سرمایه‌گذاران خانم ارز دیجیتال

رشد قابل توجه سرمایه‌گذاران خانم در بازار ارزهای دیجیتال

در جدیدترین گزارشی که توسط صرافی ارزهای دیجیتال استرالیایی BTC Markets منتشر شده، جمعیت سرمایه‌گذاران خانم در حوزه ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری داشته است.

با این‌که دنیای ارزهای دیجیتال هنوز یک بازار جوان است، اما سرعت آن در رشد و بالغ شدن را نمی‌توان انکار کرد. گزارش جدید این شرکت استرالیایی نشان می دهد، بازار کریپتو در سال ۲۰۲۱ بیشتر از هر سالی به لطف کاربردپذیری رمزارزها رشد کرده و افراد بیشتری جذب آن شده‌اند.

صرافی BTC Markets در تحلیل خود بر اساس آمار جمعیتی (بر اساس سن، جنسیت، نوع سرمایه‌گذار) به صورت ناشناس ۳۲۵ هزار مشتری خود را تحت بازبینی و تحلیل قرار داده است.

طبق آماری که این شرکت به دست آورده، رشد سرمایه‌گذاران خانم یا به قول این صرافی «ملکه‌های کریپتو»، به نسبت سرمایه‌گذاران مرد، نرخ سریع‌تری داشته است. تعداد سرمایه‌گذاران زن در سال ۲۰۲۱ رشد ۱۲۶ درصدی داشته است. این در حالی است که نرخ رشد سرمایه‌گذاران مرد ۸۳ درصد بوده است.

رشد سرمایه‌گذاران خانم در بازار رمزارزها

البته باید توجه داشت که این آمار صرفا برای یک صرافی در کشور استرالیا است. طبق آماری که صرافی ‌BTC Markets ارائه داده، بیشتر مشتریان جدید آن‌ها از قشر ثروتمندان بالغی هستند که بین ۴۵ تا ۵۹ سال سن دارند. طبق نظر کارولاین باولر، مدیرعامل صرافی BTC Markets، بسیاری از این سرمایه‌گذاران با نزدیک شدن به سن بازنشستگی به سمت اینگونه سرمایه‌گذاری روی آورده‌اند. او در این خصوص می‌گوید:

این افراد ثروت تجربه خود از بازار سرمایه‌گذاری سنتی را به بازار ارزهای دیجیتال آورده‌اند و تصمیم آن‌ها برای سرمایه‌گذاری روی رمزارزها نه به دلیل ترس از جا ماندن (FOMO)، بلکه بر اساس تحقیق و اطلاعات استراتژیک بوده است.

در ادامه این گزارش اعلام شده که بیتکوین و اتریوم همچنان به برتری خود به عنوان ارزهای دیجیتال برتر در پلتفرم BTC Markets ادامه داده‌اند. در همین حال تتر نیز یکی از ارزهای دیجیتال تازه‌وارد به جمع پنج کریپتوی برتر این صرافی است. میانگین دارایی‌های معامله شده در این پلتفرم به نسبت سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است. همچنین میانگین حجم تریدها نیز رشد ۱۱۸ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس نظر تحلیلگران در این آمارگیری، از اصلی‌ترین رشد قابل توجه تعداد کاربران و افزایش معاملات، درک و آگاهی بیشتر سرمایه‌گذاران از کاربردپذیری ارزهای دیجیتال بوده است.

اگر شما نیز به خرید ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید نیک پرداخت را به عنوان میزبان خود انتخاب کنید. چرا که نیک پرداخت در کمتر از ۱۵ دقیقه و با پرداخت ریالی اجازه می‌دهد هر ارز دیجیتالی که می‌خواهید را خریداری کنید.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست