شکست سطح حمایت بیت کوین

شکست حمایت کلیدی بیت کوین و اتریوم و سقوط آلت‌کوین‌ها

با شکست حمایت کلیدی بیت کوین، این ارز دیجیتال به مرز ۳۸ هزار دلار رسید، اتریوم همچنان در منطقه حمایت ۲٫۵۰۰ دلار در تلاش است و ریپل در منطقه ۰٫۷۰ دلار خرید و فروش می‌شود. دیگر آلت‌کوین‌ها همگی ۸ تا ۱۸ درصد سقوط کردند.

قیمت بیت کوین پس از صعود به ۴۵ هزار دلار دوباره روند کاهشی را طی کرد. تا جایی که از منطقه حمایت ۴۰ هزار دلاری خود گذشت، منطقه حمایت ۳۸٫۵۰۰ دلاری را شکست و در قیمت ۳۷٫۹۰۰ تا ۳۸ هزار دلار در نوسان است. در عین حال، بسیاری از آلت کوین‌های بزرگ مومنتوم خرسی داشته‌اند. اتر در این بازه با ۴ درصد کاهش منطقه ۲٫۵۵۰ را شکت و ریپل به سختی در تلاش است تا بالای منطقه حمایت ۰٫۷۰ دلار باقی بماند.  آدا نیز در نزدیکی منطقه حمایت ۰٫۸۰ دلار قرار دارد.

شکست حمایت کلیدی بیت کوین

بیت کوین در روز گذشته خیلی راحت به زیر ۴۰ هزار دلار رسید و گاوها هیچ قدرتی در برابر خرس‌ها از خود نشان ندادند. این روند نزولی با مومنتوم خرسی باعث شد تا بیت کوین حتی منطقه حمایت ۳۸٫۵۰۰ دلاری خود را بشکند و همچنان در این مسیر در حال لیز خوردن باشد. کاملا مشخص است که خرس‌ها کنترل‌ را به خوبی در دست دارند و حتی این ریسک وجود دارد که بیت کوین به زیر قیمت ۳۷ هزار دلار هم برسد. نقطه حمایت کلیدی بعدی بیت کوین در نزدیکی ۳۶٫۲۰۰ دلار قرار دارد و سپس اگر همین روند ادامه داشته باشد، بیت کوین به ۳۵٫۵۰۰ دلار خواهد رسید.

اما اگر خوشبینانه در نظر بگیریم، در صورتی که گاوها بتوانند دوباره خودی نشان دهند، بیت کوین می‌تواند به منطقه مقاومت ۳۸٫۵۰۰ برسد. منطقه حمایت کلیدی هفتگی بیت کوین، در نزدیکی سطح ۴۰ هزار دلار قرار دارد. اگر بیت کوین به این منطقه برسد، دوباره گاوها می‌توانند بدون مزاحمت روند صعودی خود را طی کنند.

کاهش دوباره قیمت اتریوم

اتریوم نیز با دنبال کردن بیت کوین، گریبانگیر یک مومنتوم خرسی شده و به پایین منطقه حمایت ۲٫۸۰۰ دلاری رسیده است. این روند ادامه پیدا کرد و با عبور از مناطق حمایت ۲٫۶۵۰ دلار، حالا در منطقه ۲٫۵۵۰ دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم به شدت در تلاش است تا به سطح حمایت کلیدی ۲٫۵۰۰ دلاری خود نزدیک نشود. منطقه حمایت کلیدی بعدی اتریوم، ۲٫۴۴۰ دلار است. در صورت شکست، باید با منطقه حمایت ۲٫۳۲۰ دلار روبه‌رو شود.

در دست دیگر، اگر بیت کوین بتواند دوباره صعود کند، اتریوم نیز به دنبال آن می‌تواند با منطقه مقاومت ۲٫۵۵۰ دلاری روبه‌رو شود. سپس مانع بزرگ بعدی آن ۲٫۶۵۰ دلار خواهد بود. از آن منطقه، اتریوم می‌تواند به سمت ۳ هزار دلار خیز بردارد.

دست و پا زدن آلت کوین‌ها با سقوط پادشاه

کاردانو (آدا) در زیر سطح حمایت ۰٫۸۲ دلار خرید و فروش شد. آدا در تلاش است تا در این وضعیت آشفته، خود را در بالای سطح حمایت ۰٫۸۰ دلار حفظ کند. اگر قادر به انجام این کار نباشد، تا ۰٫۷۶۵ دلار کاهش پیدا می‌کند.

بایننس کوین نیز سقوط ۳ درصدی داشته و به زیر منطقه حمایت ۳۸۵ دلار رسید. این رمزارز فعلا در منطقه حمایت ۳۶۵ دلار خرید و فروش می‌شود. اگر بایننس کوین باز هم شکست بخورد، به نزدیکی سطح ۳۵۰ دلار خواهد رسید.

سولانا با کاهش ۶ درصدی، به زیر منطقه حمایت ۸۰ دلار رسید. منطقه حمایت اصلی این ارز دیجیتال در سطح ۷۵ دلار قرار دارد و در صورت شکست، باید با سطح ۷۰ دلار روبه‌رو شود.

دوج کوین به زیر سطح حمایت ۰٫۱۲۰ دلار رفت. اگر همچنان به روند کاهشی خود ادامه دهد، به ۰٫۱۱۰ دلار خواهد رسید. در صورتی که بتواند این منطقه را حفظ کند، با یک تلاش دوباره قادر است در ۰٫۱۲۵ دلار معامله شود.

در نهایت ریپل نیز زیر سطح حمایت ۰٫۷۲ دلار خرید و فروش می‌شود اما در تلاش است تا سطح حمایت ۰٫۷۰ دلاری خود را حفظ کند. اگر این سطح بشکند، قیمت ریپل به ۰٫۶۶۵ دلار خواهد رسید.

دیگر آلت‌کوین‌های بازار از جمله دات، شیبا، ماتیک، اتم، لینک و… کاهش حداقل ۵ درصدی داشته‌اند. تنها آلت کوینی که با ریزش بازار، روند نزولی داشته، ارز دیجیتال WAVES با پرش ۹ درصدی بوده است. این ارز دیجیتال در طول یک هفته ۶۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

اگر شرایط بازار را زمان خوبی برای خرید و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال می‌دانید، نیک پرداخت این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

منبع: Cryptonews

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه بیت کوین خریداری کنید!
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست