دانلود آموزش‌های لیندا

نحوه خرید اکانت برای دانلود آموزش‌های لیندا

اینترنت پر از دوره‌های آموزشی است. دوره‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کسب مهارت پرداخته و به درآمد خوبی در بازار کار برسید. خوشبختانه سایت‌هایی وجود دارند که با تولید اختصاصی دوره‌ها و محتواهای آموزشی، کیفیت آن‌ها را به سطح بالاتری می‌رسانند. سرویس لیندا یکی از همین سایت‌ها است. آموزش‌های لیندا از اعتبار و مقبولیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیازهای افراد برای آموزش در حوزه مد نظرشان باشند. در این مطلب نیک پرداخت با این سایت بیشتر آشنا خواهیم شد.

سرویس لیندا چیست؟

اگر سری به سایت لیندا بزنید می‌بینید که این سرویس برای معرفی خودش این جملات را به کار برده است:

“یک شرکت آموزش آنلاین برجسته که با هدف دستیابی افراد به اهداف حرفه‌ای و شخصی به آموزش مفاهیم کسب و کار، مهارت‌های خلاقانه، مشاغل، نرم افزارها و فناوری‌ها می‌پردازد.

اعضا از طریق اشتراک‌های فردی، شرکتی، دانشگاهی و دولتی به منبع فیلم‌های با کیفیت لیندا که توسط متخصصان هر حوزه آموزش داده شده، دسترسی دارند”.

چیزی که لیندا را به انتخابی خوب برای دانشجویان تبدیل می‌کند هزینه ماهانه ۲۵ تا ۳۵ دلاری آن است. این هزینه شامل تخفیف برای ثبت نام سالانه نیز می‌شود. این وبسایت توسط لینکدین در سال ۲۰۱۵ خریداری شد و نام آن به LinkedIn Learning تغییر یافت. لیندا در دوران شکوفایی خود مقصدی عالی برای یادگیری مهارت‌های نرم افزاری بخصوص طراحی گرافیکی بود.مثلا اگر نیاز به یادگیری تکنیکی در فوتوشاپ یا اتوکد داشتید، می‌توانستید از آموزش‌های آن بهره ببرید.

امروزه برخی از آن دوره‌های قدیمی طلایی را در LinkedIn Learning می‌یابید. طی گذشت زمان، سیاست‌های گردانندگان لیندا تغییر کرد. به طوری که حالا در عصر جدید لیندا، این سرویس دارای دوره‌هایی است که مهارت‌های تجاری را از آموزش مدیریت گرفته تا کارآفرینی آموزش می‌دهند.

سایت و آموزش‌های لیندا
سایت لیندا دارای دوره‌های آموزشی بسیار متنوعی است

مزایای سرویس لیندا

سرویس لیندا مزیت‌های زیادی دارد که می‌توان همه آن‌ها را به صورت خلاصه در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • طیف گسترده دوره‌های آموزشی برای افراد شاغل
  • سایتی مناسب برای یادگیری مهارت‌های خاص و دشوار مانند آموزش نرم افزار
  • کیفیت تولید بالای آموزش‌های لیندا

انواع دوره‌های موجود و آموزش‌های لیندا

اگر حساب کاربری پرمیوم داشته باشید، می‌توانید به LinkedIn وارد شده و از گوشه سمت راست بالا گزینه Learning را انتخاب کنید. اولین باری که به این بخش وارد می‌شوید چند نظرسنجی کوتاه ظاهر می‌شود و می‌پرسد چه نوع محتوایی را می‌خواهید یاد بگیرید. سپس LinkedIn Learning مطالب مرتبط را پیشنهاد می‌کند.

روش دیگر یافتن مطالب مرور دسته‌ها است. به طور کلی ۳ دسته بندی برای آموزش‌های لیندا (Lynda) وجود دارد: کسب و کار، خلاقیت و تکنولوژی. هر کدام از آن‌ها دارای سه زیر گروه هستند: موضوعات، نرم افزار و روش‌های یادگیری. می‌توانید موضوعات اضافی هم در دسته‌های فرعی پیدا کنید.

این دسته بندی‌ها و زیر شاخه‌ها کمی گیج کننده هستند. برای مثال اگر بخواهید یک برنامه نرم افزاری به نام افتر افکت را یاد بگیرید باید وارد شاخه خلاقیت شوید نه تکنولوژی. دسته تکنولوژی دارای دوره‌های مربوط به برنامه نویسی، توسعه، امنیت و سایر مباحث سیستم‌های اطلاعاتی است. اگر می‌خواهید تکنیک‌های جدید در اکسل را یاد بگیرید می‌توانید هم به شاخه تجارت و هم تکنولوژی وارد شوید. همین امر درباره دوره‌های مایکروسافت آفیس هم صادق است.

برای یافتن مهارت یا دوره خاصی بهتر است از ابتدا از نوار جستجو استفاده کنید. مرور دسته‌ها با استفاده از این روش یک مزیت دارد که آن استفاده از گززینه‌ای به نام روش‌های یادگیری است. روش‌های یادگیری مجموعه‌ای از فیلم‌ها در مورد یک موضوع مشترک است. مثلا یکی از این روش‌ها چگونگی تبدیل شدن به مالک کسب و کاری کوچک را یاد می‌دهد.

تفاوت لیندا و سرویس  linkedin learning

از سال ۲۰۱۹، سرویس لیندا به طور رسمی به سرویس linkedin Learning منتقل شد. این اتفاق پس از خرید این شرکت در سال ۲۰۱۵ به ارزش یک میلیارد دلار، برنامه ریزی شده بود. به طور خلاصه می‌توان گفت که محتوا و دوره‌های آموزشی لیندا به صورت کامل در سرویس جدید هم حفظ شده است.

همه بیش از ۱۵ هزار دوره آموزشی که در لیندا موجود بود را می‌توانید در لینکدین لرنینگ هم پیدا کنید. ضمن اینکه حالا از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و ios هم می‌توانید به دانلود این دوره‌ها بپردازید. اگر پیش از این به عنوان یک کاربر در سایت لیندا عضو شده بودید جای نگرانی نیست. زیرا همه اطلاعات کاربری به سایت جدید منتقل شده و همچنان می‌توانید از حساب کاربری خود به راحتی استفاده کنید.

انتقال لیندا به لینکدین سبب بروز برخی ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصربفرد در آن هم شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشنهاد دوره‌های آموزشی با توجه به حوزه کاری و پروفایل لینکدین
  • ادغام گواهی‌های کسب شده در دوره‌های لیندا در پروفایل لینکدین
  • نشان دادن دوره‌های محبوب در میان افراد مشغول در حوزه کاری یا مطالعاتی هر شخص
  • اضافه کردن آسان مهارت‌های جدید در پروفایل لینکدین
لینکدین لرنینگ و آموزش‌های لیندا
از سال ۲۰۱۹، سرویس لیندا به طور رسمی به سرویس linkedin Learning منتقل شد

افرادی که در LinkedIn Learning ثبت نام می‌کنند، می‌توانند به LinkedIn Premium که دارای ابزارهای بیشتری است هم دسترسی داشته باشند. این بخش دارای امکانات زیر است:

  • InMail: قابلیت ارسال مستقیم ایمیل بر روی پلتفرم برای استخدام مدیر
  • دیدن افرادی که بصورت هدفمندتر، به پروفایلتان نگاه می‌کنند.
  • قیمت و هزینه Lynda در برابر LinkedIn Learning

در مورد مقایسه قیمت بین سرویس لیندا و لینکدین لرنینگ هم می‌توان گفت که تقریبا هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد. حتی در بعضی موارد قیمت‌های ارائه شده توسط لینکدین ارزان‌تر هم شده است. در حال حاضر، هزینه ماهانه در هر دو سرویس  کاملا یکسان است اما برای پیش پرداخت جهت عضویت سالانه، هزینه LinkedIn Learning ۶۰ دلار ارزان‌تر است که مقدار آن در ماه معادل ۲۴.۹۹ دلار خواهد شد.

خرید اکانت لیندا

برای دسترسی کامل به دوره‌ها و آموزش‌های لیندا باید اقدام به خرید اکانت lynda کنید. سرویس لیندا نسخه‌های پرمیوم مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که هر کدام دارای هزینه‌های مختلفی هم هستند:

  • Premium Career (با هزینه ماهانه ۲۹.۹۹ دلار یا هزینه سالانه ۲۳۹.۸۸ دلار) برای افراد جویای کار و داوطلبان است
    Premium Business (۵۹.۹۹ دلار در ماه) بیشتر برای افرادی است که می‌خواهند وضعیت شرکت خود را در لینکدین بررسی کنند.

نحوه پرداخت هزینه اکانت Lynda

همانطور که گفتیم برای استفاده بدون محدودیت از دوره‌های آموزشی لیندا باید اقدام به خرید اکانت آن کنید. برای پرداخت این هزینه ها می توانید از روش پرداخت با کمک پی پال استفاده نمایید یا با خرید با مستر و ویزا کارت، خریدهای مورد نظر خود از سایت لیندا را انجام دهید. در صورتی که شما هم قصد دارید از این دوره‌های آموزشی استفاده کنید می‌توانید جهت پرداخت هزینه دوره‌های آموزشی و آزمون‌های بین المللی با تیم نیک پرداخت تماس بگیرید.

جمع بند‌ی

در این مطلب نیک پرداخت ضمن معرفی سایت لیندا و بررسی انواع دوره‌های آموزشی موجود در آن، به نحوه ثبت نام در سایت lynda و پرداخت هرینه‌های این دوره‌های آموزشی پرداخته شد. شما می‌توانید با بهره گیری از نکات ذکر شده در این مطلب به راحتی به خرید این دوره‌ها پرداخته و مهارت‌های مورد نظر خود را کسب کنید و با آن به درآمد دلاری برسید. در نهایت برای تبدیل درآمد دلاری به ریال خود نیز روی نیک پرداخت حساب کنید.

درآمد دلاریت رو نقد کن
با استفاده از بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت می‌توان درآمدهای ارزی و دلاری خود را به ریال تبدیل کرد.

منابع: seguetech، kcl، skillscouter

خرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست