ثبات قیمت بیت کوین

ادامه استقرار قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار رمزارزها

پس از یک هفته، بیت کوین همچنان نتوانسته به قیمت ۴۰ هزار دلار نزدیک شود. اتریوم زیر قیمت ۲٫۶۰۰ دلار مانده و ریپل کاهش قیمت داشته است. استقرار قیمت بیت کوین و اتریوم همچنان با درگیری‌های سیاسی سرتاسر دنیا، ادامه پیدا کرده است.

در هفته‌ای که گذشت، بیت کوین تلاش کرد تا تصحیح بالای ۳۹ هزار دلار را رقم بزند. هرچند که گاوهای بیت کوین نتوانستند از مرز مقاومت ۳۹٫۵۰۰ دلار عبور کنند و حتی در شب گذشته تا ۳۸٫۶۰۰ دلار هم پایین کشیدند. به طور مشابه، بسیاری از آلت کوین‌های بزرگ نیز اسیر خرس‌ها بودند. اتریوم هنوز در منطقه ۲٫۵۰۰ دلار دست و پا می‌زند و حتی قیمت ۲٫۴۴۰ دلار هم تجربه کرد. ریپل نیز به سختی قیمت ۰٫۷۲ دلار را حفظ کرد و سعی دارد به ۰٫۸۰ دلار برسد.

استقرار قیمت بیت کوین

پس از یک تصحیح قیمت صعودی، بیت کوین بار دیگر با موجی از فروشندگان در سطح ۳۹٫۵۰۰ دلار مواجه شد. بنابراین این ارز دیجیتال نتوانست به منطقه بالاتر دست پیدا کند و دوباره یک روند نزولی تازه را شروع کرد تا به قیمت ۳۹ هزار دلار برسد. حتی در مقطعی، به زیر منطقه ۳۸ هزار دلار را هم رسید. اما توانست خیلی زود خود را تصحیح کند. منطقه حمایت عدی بیت کوین، در نزدیکی ۳۷٫۲۵۰ قرار دارد. بیت کوین در این سطح می‌تواند با مومنتوم خرسی همراه شود و در ادامه این سناریو، به ۳۶ هزار دلار سقوط کند.

اما پس از استقرار قیمت بیت کوین در یک هفته گذشته، شاید پادشاه ارزهای دیجیتال بتواند با نزدیک شدن به قیمت ۳۹٫۸۰۰ دلار، دوباره روند صعودی پیدا کند. منطقه مقاومت کلیدی این هفته بیت کوین در نزدیکی ۴۰ هزار دلار است. در صورت موفقیت، بیت کوین تا ۴۲٫۵۰۰ هم می‌تواند رشد کند.

قمیت اتریوم

اتریوم نیز همچنان با یک روند ثابت هفته گذشته را پشت سر گذاشت. دومین ارز دیجیتال برتر دنیا، به سختی در حال حفظ منطقه ۲٫۶۰۰ دلار است. اتریوم می‌تواند وضعیت سخت خود را با حفظ منطقه حمایت ۲٫۵۰۰ دلاری کمی بهبود ببخشد. اما منطقه حمایت بعدی، ۲٫۴۴۰ دلار است. در صورتی که خرس‌ها برنده این هفته باشند، می‌توان انتظار داشت که اتریوم تا ۲٫۳۲۰ و ۲٫۲۵۰ دلار پایین بیاید.

اما در نقطه مقابل، یک حرکت تازه از گاو‌ها می‌تواند اتریوم را به نزدیکی منطقه ۲٫۵۲۰ دلار مقاومت برساند. جایی که سپس باید برای قیمت ۲٫۷۵۰ دلار تلاش کند.

وضعیت دیگر آلت کوین‌ها در بازار

کاردانو باز هم نزدیک به یک دلار نشد و در حال تست منطقه مقاومت ۰٫۸۰ دلار است. منطقه حمایت بعدی در نزدیکی ۰٫۷۶۵ دلار است. با این حال کاردانو توانسته بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، در چند روز گذشته روندی هرچند کند، اما مثبت را طی کند.

بایننس به زیر منطقه حمایت ۳۶۵ دلار رسید و حالا با منطقه حمایت بزرگ ۳۵۵ دلاری روبه‌رو است. با اینکه خود را کمی تصحیح کرد، اما با یک لغزش می‌‌تواند تا ۳۵۰ دلار هم پایین بیاید. در نقطه مقابل اگر یک صعود تازه را شروع کند، به ۳۸۰ دلار می‌رسد.

سولانا در حال تست منطقه ۸۰ دلار است. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، قیمت می‌تواند به سطح ۷۲ دلار برسد. در نقطه مقابل اگر گاوها کار خود را شروع کنند، قیمت ۸۸ دلاری منطقه مقاومت، هدف بعدی این رمزارز خواهد بود.

دوج کوین نیز روندی کاهشی را طی کرد تا حالا سطح ۰٫۱۱۰ دلار را امتحان کند. ریپل نیز منطقه ۰٫۷۵ دلار خود را حفظ کرد. در صورتی که شکست بخورد، تا ۰٫۷۲ دلار پایین می‌آید.

بسیاری دیگر از آلت کوین‌ها حداقل ۳ درصد کاهش داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دات، اتوم، لینک، مانا و سند اشاره کرد. با این حال ارز دیجیتال لونا (Luna) توانست جهش ۳ درصدی را تجربه کند و به ۹۰ دلار برسد. این ارز دیجیتال در هفته گذشته ۱۴ درصد پرش قیمت داشته است.

نظر شما در خصوص وضعیت بازار و استقرار قیمت بیت کوین و اتریوم چیست؟ اگر وضعیت حال حاضر بازار را زمان مناسبی برای خرید رمزارز می‌دانید، می‌توانید با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن، خرید ارز دیجیتال را به نیک پرداخت سفارش دهید.

منبع: Cryptonews

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه ارز دیجیتال خریداری کنید!
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست