ورود مسترکارت به متاورس

ورود مسترکارت به متاورس و رقابت در فضای پرداخت‌های مجازی

پس از ویزا و امریکن اکسپرس، مسترکارت نیز به متاورس پیوست و سعی دارد در دنیای اقتصاد مجازی نیز به رقابت بپردازد.

مسترکارت، یکی از غول‌های دنیای پرداخت‌، با ثبت ۱۵ علامت تجاری در قالب توکن NFT و متاورسی، رسما وارد رقابت در فضای پرداخت‌های مجازی شد. از جمله اهداف ثبت‌ این علایم تجاری، ایجاد تعامل مجازی با دارایی‌های دیجیتال، پردازش پرداخت در متاورس، ایجاد بازارچه‌ای آنلاین برای خریداران و فروشندگان محصولات دیجیتال، رویدادهای واقعیت مجازی و غیره است.

یکی از این علایم تجاری مربوط به شعار مسترکارت به نام Priceless است. این علامت تجاری با هدف پشتیبانی از NFTهای مرتبط به امور هنری، متن، فایل‌های صوتی و فایل‌های تصویری ثبت شده است. یکی دیگر از این نشانه‌های تجاری مربوط به دو دایره قرمز و زرد لوگوی مسترکارت است و هدف آن پردازش تراکنش‌ها برای پرداخت سرویس‌ها و محصولات در دنیاهای مجازی است.

ورود جدی مسترکارت به متاورس

یکی دیگر از این ۱۵ علامت تجاری ثبت شده مسترکارت، مربوط به رویدادهای فرهنگی، کنسرت‌ها، رویدادهای ورزشی، فستیوال‌های مجازی و برنامه‌های جوایز در متاورس است. همچنین یکی از اهداف مسترکارت، اجرای برنامه‌ها و سمینارهای آموزشی مرتبط با اقتصاد است.

البته مسترکارت پیش از اجرای این طرح، اقدامات لازم برای ورود به متاورس را کاملا جدی دنبال کرده است. برای مثال مسترکارت در ماه فوریه بیش از ۵۰۰ نیروی جدید را جهت رایزنی با بانک‌ها و بازرگانان برای پذیرش تکنولوژی‌های مرتبط با کریپتو و NFT استخدام کرده است.

یکی از دلایل ورود قدرتمند مسترکارت به دنیای متاورس، حضور رقبایی چون ویزا در این زمینه است. شرکت ویزا از سال ۲۰۲۰ وارد حوزه ارزهای دیجیتال شد. این شرکت در حال توسعه یک ارز دیجیتال محلی برای شبکه خود است. همچنین شرکت امریکن اکسپرس در حال همکاری در زمینه پرداخت‌های مجازی، سرویس‌های مرتبط با متاورس و بازارهای خرید و فروش NFT است.

نظر شما در خصوص ورود شرکت‌های قدرتمند پرداخت‌های آنلاین به دنیای ارزهای دیجیتال و متارس چیست؟ اگر شما هم به داشتن کارت‌‌های اعتباری از جمله پی‌پال، مسترکارت، ویزا و غیره نیازمندید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید. با کمک نیک پرداخت می‌توانید بدون هیچ مشکلی در خصوص تحریم‌ها، از این کارت‌ها برای درآمدهای و انتقال ارزی خود استفاده کنید.

افتتاح حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال امن و سریع با نیک پرداخت

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست