خروجی بیت کوین‌

افزایش آمار خروجی بیت کوین‌ از صرافی‌های ارز دیجیتال

طبق آماری که شرکت گلس‌نود منتشر کرده، آمار خروجی بیت کوین‌ به نسبت ورودی آن در بسیاری از صرافی‌ها بیشتر بوده است. این آمار نشان می‌دهد هولدرها ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را به‌جای فروش، نگه دارند.

ورودی بیت کوین در بین همه صرافی‌های ارزهای دیجیتال، از جولای سال ۲۰۲۱ تا امروز، یک آمار منفی را ثبت کرده است. با این حال چهار صرافی بزرگ بر خلاف این صرافی‌ها، آمار متفاوتی را ایجاد کرده‌اند و میزان خروجی و ورودی آن‌ها تقریبا برابر بوده است. طبق آمار ثبت شده، تعداد کلی خروجی بیت کوین‌ از همه صرافی‌ها ۴۶ هزار کوین به ارزش تقریبی ۱٫۸ میلیارد دلار بوده است.

در این بین فقط چهار صرافی بایننس، بیترکس، بیت‌فینکس و اف‌تی‌اکس با ۲۰۷ هزار بیت کوین، ورودی مثبتی داشته‌اند. با این حال در مدت زمان مشابه، مقدار خروجی همه صرافی‌ها به ۲۵۳ هزار عدد می‌رسد.

صرافی‌های FTX و Houbi برجسته‌ترین تجربه از تغییرات نگهداری بیت کوین را تجربه کرده‌اند. صرافی FTX از جولای سال گشته، توانسته اندوخته‌های بیت‌کوینی خود را سه برابر کرده و به ۱۰۳ هزار بیت کوین برساند. در حالی که صرافی Houbi که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۰۰ هزار بیت کوین در اختیار داشت، فقط به ۱۲٫۳۰۰ عدد بیت کوین رسیده است.

افزایش خروجی بیت کوین‌ به نسبت ورودی‌ها در صرافی‌های رمزارز

آمار خروجی‌های بیت کوین از سال پیش تا امروز، روند صعودی مداومی را طی کرده است. هرچند، شرکت گلس‌نود، وضعیت کاهشی ورودی حال حاضر بیت کوین را به مقیاس «شک و تردید» در بازار امروز، نسبت داده است. از نظر این شرکت، بازار معاملات کریپتو به طور کلی، به معاملات مشتقات کوچ کرده تا ریسک‌های حال حاضر موجود در بازار پوشش داده شود.

یکی از دلایل اهمیت ورودی ارزهای دیجیتال به صرافی‌ها، سنجش بهتر اهداف سرمایه‌گذاران است. این آمار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیشتر آمادگی نقدینگی دارند یا ترجیح می‌دهند کوین‌های خود را نگهداری کنند. زمانی که ورودی‌ها بیشتر باشد، فشار فروش افزایش می‌یابد و زمانی که خروجی بییشتر باشد، نشان از نگهداری بیشتر است.

علاوه‌بر آمار کاهش حجم ورودی‌ها و افزایش خروجی‌ها، نسبت نرخ سود و ضرر (PnL) از سوی فروشندگان، از شروع سال ۲۰۲۱، به طور آشکاری مسطح بوده است. از نظر گلس‌نود، هولدرها نگهداری کوین‌های خود را ترجیح می‌دهند.

اگر شما نیز به دنبال روشی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود به شکلی امن هستید، خرید یک کیف پول سخت‌افزاری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید در نیک پرداخت، یکی از امن‌ترین کیف‌ پول‌های حال حاضر دنیا را با بهترین قیمت ممکن سفارش دهید.

منبع: Cointelegraph

کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری با نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست