حجم تراکنش‌های روزانه کاردانو

رشد حجم تراکنش‌های کاردانو با وجود کاهش قیمت

کاردانو دوباره به یکی از فعال‌ترین شبکه‌های بلاکچین از نظر حجم تراکنش‌ها تبدیل شد. حجم تراکنش‌های کاردانو حتی از اتریوم نیز سبقت گرفت. هرچند که قیمت ارز دیجیتال آدا با وجود فعالیت‌های زیاد شبکه کاردانو، بدون تغییر باقی مانده است.

در چند روز اخیر، شبکه بلاکچین کاردانو فعالیت‌های پرشماری را از نظر حجم تراکنش تجربه کرد و حتی از شبکه‌هایی نظیر اتریوم سبقت گرفت. حالا کاردانو فقط بیت کوین را جلوتر از خود می‌بیند.

بر اساس آماری که توسط شرکت تحلیلی Messari منتشر شده، در دو روز گذشته حجم معاملات کاردانو در ۲۴ ساعت به ۱۷٫۰۴ میلیارد دلار رسید. روز گذشته نیز کاردانو در ۲۴ ساعت ۱۲٫۶۹ میلیارد دلار حجم معامله را تجربه کرد. برای مقایسه تراکنش‌های کاردانو، بیت کوین دو روز پیش حجم تراکنش‌ ۱۸٫۸۵ میلیارد دلار و اتریوم ۵٫۲۵ میلیارد دلار حجم تراکنش را تجربه کرد. با این حال روز گذشته بیت کوین شاهد فعالیت‌های به مراتب بزرگ‌تری بود و حجم تراکنش‌های آن به ۳۹٫۳۸ میلیارد دلار رسید. در حال حاضر از نظر حجم تراکنش، کاردانو در رتبه دوم برترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار می‌گیرد.

رشد حجم تراکنش‌های کاردانو

یکی از دلایل افزایش حجم تراکنش‌های روزانه کاردانو در هفته‌های گذشته، عرضه صرافی غیرمتمرکز SundaeSwap و سر و صداهای آن بوده است. صرفنظر از تاثیری که این صرافی در شبکه کاردانو داشت، تعداد کل تراکنش‌های کاردانو از ۵٫۵ میلیون در ماه مارس ۲۰۲۱، با یک رشد ۴۸۰ درصدی، به ۳۲ میلیون در ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ رسید.

با وجود وضعیت فعالیت شبکه‌های اتریوم و بیت کوین، کاردانو شرایط خوبی برای جابه‌جایی رتبه خود در بین برترین ارزهای دیجیتال در اختیار دارد. بیت کوین با وجود اینکه دیروز نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار حجم تراکنش را تجربه کرد، اما این وضعیت، کاهش قابل توجه این ارز دیجیتال را نسبت به حجم تراکنش ۱۱۶ میلیونی در ماه نوامبر را نشان می‌دهد. اتریوم هم دست کمی از بیت کوین ندارد چرا که با کاهش ۸۲ درصدی حجم تراکنش‌ها، از ۲۱٫۳۰ میلیارد دلار به ۳٫۹۹ میلیارد دلار در یکشنبه گذشته رسید.

با وجود رشد تراکنش‌ها، ارز دیجیتال رسمی شبکه کاردانو یعنی آدا نه تنها افزایش نداشت، بلکه این هفته کاهش ۱۳ درصدی را تجربه کرد و به قیمت ۰٫۸۳۳ رسید. با این حال امروز با ریکاوری بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، آدا در حال حاضر  در قیمت ۰٫۹۰۷ دلار معامله می‌شود.

در شرایطی که قیمت ارزهای دیجیتال رو به کاهش هستند و برای ریکاوری و افزایش قیمت تلاش می‌کنند، بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال در اختیار شماست. اگر به خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال موجود دیگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید درخواست خود را از طریق پنل نیک پرداخت ثبت و با کارت بانکی پرداخت را انجام دهید.

منبع: Cointelegraph

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست