بیتکوین زیر ۲۰ هزار دلار

چرا بیت کوین یک شبه به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد؟

شما هم این دو روز حواس‌تان به شدت به بازار کریپتوها بود نه؟ اکثر ارزهای مهم افزایشی بودند و تریدرها سود خوبی به جیب زدند. اما دیشب ناگهان قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار فرو ریخت و خیلی از رمزارزهای دیگر هم قرمز شدند. دلیل این اتفاق چیست؟ آیا دارایی‌مان را بفروشیم یا صبر کنیم؟

در شبی که گذشت (۱۷ آبان) قیمت بیت کوین از بالای قیمت ۲۱ هزار دلار با سقوطی آزاد به زیر ۲۰ هزار دلار رسید. بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا در حال حاضر با قیمت ۱۹٫۵۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود. جالب است بدانید که فقط در چند ساعت گذشته، نزدیک به ۱۱۳ میلیون دلار ارز دیجیتال لیکوئید شد.

اما شاید بسیاری از ما به دنبال دلیل این اتفاق هستیم. یکی از مهم‌ترین دلایل سقوط ناگهانی بازار رمزارزها، وضعیت نابسامان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های دنیا یعنی FTX است. FTT، ارز دیجیتال رسمی این صرافی فقط در یک ساعت ریزش ۱۴ درصدی را تجربه کرد و در طول روز بیش از ۲۵ درصد سقوط داشت.

یکی دیگر از آمارهای جالب که می‌تواند دلیل ریزش زیر ۲۰ هزار دلار بیتکوین باشد، خروج ۲۸۴ میلیون دلار کریپتو از صرافی FTX توسط یک نهنگ است.

از طرفی دیگر چانگپنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، با اعلام فروش تمامی توکن‌های FTT خود، شوک بزرگی به بازار وارد کرد.

برای اینکه بدانم الان وقت مناسبی برای فروش بیتکوین است یا نه، به دنبال نظر تریدرهای حرفه‌ای رفتم. بسیاری از تریدرها باور دارند که بیت کوین و سایر رمزارزها در این بازار گاوی سود خوبی می‌توانند به جیب بزنند. بنابراین انتظار می‌رود این بازار خرسی همچنان ادامه داشته باشد.

نظر شما در خصوص این ریزش بازار چیست؟ اگر وضعیت بازار را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانید، می‌توانید با کمک پلتفرم نیک پرداخت ارزهای مورد نظر خود را به سرعت و در کمتر از چند دقیقه ترید کنید.

منبع: U Today

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست