آدرس‌های غیرخالی بیت‌ کوین

تعداد آدرس‌های غیرخالی بیت‌ کوین به ۴۰ میلیون رسید

به نظر می‌رسد وضعیت ذخیره ارزهای دیجیتال توسط کاربران رشد داشته و تعداد آدرس‌های غیرخالی بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ رسیده است. طی جدیدترین آمار، آدرس‌های غیرخالی بیت‌ کوین به ۴۰ میلیون رسیده است.

آمارها نشان می‌دهند که وضعیت ذخیره بیت کوین در کیف پول‌های ارز دیجیتال مثبت است. تا حدی که آدرس‌های غیرخالی بیت کوین به بالاترین حد ۴۰ میلیون عددی خود رسیده است. این کیف پول‌ها با میزان موجودی بیت کوین مثبت، در حال افزایش نگهداری دارایی‌های خود هستند. طبق گزارشی که شرکت تحلیلی گلس نود منتشر کرده، به طور دقیق ۴۰ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۱۶۳ آدرس بیت کوین وجود دارد که دارای موجودی هستند.

تعداد آدرس‌های غیرخالی بیت کوین از سال ۲۰۱۹ تا اواسط ۲۰۲۱، در سراشیبی قرار داشت. سپس این آمار روند مسطحی را با ۳۵ میلیون آدرس پیش گرفت. با شروع سال ۲۰۲۲، حالا این آمار صعودی شده و بیش از ۴۰ میلیون آدرس با موجودی مثبت بیت کوین وجود دارد.

رکوردشکنی تعداد آدرس‌های غیرخالی بیت‌ کوین

آخرین آمار صعودی ذخیره بیت کوین که سه تا پنج سال پیش فعال و مثبت بود، با اوج آخرین وضعیت گاوی گسترده بازار در اوایل سال ۲۰۱۸ هم راستا شد. در میان آدرس‌های پر بیت کوین، شرکت گلس نود همچنین گزارش کرده است که ۸۱۷۴۴۵ از این آدرس‌ها دارای حداقل یک بیت کوین کامل هستند.

در گزارش دیگری از FSInsight در اوایل ماه فوریه، ۷۵ درصد از بیت کوین‌های موجود در آدرس‌ها نقد نشده‌اند. چرا که این بیت کوین‌ها به مدت زیادی هیچ فعالیتی نداشته‌اند. همچنین در گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، بیش از ۶۰ درصد آدرس‌های بیت کوین در یک سال اخیر غیر فعال بوده‌اند. چرا که بسیاری از هولدرها باور دارند که بیت کوین از وضعیت کنونی کاهش قیمت عبور خواهد کرد و اوج خواهد گرفت.

مشکلات و ناپایداری سیاسی که در یک هفته اخیر در اوکراین و کانادا رخ داد، توانایی‌های بیت کوین و مقاومت آن در برابر سانسور را به خوبی نشان داد. برخی از شهروندان کانادایی برای جلوگیری از مسدود شدن دارایی‌های خود، به بیت کوین پناه بردند. همچنین اوکراین که در وضعیت دشواری در برابر حمله روسیه قرار دارد، اعلام کرد که برای کمک هزینه‌های جنگی بیت کوین می‌پذیرد.

نظر شما در خصوص افزایش ذخایر بیت کوین چیست؟ شما هم جزو افرادی هستید که بیت کوین‌های خود را به امید افزایش قیمت این ارز دیجیتال نگه داشته‌اید؟ اگر می‌خواهید به جمع هولدرهای بیت کوین بپیوندید، می‌توانید برای خرید این ارز دیجیتال، از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست