آدرس رمزارز روس‌ها در بلک‌لیست کوین‌بیس

قرارگیری ۲۵ هزار آدرس کریپتو روسی‌ در بلک‌لیست کوین‌بیس

صرافی کوین‌بیس به تازگی با قرار دادن بیش از ۲۵ هزار آدرس کریپتو در بلک‌لیست خود، اعلام کرد که در تحریم‌های جهانی علیه روسیه مشارکت می‌کند.

یکی از نگرانی‌های بزرگ دولت‌ها در خصوص روسیه، دور زدن تحریم‌ها به کمک ارزهای دیجیتال توسط این کشور بود. با وجود این نگرانی‌ها، روز گذشته دو مدیرعامل صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس به برخی از این نگرانی‌ها پایان دادند و اعلام کردند که ارزهای دیجیتال هنوز به آن قدرت و نفوذ در جامعه نرسیده‌اند که روسیه به کمک آن بتواند تحریم‌ها را دور بزند. به زبان ساده، این دو با اشاره به عدم تاثیر رمزارزها در روسیه برای مقابله با تحریم‌ها اعلام کردند که ارزهای دیجیتال هنوز برای روسیه و میزان تولید ناخالص آن‌ها بسیار کوچک است.

با این حال، پال گریوال (Paul Grewal) مسئول حقوقی صرافی کوین‌بیس، در یک پست نسبت به وضعیت حال حاضر تحریم‌ها و شرایط اوکراین، واکنش نشان داد. او در این پست از حمایت و مشارکت در تحریم‌های روسیه خبر داد.

در چند هفته گذشته، دولت‌های سرتاسر دنیا طیف وسیعی از تحریم‌ها را علیه اشخاص در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین، وضع کردند. تحریم‌ها نقشی حیاتی را در ترویج امنیت ملی و بازدارنده رفتارهای ستیزه جوی غیرقانونی دارد و کوین‌بیس به طور کامل از تمامی این تلاش‌ها توسط دولت‌ها حمایت می‌کند. تحریم‌ها اقداماتی جدی هستند و دولت‌ها بهترین مکان برای تصمیم‌گیری در خصوص زمان، مکان و چگونگی اجرای آن‌ها هستند.

۲۵ هزار آدرس کریپتو اشخاص و شرکت‌های روسی در بلک‌لیست کوین‌بیس

در ۱۳ روز گذشته، شرکت‌های بزرگی در حمایت از تحریم‌های علیه روسیه شرکت کرده‌اند. شرکت‌هایی نظیر نتفلیکس، اپل، گوگل، تیک‌تاک، مایکروسافت، فورد، بنز، پی پال، ویزا و مسترکارت و بسیاری دیگر در بین تحریک کنندگان روسیه قرار گرفته‌اند.

طبق ادعای مسئول حقوقی کوین‌بیس دارای یک تکنولوژی به منظور تشخیص هر گونه تهدید است. این تکنولوژی بلاکچین با قدرت تحلیل خود رفتارهای پرخطر تهدیدات را شناسایی می‌کند. با وجود این تکنولوژی، کوین بیس اعلام کرده است که هزاران آدرس بلاکچین مرتبط با شرکت‌ها و اشخاص روسی را مسدود کرده است.

امروز، در کوین بیس بیش از ۲۵ هزار آدرس کریپتو از اشخاص یا شرکت‌های روسی که به نظر می‌رسد در فعالیت‌های غیرقانونی دخیل بوده‌اند، در بلک‌لیست قرار گرفته‌اند. زمانی که ما این آدرس‌ها را شناسایی کردیم، آن‌ها را برای حمایت بیشتر در اختیار دولت‌ها قرار دادیم.

پال گریوال در انتهای پست خود در خصوص قرارگیری آدرس‌های روسی کریپتو در بلک‌ لیست این صرافی، اعلام کرد که هدف کوین بیس، کمک به مردم برای محافظت و ایجاد ثروت است. اما در عیت حال امنیت و شفافیت شالوده‌های مهمی برای این شرکت هستند. اگر به دنبال خرید و فروش امن رمزارز بدون هرگونه ریسک هستید، کافی است درخواست خود را در نیک پرداخت ثبت کنید. روی بنر زیر کلیک کنید.

منبع: News Bitcoin

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه بیت کوین خریداری کنید!

 

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست