خرید از opensrs

معرفی سایت OpenSRS و نحوه پرداخت خدمات آن در ایران

خرید و ثبت دامنه بین المللی از مهمترین گام‌های راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی است، اما در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌های اقتصادی و ممنوعیت‌ مبادلات مالی برای ما ایرانی‌ها به یک چالش تبدیل شده است، چرا که بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دامنه و هاست از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می‌کنند. با این حال همچنان سرویس‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از شرکت‌های معتبر بین‌المللی دامنه مورد نظر خود را خریداری کنید. در این مطلب از نیک پرداخت قصد داریم درباره شرکت OpenSRS و روش استفاده از خدمات این شرکت در ایران بیشتر صحبت کنیم.

معرفی شرکت OpenSRS

شرکت OpenSRS یکی از معتبرترین شرکت‌های ثبت دامنه در دنیاست که کاربران می‌توانند کلیه دامنه‌های مورد نظر خود را با هر پسوندی از طریق این شرکت ثبت کنند.

اگر سری به وبسایت OpenSRS بزنیم متوجه خواهیم شد این برند متعلق به شرکت بزرگ توکاوز (Tucows) است. توکاوز که از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، در حال حاضر دومین شرکت بزرگ جهان در زمینه ثبت دامنه و خدمات هاستینگ محسوب می‌شود و  برندهای Ascio، Hover و OpenSRS زیرمجموعه این شرکت قرار دارند.

خرید از opensrs
خرید دامنه از opensrs

به صورت دقیق‌تر اگر بگوییم شرکت توکاوز در ژانویه ۲۰۰۰ و پس از دریافت مجوز خدمات از ICANN ، خدمات مربوط به دامنه را با نام Open SRS راه‌اندازی کرد. در ابتدا تنها دامنه‌های(.com, .net .org) توسط اپن اس آر اس عرضه می‌شد اما به تدریج دامنه‌های ccTLDs ، gTLDs و sTLDs هم به خدمات این شرکت افزوده شد. اگر نگاهی به آمار سایت اپن اس آر اس بیندازیم متوجه خواهیم شد بیش از ۱۷ میلیون دامنه تاکنون توسط این شرکت به ثبت رسیده است.

OpenSRS با بزرگترین و بهترین کمپانی‌های خدمات هاستینگ در بیش از ۱۵۰ کشور همکاری می‌کند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به Hover، INmotion Hosting، Shopify، ۲۰i ، Bookmark و … اشاره کرد.

نکته مهم در مورد استفاده از خدمات شرکت OpenSRS این است که این شرکت ملیت کانادایی دارد، از آنجایی که استفاده از خدمات مربوط امریکا با وجود تحریم‌ها چندان عاقلانه نیست اما ماهیت کانادایی OpenSRS به ما اجازه می‌دهد همچنان بتوانیم از خدمات این شرکت بهره ببریم.

این مطلب را هم مطالعه کنید: همه چیز در مورد انتخاب نام و مراحل خرید دامنه

معرفی خدمات OpenSRS

OpenSRS خدمات تمام و کمال مربوط به به ثبت دامنه از ثبت دامنه با پسوندهای متنوع گرفته تا خدمات مربوط به گواهی‌نامه SSL، میزبانی ایمیل، امنیت وب و مدیریت دامنه را برای کاربران ارائه می‌کند که در ادامه به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت.

خدمات مربوط به دامنه یا «Domain»

  • سفارش دامنه

اُپن اس آر اس به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان دامنه در جهان است که می‌توانید تمامی پسوندها را می‌توانید در این سایت رجیستر کنید، انواع مختلف پسوندها عبارتند از:

  • پسوندهای Generic مانند (.com, .info, .net, .org) که از این دامنه‌های برای وبسایت‌های عمومی استفاده می‌شود.
  • پسوندهای Geo مانند (.uk .us .ca) که مربوط به کشورها و مناطق جغرافیایی است.
  • پسوندهای sponsored مانند (.aero, .asia, .cat, .coop, .edu, .gov, .int, .jobs, .mil, .mobi, .tel, .travel, .xxx), که برای سازمان‌های فعال در یک صنعت مشخص استفاده می‌شود.
  • پسوندهای generic restricted مانند (.biz, .name, .pro) که برای مقاصد شخصی خاص استفاده می‌شود.
  • پسوندهای infrastructure مانند (.arpa) که به طور مشخص برای زیرساخت‌های مهم عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از لحاظ قیمت‌گذاری دامنه‌ها هم اپن اس آر اس، چهار پلن قیمت‌گذاری مختلف  را برای کاربران ارائه می‌دهد که عبارتند از Basic، Startup، Growth و Enterprise که کاربران می‌توانند بر اساس بودجه و هدف سایت خود پلن مورد نظر ار انتخاب کنند.

خرید از opensrs
خرید انواع دامنه از سایت opensrs
  • پروموشن

اگر به دنبال پسوندهایی با قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تر هستید، نباید از قیمت پروموشن سایت OpenSRS غافل شوید، در این قیمت می‌توانید دامنه‌های جذابی را با تخفیف فوق‌العاده پیدا کنید.

  • دامنه‌های پرمیوم

دامنه های‌پریمیوم، دامنه‌هایی با کلمات کوتاه، رایج یا مطلوب هستند. این دامنه‌های آدرس وب قوی‌تر و به یاد ماندنی‌تری را با قیمت‌های ویژه ارائه می‌دهند. معمولا این دامنه‌ها موجب فروش و درآمدزایی بیشتر کسب و کارها هم می‌شوند. مطلب بهترین راهنمای انتخاب نام دامنه برای وب سایت را هم بخوانید.

  • افزونه‌های دامنه

یکی دیگر از خدمات OpenSRS ارائه افزونه‌هایی است که می‌تواند به گسترش کسب و کار، افزایش سود و ارتقای اطلاعات مشتریان کمک کند. از مهمترین این افزونه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Registry Lock، Contact Privacy، SSL Lite

کاربرانی که از کنترل پنل دامنه ارائه شده از سوی این شرکت استفاده می‌کنند، از مالکیت دامنه خود اطمینان دارند و می‌توانند به تمامی امکانات متعلق به یک دامنه دسترسی داشته باشند.

خرید از opensrs
خرید دامنه از سایت opensrs

گواهی نامه SSL

OpenSRS با همکاری معتبرترین ارائه دهندگان SSL به مشتریان خود امکان می‌دهد تا انواع گواهی نامه SSL با توجه به نیاز خود را خریداری کنند. با صدور گواهینامه‌ SSL برای یک سایت، از اطلاعات حساس و حائز اهمیت کاربران در فضای وب، مانند تراکنش‌های مالی، نام‌های کاربری، رمز عبور و غیره محافظت می‌شود.

گواهینامه SSL فایل‌های کوچک اطلاعاتی هستند که به‌صورت دیجیتالی یک کلید رمزنگاری شده cryptographic key  را به وب‌سایت یک سازمان متصل می‌کنند. اغلب از SSL برای اطمینان از امنیت تراکنش‌های مالی آنلاین، انتقال داده‌ها و ورود به سیستم استفاده می‌شود. برای شروع و ایجاد یک ارتباط امن با مرورگرها، یک سازمان باید گواهینامه SSL را روی وب‌سرور خود نصب کند. با برقراری این نوع اتصال امن، کلیه ترافیک بین وب‌سرور و مرورگر‌ها ایمن خواهد بود.

گواهی‌نامه SSL در واقع با متصل کردن نام دامنه، نام سرور یا نام هاست همچنین هویت یک سایت و موقعیت مکانی آن، امنیت بیشتری را به ارمغان می‌آورد. از جمله شرکت‌های معتبر همکار با OpenSRS در زمینه صدور گواهی‌نامه SSL می‌توان به digicert GeoTrust، RapidSSL و TrustWave اشاره کرد.

خرید از opensrs
خرید انواع گواهی نامه‌های SSL از opensrs

خدمات میزبانی ایمیل

سرویس جذاب دیگری که OpenSRS به مشتریان خود ارائه می‌دهد، خدمات میزبانی ایمیل (Hosted Email) است. سرویس هاستینگ ایمیل OpenSRS، به شما امکان ساخت ایمیل قدرتمند مطابق با نام دامنه‌ی اختصاصی خود را می‌دهد، به این ترتیب کسب‌وکار شما دارای ایمیل‌ تجاری حرفه‌ای و امن خواهد شد. سرویس میزبانی کامل ایمیل اپن اس آر اس با وجود خدمات گسترده و پشتیبانی ۲۴ ساعته، تنها ۰/۵ دلار در ماه هزینه دارد که می‌تواند بسیار به صرفه باشد.

امنیت وب

اطمینان از ایمنی و امنیت وب‌سایت، صرف نظر از اندازه یا صنعت آن برای همه صاحبان سایت ضروری است. OpenSRS محصول امنیتی مناسبی به نام SiteLock با قیمت مناسب، با توجه به نیاز مشتری به شما ارائه می دهد. SiteLock یک راه حل امنیتی وب سایت مبتنی بر فضای ابری برای هر کسب و کار و در هر اندازه‌ است. به کمک این سرویس می‌توانید مشتریان خود را افزایش دهید و حاشیه سود بیشتری به کسب و کار خود بیافزایید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: راهنمای خرید با پی پال

امکانات سرویس‌های OpenSRS

علاوه بر خدمات متنوع و کامل OpenSRS در زمینه خرید دامنه، خدمات پشتیبانی آن هم نکته پر رنگ دیگری در کارنامه این شرکت محسوب می‌شود.

کنترل پنل

کنترل پنل OpenSRS همه ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تمام جنبه‌های کسب و کار اینترنتی خود را مدیریت کنید. چه در حال فروش یک محصول باشید یا چند محصول، این راه حل به شما امکان انجام هر تغییری را در هر زمان ارائه می‌دهد.

کنترل پنل OpenSRS با یک رابط کاربری ساده به شما کمک می‌کند تا مجوزهای کاربر را کنترل کنید، تنظیمات دامنه را تغییر دهید، اطلاعات حساب را مشاهده کنید و … به عنوان یک مشتری OpenSRS، دسترسی کامل به کنترل پنل خواهید داشت.

API

حساب‌های کاربری OpenSRS شامل دسترسی رایگان به دامنه‌ها و SSL و API ایمیل میزبانی شده است. این مجموعه قدرتمند از ابزارهای یکپارچه سازی، فروش و مدیریت کارآمد دامنه‌ها، DNS، خدمات ایمیل و گواهی‌های SSL را با اتصال مستقیم به سرور امکان پذیر می‌کند.

ابزارهای شرکت‌های ثالث (Third-Party Tools)

علاوه بر کنترل پنل و API، اون اس آر اس به پلتفرم‌های متعددی متصل است که فروشندگان را قادر می سازد به طور یکپارچه به محبوب ترین سولوشن‌های صورتحساب و اتوماسیون متصل شوند. از مهم‌ترین ابزارهای شرکت‌های شخص ثالث می‌توان به WHMCS، HostBill، Odin، AWBS، ubersmith نام برد.

خرید از opensrs
خرید خدمات از opensrs

خرید از OpenSRS در ایران

همانطور که متوجه شدیم اپن اس آر اس یکی از بزرگترین مجموعه‌های ارائه دهنده دامنه و خدمات مربوط به آن است، با توجه به نظرات مثبتی که درباره این شرکت وجود دارد، جای تعجبی نخواهد بود که علاقه‌مند به استفاده از خدمات این شرکت باشیم.

برای خرید از خدمات شرکت‌های خارجی مانند OpenSRS نیاز به سیستم پرداخت بین‌المللی نظیر پی پال داریم. خوشبختانه در حال حاضر سرویس‌های متعددی در ایران وجود دارند که امکان پرداخت از طریق پی پال را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید دامنه از سایت  OpenSRS  دارید و برای پرداخت هزینه آن نیاز به کمک دارید می‌توانید روی نیک پرداخت حساب کنید.

نیک پرداخت با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه راهکارهای پرداخت بین‌المللی به شما کمک خواهد کرد به راحتی خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌های خارجی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سرویس خرید با پی پال سایت نیک پرداخت مراجعه کنید.

 

خرید پی پالهاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست