افزایش قیمت شیبا در رابین هود

افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیبا با فهرست شدن در رابین هود

پلتفرم محبوب معاملات ارز دیجیتال رابین‌هود با فهرست کردن شیبا و چندین رمزارز دیگر، باعث افزایش قیمت آن‌ها شد. قیمت شیبا در این مدت ۲۰ درصد افزایش داشته است.

روز سه‌شنبه، پلتفرم معاملات رمزارز رابین‌هود (Robinhood) چهار ارز دیجیتال محبوب را به فهرست کریپتوهای پشتیبانی شده خود اضافه کرد. ارز دیجیتال کامپوند (COMP)، پالیگان (Matic)، سولانا (SOL) و شیبا اینو (SHIB) رمزارزهایی هستند که به این پلتفرم اضافه شده‌اند.

طرفداران ارز دیجیتال شیبا اینو پس از ورود این رمزارز به پلتفرم رابین‌هود بسیار خوشحال هستند. چرا که جامعه این ارز دیجیتال از ماه اکتبر سال گذشته،‌ دائما به دنبال به سرانجام رساندن این امر بود. این کاربران با ایجاد درخواست و جمع شدن ۵۶۰ هزار امضا، ماه‌هاست که به دنبال اضافه شدن شیبا به رابین‌هود بودند.

پلتفرم رابین‌هود در خصوص این اتفاق می‌گوید: «در طول یک سال گذشته، مشتریان ما دائما دو چیز از ما طلب داشتند: قابلیت ارسال و دریافت توکن‌ها و افزوده شدن تعدادی از کریپتوها. ما خوشحالیم که اعلام کنیم حالا کاربران می‌توانند چهار ارز دیجیتال کامپوند، پالیگان، سولانا و شیبا اینو را در پلتفرم ما معامله کنند.»

افزایش قیمت شیبا پس از ورود به رابین هود

یکی دیگر از اقدامات رابین‌هود در جهت رضایت مشتریان، کیف پول دیجیتالی بود که چندی پیش برای دو میلیون از کاربران خود ارسال کرد. رابین هود در نظر دارد تا به بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تبدیل شود. استیو کویرک، مدیر کارگزاری رابین هود در خصوص فعالیت‌های اخیر این پلتفرم می‌گوید:

ما هیجان‌زده هستیم که انتخاب‌های بیشتری را برای مشتریان خود با هدف تبدیل شدن رابین هود به بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌ایم.

او ادامه داد: «به عنوان شرکتی که امنیت را در اولویت خود قرار داده است، چارچوب کاری دقیقی را پیش گرفته‌ایم که به ما برای بررسی فهرست کردن دارایی‌های مختلف کمک می‌کند و ما همچنان به ایجاد پلتفرم امن و آموزنده برای طرفداران کریپتو ادامه می‌دهیم.

شیبا در حال حاضر به قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۷۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود. پس از ورود به پلتفرم رابین هود، قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ درصد و در هفت روز گذشته بیش از ۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

اگر شما هم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله شیبا علاقه‌مند هستید، می‌توانید از طریق نیک پرداخت و با کارت بانکی خود برای خرید یا فروش این راز دیجیتال اقدام کنید.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت

منبع: Bitcoin News

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست