در مورد پرفکت مانی بدانید

پرفکت مانی چیست | راهنمای جامع پرفکت مانی

هر روز که بیشتر و بیشتر از عصر ارتباطات می‌گذرد، سیستم‌های آنلاین مختلفی در خصوص دریافت یا پرداخت پول به صورت محلی یا بین‌المللی فعالیت خود را آغاز می‌کنند. شرکت‌هایی نظیر پی‌پال یا Payoneer که مدت‌هاست در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، توانسته‌اند نام و نشانی برای خود دست و پا کنند.

در این مقاله ما می‌خواهیم با یکی دیگر از معروف‌ترین سرویس‌های دریافت و ارسال پول یعنی پرفکت مانی (Perfect Money) صحبت کنیم. پرفکت مانی از این جهت توانسته به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت پول آنلاین تبدیل شود چرا که مورد توجه و استفاده بسیاری از فریلنسرها قرار بگیرد و به عنوان یک پلتفرم مورد اعتماد مطرح شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با پرفکت مانی، چگونگی ایجاد حساب پرفکت مانی، چگونگی وریفای حساب پرفکت مانی، چگونگی دریافت پول از پرفکت مانی و مباحث دیگر در خصوص این پلتفرم صحبت کنیم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین است که کار خود را در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد. پرفکت مانی خود را به عنوان سرویسی ایده‌آل مطرح کرده که اجازه می‌دهد با سرعت و امنیت بالا بتوانید منابع مالی خود را مدیریت کنید.

پرفکت مانی همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خود را حفظ تمام و کمال حریم خصوصی کاربران می‌داند. شرکت Perfect Money Finance Corp در پاناما مستقر است و امروزه در موقعیت‌های دیگری از جمله زوریخ، هونگ کونگ و دیگر نقاط دنیا دفاتر خود را افتتاح کرده است.

با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان آغاز به کار پرفکت مانی، این سیستم پرداخت پیشرفت‌های قابل توجهی به خود دیده است. از بحث امنیت و اعتماد که بگذریم، این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به صورت ناشناس پول جابه‌جا کنند، از طریق اینترنت سرویس یا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند، ارز‌های فیات یا ارزهای رمزنگاری شده را با دریافت سود پس‌انداز کنند، با سرمایه خود کسب درآمد داشته باشند، انواع گزینه‌های دریافت یا اهدای وام را در اختیار داشته باشند و ویژگی‌های بسیار بیشتر.

کاربرد حساب پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی این اجازه را به شما می‌دهد پول خود را به راحتی به هر نقطه‌ دنیا منتقل کنید یا به خرید محصول یا سرویس از فروشگاه‌ها یا شرکت‌های متخلف بپردازید.

از آن جایی که بسیاری از فروشگاه‌های دنیا از کارت بانکی ایرانی یا ریال به صورت مستقیم پشتیبانی نمی‌کنند، پرفکت مانی گزینه مناسبی است تا با خرید آن، از امکانات سایت‌های مختلف بهره‌مند شوید.

نه فقط خرید محصول یا سرویس، بلکه شما به عنوان یک فریلنسر یا فردی که برای شرکت‌های خارجی فعالیت می‌کند، می‌توانید از پرفکت مانی برای دریافت پول خود بهره‌ ببرید.

ووچر پرفکت مانی
تفاوت وب مانی و پرفکت مانی چیست؟

تفاوت وب مانی و پرفکت مانی چیست؟

پیش از اینکه به سراغ نحوه ساخت و افتتاح حساب پرفکت مانی برویم، ابتدا به یکی از سوالات متداول بسیاری از کاربرانی که در اینترنت به جستجوی سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی می‌پردازند برویم. وب مانی (WebMoney) یکی دیگر از سیستم‌های پرداخت آنلاین است در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد و سابقه طولانی مدتی در زمینه پرداخت‌های مالی دارد.

وب مانی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پردازش مالی الکترونیکی بر اساس تعداد کاربران است. این شرکت بیش از ۴۱ میلیون کاربر دارد و روزانه بیش از ۳۰۰ هزار کاربر از این پلتفرم استفاده می‌کنند. بر اساس تعداد قابل توجه کاربران این سیستم، بد نیست بدانید که تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه آنلاین هم از سیستم پرداخت وب‌مانی پشتیبانی می‌کنند. وب مانی و پرفکت مانی هر دو سیستم پرداخت آنلاین هستند و ویژگی‌ها و امکانات مختلفی را برای کاربران خود به همراه دارند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی (Voucher) یکی از چندین و چند خدماتی است که توسط این شرکت به کاربران ارائه شده است. شما می‌توانید به ووچر به عنوان یک کارت شارژ نگاه کنید که وجود فیزیکی ندارد. شما با تبدیل کردن پول خود به ووچر، می توانید بدون نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی، از سایت‌های مختلف خرید کنید یا پول جابه‌جا کنید.

تنها کافی است برای خرید اینترنتی کالا یا سرویس، کد ووچر خود را وارد کنید. شما حتی قادر هستید برای شارژ حساب پرفکت مانی خود، از کدهای ووچر استفاده کنید. شما با توجه به حساب کاربری خود و پولی که در آن دارید، می‌توانید ووچر ایجاد کنید. یا برعکس، می‌توانید بدون دردسر و در هر نقطه دنیا، با داشتن ووچر، حساب اصلی خود را شارژ کنید.

ووچر به این دلیل محبوب شده است زیرا در آن اتلاف وقت وجود ندارد و می‌توانید آن را در هر لحظه نقد کنید. همچنین به دلیل کارمزد پایین این روش، انتقال پول در هر نقطه با سرعت بالا تضمین می‌شود.

در مورد نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی و خرید آن بیشتر بخوانید. 

کد ووچر پرفکت مانی چیست؟

اگر نمی‌دانید کد ووچر پرفکت مانی چیست ، باید گفت ووچر پرفکت مانی یک رشته کد است که دارای یک شماره سریال و یک کد فعالسازی است. یک کارت ووچر و کدهای آن به صورت کارت زیر است:

کد ووچر
کارت ووچر و کدهای آن

در این کارت مجازی، یک شماره سریال، کد فعالسازی، میزان اعتبار حساب و تاریخ ایجاد آن را در اختیار دارید.

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم‎‎؟

با مطالعه امکاناتی که ووچر پرفکت مانی برای شما فراهم می‌کند، حال قطعا این سوال برای‌تان پیش آمده که نحوه خرید ووچر پرفکت مانی چگونه است. خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی آب خوردن است. تنها کافیست تا در سایت نیک پرداخت ثبت نام و کنید و سپس درخواست خود را ثبت کنید. پس از اینکه در سایت نیک پرداخت حساب کاربری خود را افتتاح و مراحل مورد نظر را طی کرده‌اید، تنها کافی است به لینک اختصاصی خرید ووچر پرفکت مانی سایت نیک پرداخت مراجعه کنید یا روی دکمه زیر کلیک کنید.

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم

 

از کجا ووچر بخریم؟ روش خرید آنی ووچر پرفکت مانی

از کجا ووچر بخریم؟ راحت‌ترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی، استفاده از خدمات نیک پرداخت است. پس از ثبت نام در سایت نیک پرداخت و طی کردن مراحل احراز هویت که به سادگی انجام می‌شود، می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را سفارش دهید و خیلی سریع کد ووچر خود را دریافت کنید.

حال کافی است ووچری را که از سایت نیک پرداخت تهیه کرده‌اید، در حساب کابری سایت پرفکت مانی خود، یا در فروشگاهی که قصد خرید محصول یا سرویس را دارید، وارد کنید. در مورد خرید ووچر پرفکت مانی در سایت نیک پرداخت این راهنما را بخوانید. سپس از طریق لینک زیر اقدام به خرید ووچر کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی در سایت نیک پرداخت

ووچر پرفکت مانی

کاربردهای ووچر پرفکت مانی چیست؟ 

گاهی اوقات قصد دارید محصول یا سرویسی را از یک سایت خارجی خریداری کنید اما فرصت این را ندارید که یک حساب کاربری در پرفکت مانی ایجاد کنید. شما با خرید ووچر پرفکت مانی به مبلغ مورد نیاز در نیک پرداخت، خیلی راحت می‌توانید خرید خود را انجام دهید، بدون این که نیاز باشد یک حساب کاربری پرفکت مانی داشته باشید.

یا فرض کنید می‌خواهید از یک کشور به کشوری دیگر سفر کنید و نمی‌خواهید پول نقد با خود به همراه داشته باشید. کافی است پول خود را به ووچر تبدیل کنید و آن سر دنیا با استفاده از یکی از صرافی‌هایی که از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند، پول خود را به صورت نقد دریافت کنید. با توجه به میزان قابل توجه کاربران پرفکت مانی، صرافی‌های زیادی هستند که به صورت آنلاین از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل است که پرفکت مانی، یکی از بهترین سیستم‌های پرداخت و جابه‌جایی پول شناخته می‌شود. در ادامه شاید این سوال پیش آید که مراحل ساخت پرفکت مانی چیست؟ با ما همراه باشید.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

ساخت حساب کاربری یا اکانت پرفکت مانی، مانند ایجاد حساب در بسیاری از سایت‌های روز دنیاست. برای این کار وارد سایت Perfect Money شوید. در ادامه آموزش ساخت و افتتاح حساب پرفکت مانی و نحوه ورود به حساب پرفکت مانی را همراه با تصاویر راهنما توضیح خواهیم داد.

ساخت حساب پرفکت مانی
اولین مرحله افتتاح حساب پرفکت مانی

پس از ورود به سایت پرفکت مانی، در قسمت بالا وارد صفحه ثبت‌نام (Signup) شوید.

نکته: در بالای صفحه اصلی سایت Perfect Money بخشی به منظور تغییر زبان وجود دارد. در این بخش شما قادر هستید صفحه سایت پرفکت مانی را به فارسی تغییر دهید.

 

ساخت حساب پرفکت مانی
برای باز کردن حساب پرفکت مانی تمام فیلدهای بالا را پر کنید

توجه داشته باشید ایجاد حساب پرفکت مانی در این سایت رایگان است. با ورود به صفحه ایجاد حساب کاربری، باید تمامی اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. بسیار مهم است که حتما اطلاعات دقیق خود را وارد کنید تا از انجام هرگونه مشکلات در آینده جلوگیری شود.

در صفحه ثبت نام که تصویر آن در بالا قرار داده شده، به ترتیب باید نام کاربری دلخواهد خود، نام و نام خانوادگی، شهر، آدرس، کشور، کد پستی، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید. در ادامه می‌توانید نوع حساب کاربری خود را انتخاب کنید. در پرفکت مانی ما دو نوع حساب کاربری داریم: شخصی (Personal) و تجاری (Business).

در ادامه کد امنیتی را وارد کنید و برای پایان کار، پس از مطالعه شرایط استفاده از پرفکت مانی، تیک موافقت را علامت بزنید. پس از اطمینان از تمامی اطلاعاتی که وارد کرده‌اید، با زدن دکمه Register، کار ثبت نام را به پایان برسانید. ممکن است پس از این کار، به ایمیل یا شماره همراه شما یک کد ارسال شود. باید با وارد کردن کد ارسال شده در صفحه‌ای که باز می‌شود، مالکیت ایمیل یا شماره همراه خود را به عنوان فرد ثبت نام کننده، تایید کنید.

در نهایت باید رمز عبور خود را انتخاب کنید. رمز عبور شما باید شامل هم حرف و هم اعداد شود و بیشتر از ۶ حرف باشد.

رمز عبور برای اکانت پرفکت مانی
رمز عبور قوی برای حساب پرفکت مانی خود ایجاد کنید

 آموزش ایجاد حساب پرفکت مانی

پس از طی کردن مراحل ذکر شده، وارد صفحه بعدی می‌شوید که در آن نیاز به رمز عبور و کد عضویت (Member ID)  دارید. هنگامی که ثبت نام شما به درستی انجام شود، کد عضویت‌تان به ایمیلی که وارد کرده‌اید ارسال خواهد شد. شما از این کد عضویت و رمزعبوری که انتخاب کرده‌اید، برای ورود به داشبورد خود در پرفکت مانی استفاده خواهید کرد. به همین دلیل بهتر است کد عضویت خود را همیشه در گوشی همراه یا روی کاغذ داشته باشید تا آن را فراموش نکنید.

کد عضویت
حفظ و نگهداری کد عضویت مهم است

تصویر زیر داشبورد اصلی شما است که در ادامه شما را بیشتر با آن آشنا می‌کنیم.

داشبورد اکانت پرفکت مانی
داشبورد حساب پرفکت مانی

شماره ۱: در قسمت My Accounts حساب‌های پرفکت‌ مانی شما مانند دلار، یورو، طلا، بیت کوین و دیگر رمزارزها به نمایش در می‌آید. ارقامی که در کنار هر یک از نشانه‌ها مشاهده می‌کنید، آدرس حساب پرفکت مانی شما هستند. آدرس حساب پرفکت مانی شما، درست مانند حساب‌های بانکی‌تان است که از طریق آن‌ها می‌توانید پرفکت مانی دریافت کنید.

حساب پرفکت مانی
پنل کاربری پرفکت مانی

شماره ۲: در بخش My Account می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

شماره ۳: در قسمت Send Money می‌توانید ارزهای پرفکت مانی خود را به حساب‌های دیگر منتقل کنید.

پرفکت مانی را چگونه انتقال دهم؟
برای ارسال پول به دیگری از این گزینه استفاده کنید

شماره ۴: در قسمت Currency Exchange این امکان به شما داده می‌شود تا ارزی را که در اختیار دارید، به یک ارز دیگر تبدیل کنید. مثلا می‌توانید دلار را به یورو یا برعکس تبدیل کنید.

دو قسمت بعدی یعنی Deposit و Withdraw برای سپرده‌گذاری و دریافت پول از حساب استفاده می‌شوند.

شماره ۵: در قسمت Setting می‌توانید وارد تظیمات حساب کاربری خود شوید و گزینه‌هایی مانند افزایش لایه‌های امنیتی، تغییر مشخصات یا رمز عبور را مشاهده کنید.

 آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

حال شما صاحب یک حساب کاربری پرفکت مانی هستید. مرحله بعد این است که چطور حساب خود را شارژ کنیم یا در اصل چگونه پرفکت مانی بخریم.

حالا چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم یا نحوه افزایش موجودی حساب پرفکت مانی چیست؟ شارژ حساب پرفکت مانی شما، درست همانند خرید کد ووچر، از طریق سایت نیک پرداخت قابل انجام است. کافی است پس از طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در سایت نیک پرداخت وارد صفحه شارژ حساب پرفکت مانی شوید و با ارائه حساب پرفکت مانی خود، حساب‌تان را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش شارژ حساب پرفکت مانی

در تصویر مرحله قبل، در بخش شماره ۱ در قسمت My Accounts، حساب پرفکت مانی شما بر اساس دارایی مورد نظر مانند طلا، یورو، دلار، بیت کوین و غیره ذکر شده است.

برای مثال شما می‌خواهید حساب دلاری خود را شارژ کنید. بر اساس تصویر بالا، شماره حساب کاربری من برای شارژ دلار، U19077639 است. من با ارائه این حساب کاربری به سایت نیک پرداخت، می‌توانم حساب پرفکت مانی خودم را به راحتی شارژ کنم.

آموزش وارد کردن ووچر پرفکت مانی

اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید از طریق ووچر پرفکت مانی، حساب خود را شارژ کنید، کافی است وارد بخش Deposit شوید. در این بخش روش‌های مختلفی برای شارژ کردن حساب وجود دارد که از جمله گزینه‌های موجود می‌توان به پول نقد، بیت کوین، کردیت و دیگر موارد اشاره کرد. در این بین می‌توانید با کلیک روی گزینه e-Voucher، وارد صفحه وارد کردن اطلاعات کد ووچری که در اختیار دارید شوید.

چگونگی شارژ پرفکت مانی
شارژ حساب پرفکت مانی از طریق ووچر
اکانت پرفکت مانی
فعالسازی سپرده حساب پرفکت مانی از طریق ووچر

در این قسمت کافی است تا شماره سریال و کد فعالسازی را وارد کنید تا ووچری که در اختیار دارید فعال و حساب شما شارژ شود.

اما اگر قصد دارید از سپرده خود پول دریافت کنید، همین روش‌ها را این بار در قسمت Withdraw باید انجام دهید. در این بخش می‌توانید از طریق کد ووچر، بیت کوین و دیگر روش‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود، پول خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که سایت نیک پرداخت این امکان را به شما می‌دهد تا با ارائه حساب کاربری خود، پول خود را نقد کنید.

تبدیل کد ووچر به پول نقد
دریافت پول از طریق کد ووچر

احراز هویت پرفکت مانی

همانطور که در مراحلی که آن را طی کردیم متوجه شدید، ایجاد حساب کاربری در پرفکت مانی اصلا کار سخت و پیچیده‌ای نیست و نیازی هم به هزینه ندارد. پس از افتتاح حساب کاربری خود، بدون این که نیاز به احراز هویت داشته باشید، می‌توانید از تمامی خدماتی که پرفکت مانی در اختیارتان قرار می‌دهد، بهره‌مند شوید.

اما چه تفاوتی در وریفای کردن پرفکت مانی وجود دارد؟ تفاوت اصلی در کارمزد است. اگر حساب کابری شما احراز هویت نشده باشد، کارمزد تراکنش‌های شما ۱٫۹۹ درصد خواهد بود، در صورتی که این میزان برای حساب‌های احراز هویت شده، ۰٫۵ درصد است. البته که تفاوت بین دو حساب احراز هویت شده با حساب احراز هویت نشده به همین مسئله ختم نمی‌شود و کاربران می‌توانند با احراز هویت، از خدمات بیشتری برخوردار شوند. اما با این حال بسیاری از این خدمات در کشور ایران قابل استفاده نیستند.

وریفای حساب پرفکت مانی

اما با این حال اگر قصد دارید مراحل احراز هویت را انجام دهید، با آموزش وریفای حساب پرفکت مانی همراه ما باشید.

نحوه وریفای حساب پرفکت مانی به این صورت است که شما به یک تصویر گواهینامه، پاسپورت یا کارت ملی نیاز دارید. همچنین باید تصویر قبض‌های خدماتی که به نام صاحب گواهینامه، پاسپورت یا کارت ملی باشد نیاز دارید.

برای احراز هویت، پس از وورد به حساب کاربری، باید وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید یا در قسمت Member Area، وارد بخش Modify Settings شوید. در این بخش وارد قسمت Accuont Verification شوید و روی قسمت Verification Management کلیک کنید.

نحوه احراز هویت در پرفکت مانی

  • در صفحه باز شده، تصاویری را که در ابتدا ذکر کردیم، باید آپلود کنید. در بخش اول که Name Validation نام دارد، باید تصویر مدرک شناسایی خود را آپلود کنید.
  • تصویری که روی یکی از مدارک شناسایی شما ذکر شده است، باید با نام و نام خانوادگی که در ابتدای مراحل ثبت نام در پرفکت مانی وارد کرده‌اید، تطابق داشته باشد.
  • در قسمت بعد که Adress Validation نام دارد،‌ باید یکی از قبض‌های خدماتی خود را وارد کنید. آدرس درج شده روی قبض، باید با آدرسی که در هنگام ثبت نام حساب پرفکت مانی وارد کرده‌اید، تطابق کامل داشته باشد.
  • در نهایت در بخش Phone Validation، پرفکت مانی شماره تلفن شما را با شماره‌ای که در هنگام ثبت نام وارد کرده‌اید، تطبیق می‌دهد.
  • توجه داشته باشید که مراحل احراز هویت در پرفکت مانی به صورت دستی انجام می‌شود و به همین دلیل ممکن است تایید هویت شما بین ۳ تا ۵ روز کاری طول بکشد.

در مورد روش احراز هویت در نیک پرداخت بخوانید

امنیت پرفکت مانی

پرفکت مانی چند روش مختلف را برای حفاظت از حساب کاربری‌تان، در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با این گزینه‌ها آشنا می‌شویم.

امنیت حساب کاربری از طریق تصدیق کاربری: در این قسمت که User Authentication نام دارد و به صورت پیش فرض در تنظیمات پرفکت مانی فعال شده است، هر بار که از طریق IPهای مختلف وارد حساب کاربری خود شوید، یک کد امنیتی از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود. از این طریق اگر شخصی قصد ورود به حساب‌تان را داشته باشد، بدون داشتن این کد امنیتی از طریق ایمیل‌تان، قادر به ورود نیست.

امنیت حساب کاربری از روش تایید پیامکی: هر بار که بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید، سیستم پرفکت مانی یک پیامک حاوی کد امنیتی برای‌تان ارسال می‌کند. البته برای استفاده از این روش امنیتی باید هزینه پرداخت کنید.

امنیت حساب کاربری از طریق کد: با فعال کردن این گزینه، تعدادی کد برای شما از طریق ایمیل ارسال می‌شود که باید برای انجام هر تراکنش و ارسال پول، از آن‌ها استفاده کنید.

برای انتخاب هر یک از این روش‌های امنیتی، کافی است وارد بخش Setting شده و در قسمت Security، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امنیت و کاربرد پرفکت مانی چیست
هر بار که بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید، سیستم پرفکت مانی یک پیامک حاوی کد امنیتی برایتان ارسال می‌کند

خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی یکی از ساده‌ترین راه‌های اتصال به درگاه‌های خرید بین المللی است. همچنین شما می‌توانید با افتتاح یک حساب پرفکت مانی وریفای شده، از آن برای خرید و فروش‌های بین المللی خود استفاده کنید.

از آنجایی که شرکت پرفکت مانی مشکلی با اتباع ایرانی ندارد، می‌توانید از این پلتفرم برای تراکنش‌های دلاری خود بهره ببرید و خیالتان بابت هرگونه مشکلی مانند بسته شدن حساب کاربری یا محدود شدن دسترسی شما به آن کاملا راحت باشد.

درست است که افتتاح حساب پرفکت مانی رایگان نیست، اما با توجه به ویژگی‌هایی که پرفکت مانی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، این پلتفرم یک گزینه عالی برای فریلنسرهایی است که درآمد دلاری دارند. کارشناسان نیک پرداخت برای انجام تمام مراحل مورد نیاز برای ثبت سفارش خرید پرفکت مانی و همچنین سفارش‌های فروش پرفکت مانی، همواره در کنار شما هستند.

فراموش نکنید پیش از اقدام به ثبت هر نوع سفارش برای استفاده از خدمات این ارز الکترونیکی محبوب، باید حساب کاربری شما در نیک پرداخت تمام مراحل احراز هویت مورد نیاز را پشت سر گذاشته باشد. این مراحل تنها چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرند و همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی برای هرچه راحت‌تر شدن فرایند خرید و فروش پرفکت مانی و  نقد کردن پرفکت مانی، با صبر و حوصله در کنار شما هستند.

نقد کردن پرفکت مانی

اگر ووچر را به عنوان هدیه دریافت کرده و تمایل به فروش کد ووچر دارید، یا چنانچه نیاز به نقد کردن دلار پرفکت مانی یا درآمدهای ارزی که از این طریق به‌دست می‌آورید دارید، می‌توانید نقد کردن پرفکت مانی خود را هم از طریق نیک پرداخت انجام دهید. برای آشنایی با این مسیر راهنمای زیر را بخوانید.

 

افتتاح حساب پرفکت مانیخرید پرفکت مانیفروش پرفکت مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست