لغزش قیمت بیت کوین

لغزش قیمت بیت کوین و اتریوم با تهدید هسته‌ای روسیه

بیت کوین بار دیگر به قیمت پایین‌تر از ۳۸ هزار دلار رسید و به دنبال آن اکثر آلت کوین‌ها روند کاهشی را تجربه کردند. دلیل این افت قیمت و لغزش قیمت بیت کوین و اتریوم، تهدید هسته‌ای روسیه در پی جنگ با کشور اوکراین است.

در دو روز اخیر بیت کوین توانسته‌ بود دوباره قدم رو به جلویی بردارد و به بالای منطقه مقاومت ۳۸٫۵۰۰ هزار دلار برسد. حتی این رمزارز در تلاش بود تا با شکست نقطه ۳۹٫۵۰۰ هزار دلار، به سمت ۴۰ هزار دلار شدن حرکت کند. اما دستور ولادیمیر پوتین برای آماده باش هسته‌ای در روسیه، باعث لغزش قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها شد.

در حال حاضر، بیت کوین با بیش از ۲ درصد سقوط، در قیمت ۳۷٫۷۰۰ هزار دلار معامله می‌شود. منطقه حمایت بیت کوین در حال حاضر ۳۷٫۲۰۰ دلار است. هرچند که هنوز فاصله زیادی با آن دارد. با توجه به این کاهش قیمت، بسیاری از آلت کوین‌ها نیز کاهشی شدند. اتریوم با سقوط نزدیک به ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در ۲٫۶۰۰ دلار در تلاش است. ریپل ۳ درصد کاهش داشت با این حال همچنان بالای قیمت ۰٫۷۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود و با سطح مقاومت ۰٫۷۵ دلار روبه‌رو است. آدا نیز برخلاف انتظار توانست با وجود روند کاهشی یک درصدی، بالای قیمت ۰٫۸۶۰ معامله شود.

لغزش قیمت بیت کوین

پس از یک صعود قدرتمند در دو روز گذشته، بیت کوین با قیمت‌های نزدیک به ۳۹٫۵۰۰ دلار و ۴۰ هزار دلار روبه‌رو بود. به گفته برخی کارشناسان، این روند صعودی نشان از پایان ترس و وحشت بازار بود. با این حال این رمزارز دوباره روند کاهشی گرفت و با لغزش قیمت بیت کوین، قیمت آن به زیر ۳۸ هزار دلار رسید. در حال حاضر منطقه حمایت بیت کوین ۳۷٫۵۰۰ دلار است و سپس منطقه کلیدی حمایت ۳۷٫۲۰۰ دلار خواهد بود. در صورتی که بیت کوین در این منطقه غرق شود، می‌تواند حتی تا ۳۶٫۵۰۰ هزار دلار هم کاهش پیدا کند.

در نقطه مقابل، پادشاه ارزهای دیجیتال با منطقه مقاومت ۳۸٫۵۰۰ دلاری مواجه است و سطح کلیدی هفتگی در نزدیکی ۴۰ هزار دلار قرار دارد. بیت کوین با نزدیک شدن به این منطقه، قادر خواهد بود مومنتوم گاوی خود را دوباره به دست بیاورد.

لغزش قیمت ارزهای دیجیتال
کاهش آلت کوین‌ها پس از لغزش دوباره قیمت بیت کوین.

قیمت اتریوم

اتریوم نیز با صعودی شدن بیت کوین، روند مثبتی را پیش گرفته بود و به بالای ۲٫۷۵۰ دلار سطح مقاومت رسید. با این روند، اتریوم حتی به بالای ۲٫۸۰۰ هم خیز برداشته بود، اما نتوانست ۳ هزار دلار را پشت سر بگذارد. اتر نیز تحت تاثیر آماده باش هسته‌ای روسیه، دوباره به نزدیکی ۲٫۶۰۰ دلار سقوط کرد. منطقه حمایت بعدی اتریوم، در نزدیکی ۲٫۵۵۰ است و در کمتر از آن سطح ۲٫۴۲۰ را امتحان خواهد کرد.

در نقطه مقابل، اگر شرایط آرام‌تر شود، اتریوم می‌تواند به نزدیکی سطح مقاومت ۲٫۶۵۰ دلار قدم بردارد. منطقه بعدی مقاومت این ارز دیجیتال در نزدیکی ۲٫۷۵۰ قرار دارد. سپس خود را برای ۲٫۸۸۰ دلار آماده می‌کند.

نگاهی به قیمت دیگر آلت کوین‌ها

کاردانو (آدا) توانست به بالای ۰٫۹۰ دلار سطح مقاومت برسد. هرچند که از ادامه این کار بازمناند. کاردانو در شرایط نزولی شدن بازار، مقاومت به نسبت خوبی را از خود نشان داد و در بین ده ارز دیجیتال برتر، کمترین کاهش قیمت را از خود نشان داد. هرچند که این ارز دیجیتال سطح مقاومت خود را از دست داد و به ۰٫۸۶ رسید با این حال همچنان شانس این را دارد که به سمت ۰٫۹۲ دلار حرکت کند.

بایننس کوین یک مقاومت بسیار قوی را در نزدیکی سطح ۳۸۰ دلار تجربه کرد. حالا این رمزارز در نزدیکی سطح ۳۶۰ دلار گیر کرده است. سطح حمایت اصلی این رمزارز در نزدیکی ۳۵۰ دلار است و بعید است گاوها اجازه دهند بایننس کوین به این قیمت برسد.

سولانا توانست خود را در سطح حمایت ۸۵ دلار تثبیت کند. اگر یک روند نزولی تازه رخ دهد، قیمت این رمزارز می‌تواند تا ۷۸ یا حتی تا ۷۵ دلار هم کاهش پیدا کند. اما از طرفی در صورت سبز شدن بازار، سولانا با مانع مقاومت ۹۲ دلاری روبه‌رو خواهد بود. اگر گاوها این مانع را از سر راه بردارند، سولانا به سمت ۱۰۰ دلار حرکت خواهد کرد.

دوج کوین همچنان در زیر قیمت ۰٫۱۳۲ دلار و سطح مقاومت ۰٫۱۳۵ دلار گیر کرده است. ریپل نیز در منطقه مقاومت ۰٫۷۵ دلار دست و پا می‌زند. با این حال برخی از آلت کوین‌های ریزتر هستند که روند صعودی گرفته‌اند. از جمله ارزهایی نظیر UNI، FIL، FLOW، AR و CELO که همگی بیش از ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. نظر شما در خصوص شرایط بازار چیست؟ آیا رمزارزها می‌توانند از این وضعیت خود خارج و دوباره صعودی شوند؟

اگر به فروش ارزهای دیجیتال فکر می‌کنید یا با کاهش قیمت‌ها، شرایط را برای سرمایه‌گذاری روی رمزارزها مناسب می‌دانید، می‌توانید برای انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال به خدمات نیک پرداخت رجوع کنید. نیک پرداخت درخواست خرید و فروش شما را در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام خواهد داد.

منبع: Cryptonews

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست