هولدرهای بلند‌ مدت

تبدیل هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین به هولدرهای بلند‌مدت

طبق جدیدترین آماری که از شرکت گلس‌نود به دست آمده، با وجود افزایش فروش کوین‌های بلندمدت، هودلینگ همچنان استراتژی مورد نظر کاربران ارزهای دیجیتال است و بسیاری از هولدرهای کوتاه مدت به هولدرهای بلند‌ مدت تبدیل شده‌اند.

در هفته گذشته، هولدرهای بلند‌ مدت بیت کوین اندوخته‌های بیشتری از خود را فروختند. با این حال به نظر می‌رسد نگهداری بلند مدت رمزارزها همچنان بهترین استراتژی سرمایه‌گذاری از نگاه کاربران است. در آماری که توسط شرکت گلس‌نود به دست آمده، در هفته گذشته تعداد هولدرهای بلند مدتی که دارایی‌های خود را فروخته‌اند به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است.

تقریبا ۵ درصد از کوین‌هایی که بیش از شش ماه در حساب این سرمایه‌گذاران خوابیده بودند توسط این کاربران خرج شده‌اند. این آمار از نوامبر سال گذشته تا امروز بی‌سابقه بوده است.

اما از طرف دیگر، تعداد هولدرهای کوتاه مدت که دارایی‌های خود را در کمتر از ۱۵۵ روز نگهداری می‌کنند، در حال کاهش هستند. اما این کاهش به معنی فروش بیشتر نیست. بلکه طبق آمار گلس‌نود، بسیاری از این هولدرهای کوتاه مدت، دارایی‌ها و ذخایر کریپتوی خود را بیش ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند و به نوعی تبدیل به هولدرهای بلند‌ مدت شده‌اند.

در الگوهای انباشتگی بیت کوین، خبری از رفتار خرسی بازار نیست، با این حال فشار فروش همچنان پابرجاست. همچنین بیش از ۷۵ درصد است بیت‌کوین‌های ذخیره شده در طی شش ماه گذشته با وجود آمار فروش بالا، دست نخورده باقی مانده‌اند. بر اساس نظر گلس‌نود، این آمار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران همچنان هولد کردن بیت کوین را بهترین استراتژی می‌دانند.

رشد تعداد هولدرهای بلند‌ مدت بیت کوین

در چند روز گذشته آمار مختلفی از وضعیت ذخایر بیت کوین منتشر شد. یکی از این اخبار، مربوط به افزایش خروج بیت کوین از صرافی‌ها بود. به قدری که میزان نگهداری بیت کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در سه سال گذشته رسید. این خبر به معنی افزایش نگهداری بیت کوین است. طبق آمارها، با وجود اینکه بیت کوین از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین، چندین بار سقوط قیمت را تجربه کرد، با این حال هولدرهای بلند مدت علاقه‌ای به فروش از خود نشان ندادند. حتی از ماه می که قیمت بیت کوین از ۵۸٫۷۷۱ هزار دلار به ۳۴٫۹۷۷ هزار دلار سقوط کرد، این هولدرها باز هم تسلیم نشدند.

از طرفی دیگر، نرخ سود و ضرر انباشته هولدرهای کوتاه مدت،‌ نزدیک به پایین‌ترین آمار میانه سال ۲۰۲۱ است. در حال حاضر، ۸۲ درصد دارایی هولدرهای کوتاه مدت در ضرر قرار دارند. به نظر می‌رسد این هولدرها قصد ندارند با وجود کاهش قیمت بیت کوین، دارایی‌های خود را با ضرر بفروشند.

بسیاری از هولدرهای ارز دیجیتال بر این باور هستند که بیت کوین در آینده نزدیک دوباره قدرت خود را به دست می‌آورد. حتی هم‌بنیان‌گذار اپل نیز اعتقاد دارد این ارز دیجیتال به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. اگر شما هم جزو این دست از افراد هستید و می‌خواهید بیت کوین خریداری کنید و برای مدت طولانی آن را حفظ کنید، خرید یک کیف پول امن لجر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید این کیف پول را از نیک پرداخت سفارش دهید.

منبع: Cointelegraph

کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری با نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست