قالب‌های جدید وردپرس

معرفی و بررسی چند قالب جدید وردپرس

اگر به دنبال قالب جدید وردپرس و تم‌های چند منظوره برای وب سایت خود هستید، باید بدانید که هر کدام از انواع قالب جدید وردپرس، قابل انعطاف هستند و این قالب‌های جدید تقریبا برای هر وب سایتی قابل اجرا هستند. در ادامه بهترین قالب‌های جدید وردپرس معرفی می‌شوند با نیک پرداخت همراه باشید.

ساخت وب سایت بر پایه انواع قالب جدید وردپرس

برای استفاده از تم‌ها و قالب جدید وردپرس، ابتدا باید مطمئن شوید وب سایت شما بر اساس پلتفرم‌های اصلی وردپرس اجرا شده باشد. برای استفاده از تمام امکانات وردپرس نیاز است تا پلتفرم وب سایت بررسی شود. برای ساخت وب سایت نیاز به یک دامنه و خرید هاست دارید. توصیه ما این است که برای این کار به شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات هاست، سرور و دامنه مراجعه کنید تا بعد‌ها دچار مشکل نشوید.

پس از اینکه هاست را تهیه کردید، باید شروع به طراحی سایت کنید. از توصیه‌های وردپرس برای اجرای پلتفرم اصلی وب سایت استفاده کنید. در ادامه تم‌ها و قالب‌های جدید وردپرس را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین قالب ورد‌پرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

۱. اولترا (Ultra)

قالب جدید وردپرس با نام اولترا، یکی از منعطف‌ترین قالب‌های جدید وردپرس برای ساخت وب سایت است. تنها با یک کلیک قادر خواهید بود این قالب را روی وب سایت خود با پلتفرم وردپرس اجرا کنید. در ادامه هم با چند کلیک می‌توانید این قالب را به دلخواه خود تغییر دهید و وب‌سایت را به هدف مورد نظر نزدیک کنید. امکان ویرایش و تغییر این قالب وردپرس بر اساس نیازهای وب‌سایت فراوان است.

قالب جدید وردپرس اولترا ultra

با انتخاب این قالب به دنیایی از تغییرات و ویرایش‌های مختلف، بر اساس نیاز وب‌سایت خود دسترسی خواهید داشت. گزینه‌های بسیار برای طراحی وب‌سایت، ستون‌ها و منوهای مختلف، رنگ‌های نامحدود و ادغام شبکه‌های اجتماعی با وب سایت از قابلیت‌های قالب وردپرس اولترا است. این قالب می‌تواند به راحتی با نیازهای وب‌سایت شما تغییر کند و ویرایش شود.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

۲. اسپنسر (Spencer)

اسپنسر، قالب جدید وردپرس برای انواع وب‌سایت‌های کسب و کار است. این قالب وردپرس قابل اجرا برای انواع وبلاگ‌ها است. قالب وردپرس اسپنسر، یک قالب شیک و جدید است که نیازهای تجاری هر وب سایتی را که مربوط به کسب و کار باشد، در خود جا می‌دهد. اسپنسر با ارائه یک طرح صفحه اصلی، این اجازه را به افراد می‌دهد تا با تغییر و جابه‌جا کردن ویجت‌ها وب سایت خود را بر اساس این قالب جدید وردپرس بازسازی کنید.

قالب جدید وردپرس اسپنسر spencer

این قالب اجازه می‌دهد تا همه چیز را بر اساس نیاز وب سایت، به صورت شخصی تغییر دهید. با ارائه قالب‌های مختلف برای صفحات گوناگون وب‌سایت و تغییر جزییات آن‌ها، اسپنسر به عنوان یک قالب وردپرس مناسب برای وب‌سایت‌های شخصی معرفی می‌شود.

۳. کریت (Create)

کریت یکی از قدرتمند‌ترین قالب‌های جدید وردپرس برای وب‌سایت است. این تم چند منظوره، مانند باقی قالب‌های جدید وردپرس قابل تغییر و ویرایش است. با جابه‌جا کردن صفحه‌های اصلی و چند تغییر ساده قادر خواهید بود قالب وردپرس را بر اساس نیاز وب سایت خود تنظیم کنید. می‌توان گفت این قالب وردپرس با قابلیت‌های گوناگون خود، هدیه‌ای به افرادی است که به تم‌های چند منظوره برای وب سایت خود نیاز دارند.

قالب جدید وردپرس کریت creat

قالب کریت شرایطی را برای وب‌سایت شما آماده می‌کند که می‌توانید بر اساس آن، صفحه‌های متنوعی بسازید. مگامنو‌ها،‌ جداول قیمت‌گذاری، ایجاد فرم‌های تماس و امکانات متنوع دیگر، همه از مزایای استفاده از کریت به عنوان قالب جدید وردپرس است.

۴. شوپ (Shoppe)

شوپ یکی از منظم‌ترین و پرکاربردترین قالب‌های جدید وردپرس است. این قالب که با چهار تم مختلف می‌تواند روی وب‌سایت نصب و اجرا شود، یکی از مناسب‌ترین قالب‌های وردپرس برای وب‌سایت‌های Woo commerce است. این قالب وردپرس یک صفحه‌ساز قدرتمند است که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

قالب جدید وردپرس شوپ Shoppe

قالب جدید شوپ شامل صفحه‌های زیبا، ترکیب طرح‌بندی‌های نامحدود، رنگ‌های متنوع، ادغام شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌های فروش محصول و بسیاری از امکانات دیگر است. قالب شوپ برای استفاده شخصی وبلاگ‌ها نیز مناسب است و می‌توان بر اساس نیاز وبلاگ آن را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی چند قالب ساده وردپرس

۵. ایندیگو (Indigo)

ایندیگو هم یکی از جدیدترین قالب‌های وردپرس با تم‌های چند منظوره است. این قالب وردپرس با ویژگی‌های مدولار طراحی برای وب‌سایت یک تم قدرتمند محسوب می‌شود. ایندیگو به سادگی قابل نصب روی وب‌سایت است و با تغییر چند ماژول ساده بر اساس نیازهای وب‌سایت قابل تنظیم است.

ایندیگو شامل فونت‌های جدید گوگل، تایپوگرافی‌های زیبا، ایجاد نقشه‌های گوگل در وب‌سایت و به اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی است. این قالب وردپرس با چند کلیک ساده روی وب‌سایت نصب می‌شود و می‌توان آن را بر اساس نیازهای شخصی تغییر داد.

۶. هلوموس (Hellomouse)

هلوموس یکی دیگر از قالب‌های جدید وردپرس است که به عنوان یک قالب جدید با طراحی مینیمالیستی می‌تواند محتوای وب سایت یا وبلاگ شما را به صورت شاخصی به کاربران عرضه کند. این قالب جدید وردپرس، یک تم چند منظوره است که به زیبایی، عکس‌ها و تصاویر وب سایت را در قالب‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. با این قالب وردپرس، می‌توانید نمونه کارها و محتوای وبلاگ را به صورت متفاوتی نمایش دهید.

قالب جدید وردپرس هلوموس Hellomouse

طراحی و اجرای قالب هلوموس بسیار آسان است و تنها با چند کلیک روی وب سایت قابل اجرا است. همچنین این قالب شامل ویجیت‌هایی آسان و قابل تنظیم برای وب سایت است. هلوموس به سادگی می‌تواند، پیش نمایش تصاویر را به کاربران نشان دهد.

هاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست