وضعیت خرسی بیت کوین

وضعیت خرسی بیت کوین و اتریوم با نزولی شدن قیمت‌ها

در هفته‌ای که گذشت، بیت کوین و اتریوم دوباره روندی کاهشی پیدا کردند. ادامه‌دار شدن این اتفاق باعث شده تا وضعیت خرسی بیت کوین برای ابتدای هفته جاری هم دنبال شود.

بیت کوین در هفته گذشته قادر نبود منطقه مقاومت ۴۳٫۵۰۰ دلاری خود را بشکند و به بالاتر قدم بردارد. برعکس این ارز دیجیتال سقوط کرد و در مقطعی به زیر قیمت ۴۲ هزار دلار رسید. هر چند که سریعا خود را ریکاوری کرد و به قیمت ۴۲٫۲۹۷ هزار دلار هم خرید و فروش شد. با وجود این ریکاوری و نگاهی به وضعیت آمار و ارقام بیت کوین، برای پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان وضعیت خرسی و نزولی پیش بینی می‌شود. اتریوم، دومین ارز برتر دیجیتال دنیا نیز روند کاهشی داشت و در زمان نگارش این مطلب ۳/۰۷۲ دلار خرید و فروش می‌شود.

وضعیت خرسی بیت کوین و ادامه کاهش قیمت

پس از یک دوره بسیار مثبت برای بیت کوین این ارز دیجیتال دوباره با مشکل خرس‌های بازار مواجه شد. این رمزارز تلاش کرد تا دوباره قیمت ۴۷ هزار دلار ابتدای هفته گذشته را به دست آورد اما قادر به شکستن منطقه مقاومت نشد و در قیمت ۴۳٫۵۰۰ دلار برگشت خورد. حالا این ارز دیجیتال در قیمت ۴۲٫۲۹۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود و باید تلاش خود را انجام دهد به منطقه حمایت ۴۱٫۵۰۰ دلاری نرسد. در صورتی که در این امر شکست بخورد، بیتکوین با منطقه حمایت ۴۰٫۸۰۰ دلاری مواجه خواهد شد و سپس این احتمال وجود دارد تا به کلی منطقه ۴۰ هزار دلار خود را از دست بدهد.

اما از طرفی دیگر، شاید گاوهای بیتکوین بتوانند دوباره خود را به ۴۳ هزار دلار برسانند. هرچند با وضعیت خرسی بیت کوین این امر سخت به نظر می‌رسد، اما در صورت موفقیت، می‌توانند دوباره برای شکست منطقه مقاومت ۴۳٫۵۰۰ دلاری تلاش کنند.

وضعیت قیمت اتریوم

اتریوم تلاش کرد تا از منطقه مقاومت ۳٫۳۰۰ هزار دلاری خود عبور کند اما شکست خورد. در مقطعی کوتاه اتریوم توانست خود را به این مرز برساند، اما دوباره کاهشی شد و به ۳٫۲۵۰ دلار بازگشت. حالا این بازگشت قیمت باعث شد تا اتریوم با منطقه حمایت ۳٫۱۵۰ دلاری مواجه شود. در صورتی که از این نقطه پایین بیاید، سطح حمایت ۳٫۰۵۰ دلاری می‌تواند به کلی منطقه ۳ هزار دلاری را از دومین ارز دیجیتال برتر دنیا بگیرد.

اما از طرفی دیگر اگر اتریوم بتواند همانند بیت کوین با تلاشی دوباره مانع ۳٫۲۵۰ دلاری را بشکند، گاوها شاید بتوانند این رمزارز را به نزدیکی سطح ۳٫۳۰۰ دلار برسانند و شاهد یک پیشروی خوب از این ارز دیجیتال باشیم. با این حال گفتنی است که اتریوم از هفته گذشته ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.

وضعیت قیمت سایر آلت کوین‌ها

کاردانو که در هفته گذشته بسیاری از سرمایه‌گذاران خود را در ضرر قرارداد، کاهشی بیشتر از ۳ درصد را تجربه کرد و در نزدیکی منطقه حمایت ۱ دلاری قرار دارد. اگر آدا نتواند این وضعیت را کنترل یا حتی حفظ کند، ممکن است این رمزارز با کاهش بسیار بیشتری مواجه شود.

بایننس کوین نیز دوباره به پایین سطح حمایت ۴۲۰ دلاری رفت و حالا مجبور است وضعیت خود را در سطح ۴۰۵ دلاری امتحان کند منطقه حمایت اصلی این رمزارز حالا روی ۴۰۰ دلار است و در صورتی که شکست بخورد، احتمالا تا ۳۸۵ دلار هم کاهش پیدا خواهد کرد.

سولانا در پایین منطقه حمایت ۱۱۲ دلاری خرید و فروش می‌شود. منطقه حمایت بزرگ بعدی این ارز دیجیتال ۱۰۵ دلار است و در صورت از دست دادن آن، کاهشی تا ۱۰۰ دلار برای این رمزارز پیش بینی می‌شود.

دوج کوین نیز در پایین منطقه حمایت ۰٫۱۵۰ دلاری معامله می‌شود و رفته رفته به سمت ۰٫۱۴۲ دلار حرکت می‌کند. اگر خرس‌ها موفق به کنترل وضعیت این ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک شوند، این رمزارز به ۰٫۱۳۵ دلار هم می‌رسد.

در نهایت ریپل در منطقه خرسی پایین سطح ۰٫۸۰ قرار دارد و حتی سطح حمایت ۰٫۷۵ را هم شکست. به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت خرسی بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها، این رمزارز نیز با کاهش بیشتر روبه‌رو شود.

اگر شما هم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید روی پلتفرم نیک پرداخت حساب کنید. در این پلتفرم شما می‌توانید از بیت کوین تا هر آلت کوینی را در کمتر از ۱۵ دقیقه خرید و فروش کنید.

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه ارز دیجیتال خریداری کنید!

منبع: Cryptonews

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست