پذیرش بیت کوین در اوکراین

پذیرش بیت کوین در اوکراین به عنوان کمک هزینه جنگی

دولت اوکراین طی چند توییت اعلام کرد که برای دریافت کمک هزینه‌های جنگی، ارز دیجیتال دریافت می‌کند. از نظر جامعه ارزهای دیجیتال، انتقال کمک هزینه جنگی از طریق اتریوم و بیت کوین در اوکراین، روشی راحت، سریع، آسان و امن است.

با شدت گرفتن جنگ روسیه و اوکراین، دولت اوکراین با استفاده از توییتر صدای خود را به جوامع کریپتویی رساند. این دولت اعلام کرد که برای دریافت کمک هزینه‌های جنگی، ارزهای دیجیتال هم می‌پذیرد. اوکراین برای این منظور سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و تتر را به عنوان کمک هزینه می‌پذیرد.

در حالی که روسیه روزبه‌روز به تصرف شهر کیف، مرکز اوکراین نزدیک‌تر می‌شود، دولت اوکراین به روش‌های مختلفی از کشورهای دور و نزدیک کمک دیافت کرده است. با این حال یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی مهم دولت اوکراین، بحث زمان است. به همین دلیل حساب رسمی توییتر اوکراین از جوامع کریپتویی در این زمینه کمک خواست.

در این توییت اوکراین اشاره کرده که سه ارز دیجیتال تتر، اتریوم و بیت کوین  را می‌پذیرد و به این منظور دو آدرس کیف پول معرفی کرده است.

پذیرش بیت کوین توسط دولت اوکراین
پذیرش بیت کوین توسط دولت اوکراین با هدف جمع‌آوری کمک هزینه جنگی.

پذیرش بیت کوین در اوکراین با هدف جلوگیری از اتلاف وقت

البته برخی از فعالین حوزه ارزهای دیجیتال از جمله ویتالیک بوترین، خالق ارز دیجیتال اتریوم، نسبت به غیرقانونی بودن یا هک شدن این آدرس مشکوک شدند. هرچند یکی از دیپلمات‌های آمریکایی اعلام کرد که مستقیما از سفیر اوکراین پیگیر این مسئله بوده و تایید می‌کند که این آدرس‌ها به طور امن در اختیار دولت اوکراین قرار دارند.

در طی این جنگ، بسیاری از پناهندگان اوکراینی اعلام کرده‌اند که تمامی دسترسی‌های خود به دارایی‌های فیات و کارت‌های اعتباری‌شان را از دست داده‌اند. در همین راستا برخی از پناهدگان اوکراینی در توییتر اعلام کرده‌اند که با وجود پناه بردن به کشورهای دیگر، همه دارایی‌های خود را به جز ارزهای دیجیتال، از دست داده‌اند. یکی از کاربران توییتر در این راستا نوشته:

کارت اعتباری اوکراین من دیگر کار نمی‌کند. من به طور فیزیکی در قزاقستان امن هستم، اما همه ذخایر دارایی من از بین رفت. کریپتو تنها پولی است که دارم و امروز می‌توانم بدون اغراق بگوییم در حالی که نمی‌توانم به خانه برگردم، بیت کوین، اتریوم و NFT زندگی من را نجات می‌دهند.

برخی دیگر از کاربران به این نکته اشاره کرده‌اند که ارسال کمک از طریق رمزارزها، یک روش سریع، راحت، ارزان و امن است. نظر شما در خصوص پذیرش اتریوم و بیت کوین در اوکراین برای کمک هزینه‌های جنگی چیست؟ شاید حالا فرصتی به دست آمده تا یکی از برترین ویژگی‌های رمزارزها را درک کنیم.

اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت بهره‌مند شوید. تنها کافی است با ورود به حساب کاربری خود در نیک پرداخت، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمتر از ۱۵ دقیقه تکمیل شود. شما در نیک پرداخت می‌توانید تمام ارزهای دیجیتال موجود را خرید و فروش کنید.

منبع: Cointelegraph

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست