ها
  • خرید از سرویس‌های بازی پلی استیشن و ایکس باکس
  • خرید اشتراک سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس، آمازون و …
  • خرید لایسنس برنامه‌های ویندوز و مک
  • پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل و …
  • خرید از نزدیک به ۹۰ درصد فروشگاه‌های خارجی
خرید ویزا کارت مجازی
ویزا کارت ۱۰۰ دلاری، یکی از انواع ویزا کارت مجازی

ویزا کارت مجازی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خب تا اینجا متوجه شدیم ویزا کارت مجازی در واقع شماره کارت‌هایی هستند که با مبلغ مشخص عرضه می‌شود و برای خریدهای آنلاین می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که تا وقتی ویزا کارت فیزیکی وجود دارد، ویزا کارت مجازی چه ضرورتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید به برخی از ویژگی‌های این نوع کارت‌ها اشاره کنیم.

  • اولین و مهمترین ویژگی ویزاکارت مجازی برای ما ایرانی‌ها در واقع همان محدودیت‌های مالی است که اجازه استفاده از ویزا کارت فیزیکی را نمی‌دهد، با این حال ما می‌توانیم از این کارت‌های مجازی ویزا بدون هیچ مشکلی برای خرید‌های آنلاین استفاده کنیم.
  • ویزا کارت‌های مجازی به سرعت صادر می‌شوند و در دسترس قرار می‌گیرند و همین سرعت و راحتی استفاده آن را به یک گزینه جذاب برای پرداخت هزینه خریدهای آنلاین تبدیل کرده است.
  • بهتر است بدانید ویزا کارت‌های مجازی توسط شرکت ویزا صادر می‌شوند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • ویزاکارت مجازی معمولا بین ۱ماه تا ۶ سال تاریخ انقضا دارند و پس از این تاریخ دیگر قابل استفاده نخواهد بود اما از آنجایی که ویزا کارت مجازی با قیمت مورد نظر خریداری می‌شود نگرانی از بابت تاریخ انقضا وجود ندارد.
  • در ویزا کارت مجازی محدودیتی در برداشت از یک کارت در مدت ۲۴ ساعت تعریف نشده است و به هر میزانی که می‌خواهید می‌توانید با استفاده از ویزا کارت مجازی خود خرید کنید.

از کجا ویزا کارت مجازی بخریم؟

خب اکنون که با دلایل محبوبیت ویزا کارت مجازی آشنا شدیم،‌ ببینیم از کجا و چگونه می‌توانیم ویزا کارت مجازی بخریم.

خوشبختانه سایت‌های ایرانی متعددی در حال حاضر خدمات ویزا کارت مجازی را ارائه می‌کنند، یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه راهکارهای پرداخت بین‌المللی نیک پرداخت است که علاوه بر خدماتی نظیر افتتاح حساب پی پال، پرفکت مانی و وب مانی از خدمات ویزا کارت مجازی هم پشتیبانی می‌کند. برای خرید ویزا کارت مجازی از نیک پرداخت کافی است با یک شماره موبایل و ایمیل در سایت عضو شوید و یک ویزا کارت مجازی درخواست کنید. شماره ویزا کارت مجازی شما تنها در عرض نیم ساعت برای شما ایمیل خواهد شد و به کمک آن می‌توانید هرگونه خرید بین‌المللی را انجام دهید.

از جمله خدماتی که نیک پرداخت برای ویزا کارت مجازی ارائه می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان صدور ویزا کارت مجازی با مبالغ ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری
  • امکان مشاهده موجودی و لیست تراکنش‌ها
  • تاریخ انقضا بیش از ۵ سال
  • قابلیت اتصال به حساب پی‌پال
  • امکان ریفاند مبلغ بدون کسر کارمزد
  • قابلیت انجام پرداخت‌های غیردلاری
خرید ویزا کارت مجازی
از کجا ویزا کارت مجازی بخریم

جمع بندی

کاربران ایرانی برای استفاده از فروشگاه‌ها و سرویس‌های جهانی با محدودیت روبرو هستند. به همین دلیل همواره به دنبال راه‌هایی برای رفع این مشکل بوده‌اند. یکی از بهترین روش‌های برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی استفاده از ویزا کارت مجازی است. این کارت‌ها که به سرعت و سهولت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند به شما امکان خواهند داد تا از امکانات یک کارت اعتباری بین‌المللی بهره مند شوید. فراموش نکنید برای خرید ویزا کارت مجازی از نیک پرداخت و راهنمایی بیشتر در مورد استفاده از این کارت‌ها می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته نیک پرداخت استفاده کرده و ویزا کارت خود را زیر نیم ساعت تحویل بگیرید.

خرید ویزاکارتفروش ویزاکارتکارت های اعتباری

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست