همکاری ویزا FTX

ویزا همکاری خود با صرافی FTX را فسخ کرد

شرکت ویزا کارت که در نظر داشت برای ارائه کارت‌های بانکی ارز دیجیتال با FTX همکاری کند، از فسخ قرار داد با این صرافی خبر داد.

حدود یک ماه پیش بود که شرکت ویزا از همکاری با صرافی FTX به منظور ارائه کارت‌های بانکی ارز دیجیتال به ۴۰ کشور دنیا خبر داد. اما با توجه به جنجال‌های به‌ پا شده از سوی FTX و اعلام ورشکستگی این صرافی، ویزا قرارداد خود با این شرکت را لغو کرد.

هفته گذشته پس از اعلام رئیس صرافی بایننس (CZ) مبنی بر نقد کردن تمام توکن‌های FTX خود که هولد کرده بود، شاهد فرو پاشی صرافی FTX بودیم. این اتفاق باعث شد تا FTX با مشکلات نقدینگی شدیدی روبه‌رو شود. جالب است بدانید که پس از اعلام خبر همکاری ویزا کارت با FTX، ارز محلی این صرافی (FTT) با رشد ۷ درصدی همراه شد که قیمت آن را به بالای ۲۵٫۶۰ دلار رساند. این توکن حالا در قیمت ۱٫۸۹ دلار خرید و فروش می‌شود. ماجرای FTX نه تنها منجر به سقوط قیمت ارز محلی خود شد، بلکه همراه با خود کل بازار ارزهای دیجیتال هم به پایین کشاند و باعث ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار شد.

در کمتر از چند روز، همه چیز برای صرافی FTX به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلفترم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال زیر و رو شد. بنابراین عجیب نبود که شرکت‌های بزرگی مثل ویزا فاصله خود با چنین شرکتی را حفظ کنند. سخنگوی شرکت ویزا در خصوص این اتفاق می‌گوید:

«شرایط با FTX ناخوشایند است. اولویت اول ما در زمینه ارزهای دیجیتال و فراتر از آن، امنیت و اعتماد است. بنابراین ما توافق خود با FTX را فسخ کردیم.»

البته ویزا تنها شرکتی نبود که با FTX همکاری می‌کرد. بسیاری از شرکت‌های دیگر از جمله CySEC نیز قرارداد خود را فسخ کرده‌اند.

نکته مثبت در خصوص اقدام ویزا کارت، اهمیت و اولویت قراداد این شرکت بر اعتمادسازی و حفظ امنیت دارایی کاربران است. شما نیز می‌توانید با کمک نیک پرداخت، با خرید ویزا کارت مجازی از خدمات مطمئن این شرکت بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتالفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست