خرید اکانت گرامرلی

نحوه خرید اکانت گرامرلی (Grammarly) نسخه پرمیوم

استفاده از ابزارهای رایگان گوگل، خیلی حرفه‌ای به نظر نمی‌آیند یا خیالتان راحت نمی‌کنند؟ دوست دارید به عنوان یک وبلاگ‌نویس یا فریلنسر بین‌المللی که درآمد دلاری هم دارد، هیچ اشتباهی متوجه نگارش انگلیسی‌تان نشود؟ یا احتمالا به هیچ‌وجه دوست ندارید که به دلیل مشکلات گرامری نوشته‌های خود، مضحکه خاص‌وعام شوید؟ این چند دغدغه و البته دلایل دیگر، از جمله چیزهایی هستند که نیاز به خرید اکانت گرامرلی را برای یک نویسنده فراهم می‌کنند. اصلا مهم نیست که شما یک وبلاگ‌نویس هستید یا می‌خواهید یک نویسنده فریلنسر موفق شوید؛ خرید اکانت گرامرلی می‌تواند تمام جنبه‌های نوشتاری و نگارشی متون شما را در بسیاری از قالب‌ها از جمله نگارش ایمیل تضمین کند.

اما دنیای خدمات Grammarly چیست و این نرم‌افزار چگونه کار می‌کند؟ چگونه می‌توان پروسه خرید اکانت پرمیوم گرامرلی را پیش برد و آیا خرید گروهی گرامرلی وجود دارد یا خیر؟ این سوالات از جمله پرسش‌هایی هستند که ما می‌خواهیم در ادامه این مطلب و در کنار شما بسیار مفصل و کامل به آن‌ها بپردازیم. البته فراموش نکنید که نرم‌افزار گرامرلی برای ویندوز هم قابل تهیه است و از خدمات این نرم‌افزار می‌توان برای تمامی پلتفرم‌ها استفاده کرد. اما پیش از پرداختن به هرچیزی در رابطه با دنیای Grammarly لازم است تا تعریفی کامل از این نرم‌افزار و نحوه عملکرد آن داشته باشیم.

بسیاری از کاربران حرفه‌ای دنیای نویسندگی مخصوصا در حوزه فعالیت‌های فریلنسری، با صفحات مجازی Grammarly در توییتر و اینستاگرام آشنا شده‌اند. البته محتواهایی که صفحات مجازی این نرم‌افزار ارائه می‌دهند، ربطی به خددمات ارائه‌شده توسط این نرم‌افزار ندارند. برای مثال صفحه اینستاگرام گرامرلی در یکی از پست‌های روزانه، تصویری با متن “As I Write, I create myself again and again” را ثبت کرده است، که بیشتر جنبه انگیزشی دارد. اما واقعیت دنیای گرامرلی دقیقا چیست؟ با ما همراه باشید تا با بهترین سرویس خدمات نگارشی زبان انگلیسی و خرید اکانت گرامرلی آشنا شویم!

نرم‌افزار گرامرلی چیست؟

دنیای گرامرلی یک واقعیت مسلم را به شما یادآوری می‌کند؛ اینکه شما در رابطه با نگارش جملات و متون انگلیسی نیاز به کمک دارید. با روی آوردن جهان وسیع ما به فضای آنلاین و ارتباطات اینترنتی و البته سیستم‌های کامپیوتری، نیاز به حضور یک روش کارآمد و قابل اطمینان برای تقویت و عیب‌یابی گرامر همیشه احساس می‌شود. اینکه اینترنت، دنیای ما را به یک دهکده کوچک تبدیل کرده است را تقریبا همه ما می‌دانیم، اما سهم هرکدام از ما در قبال این دهکده چه چیزی است؟

اپلیکیشن Grammarly یک نرم‌افزار یا افزونه کاربردی برای مرورگرهای سیستم‌های کامپیوتری است که به بهبود و عیب‌یابی دستور زبان، املا، سرقت‌های ادبی و مواردی از این قبیل می‌پردازد. البته ناگفته نماند که خرید اکانت گرامرلی می‌تواند دامنه فعالیت آن را از مرورگرها به پلتفرم‌های مایکروسافت از جمله Word و حتی پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی مثل WordPress هم گسترش دهد. این مجموعه کاربردی و کامل، خیلی جالب و منحصربه‌فرد است؛ مگر نه؟

مخاطب گرامرلی چه کسانی هستند؟

بیشترین استفاده و کاربرد این نرم‌افزار برای فریلنسرهای تولیدمحتوا بین‌المللی، فریلنسرهای در سفر که کارفرمای خارجی دارند، زبان‌آموزان سطح متوسط، وبلاگ‌نویس‌های انگلیسی‌زبان و البته افرادی است که می‌خواهند برای کسب بورسیه تحصیلی یا موقعیت‌های شغلی، از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند. خرید اکانت گرامرلی باعث می‌شود که هیچ اشتباهی از دستتان در نرود و با خیالی راحت به مکاتبات یا تولید محتوای متنی خود مشغول باشید. برای مثال، ممکن است بعضی افراد، همین واژه گرامرلی را در زبان لاتین با املای اشتباه Grammerly بنویسند، در صورتیکه املای Grammarly صحیح است و خدمات این نرم‌افزار همه این اشتباهات را گوشزد خواهند کرد.

خرید اکانت گرامرلی
یک تصویر از شعار معروف گرامرلی؛ “نگارش شما، در بهترین حالت خودش (با کمک گرامرلی)”

کاربرد و نحوه کار گرامرلی چگونه است؟

پیش از خرید اکانت گرامرلی، لازم است تا با نحوه کار و سیستم ارزشیابی این نرم‌افزار برای متون انگلیسی آشنا شوید. نرم‌افزار Grammarly به نوشته شما بر اساس تعداد اشتباهات گرامری و خطاهایی که در رابطه با املا و سرقت‌های ادبی اتفاق افتاده است، امتیاز کلی می‌دهد. پس از نمره‌دهی اولیه، نوبت به راهنمایی برای برطرف کردن تمامی این اشتباهات در متن مورد نظر شما می‌رسد. یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی و خارق‌العاده گرامرلی این است که برخلاف ابزارهای گرامری گوگل، توضیحی کوتاه یا طولانی برای هر اشتباه نگارشی شناسایی‌ شده به شما ارائه خواهد شد.

گرامرلی، نمونه‌ای صحیح از دستورات زبان را در توضیحات مربوط به اشتباهات نگارشی در متن می‌گنجاند تا در کنار رفع مشکلات مربوطه، پروسه آموزشی زبان انگلیسی هم طی شود. خرید اکانت گرامرلی باعث می‌شود تا سیستم این نرم‌افزار با شناسایی هر اشتباه نگارشی، یک عبارت پیشنهادی برای جایگزینی هم ارائه دهد. البته اگر شما به عنوان کاربر، با پیشنهادات گرامرلی موافق نباشید، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و می‌تواند مشکلات شناسایی‌شده را نادیده بگیرید.

تمام‌ قد در برابر سرقت‌های ادبی

یکی از ویژگی‌های مثبتی که خرید اکانت گرامرلی برای کاربران به ارمغان می‌آورد، امکان ردیابی متون و کسب اطمینان از یونیک بودن جملاتی است که در متن به کار گرفته می‌شوند. این ابزار تعبیه‌شده در گرامرلی باعث می‌شود تا تمامی جملات یا بخش‌هایی را که نویسنده به صورتی سهوی و غیر عمد قرض گرفته است، حذف یا دست کم تصحیح کند.

همان‌طور که می‌دانید، قضیه سرقت ادبی یا Plagiarism برای یک نویسنده فریلنسر یا به طور کلی نویسندگان و دانشجویان بسیار منفی تلقی می‎‌شود و می‌تواند تمامی زحمات آن‌ها را یک‌شبه به باد فنا دهد. البته برای دستیابی به چنین ابزاری می‌توان از سایت‌های متفرقه موجود در اینترنت هم استفاده کرد، اما واقعا نمی‌شود روی درصد خطاها یا اشتباهاتی که این سایت دارند، حساب باز کرد. اینجاست که باید خطاب به نرم‌افزار گرامرلی گفت: “آنچه خوبان همه دارند، تو یک‌جا داری!

کاربرد گرامرلی در دنیای مایکروسافت

یکی از پرسش‌هایی که پیش یا پس از خرید اکانت گرامرلی مطرح می‌شود، نحوه استفاده از گرامرلی در ورد است. پلاگین Grammarly برای تمامی نرم‌افزارهای تخصصی Microsoft Office قابل استفاده است و می‌توان از آن برای Word و Outlook هم استفاده کرد. برای مثال، شما پس از خرید اکانت گرامرلی و نصب نرم‌افزار می‌توانید روی گزینه Review در نرم‌افزار Word کلیک و سبک نوشتاری یا Writing Style را روی Grammarly تنظیم کنید.

خرید اکانت گرامرلی
یک اسکرین‌شات از کاربرد خدمات گرامرلی در Word

مزایا و معایب گرامرلی

دلایل بسیاری وجود دارند که باعث شده‌اند تا خرید اکانت گرامرلی در سال‌های اخیر، رشد فزاینده‌ای داشته باشد. این دلایل شامل مزایای منحصربه‌فردی می‌شوند که در بخش‌های قبلی این مطلب تا حدودی با آن‌ها آشنا شدید، اما بدیهی است که گرامرلی هم مانند بسیاری از نرم‌افزارها و خدمات موجود در جهان، علی‌رغم مزایای خاص، معایب خاص خودش را هم دارد. ما تلاش کردیم تا با فراهم کردن جدولی نسبتا کامل، گزیده‌ای از مهم‌ترین مزایا و معایب برنامه Grammarly را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایا معایب
تصحیح اشتباهات گرامری در لحظه عدم کارکرد روی همه نرم‌افزارها
دقت بسیار بالا بدون در نظر گرفتن کوچکترین خطا (گرامرلی حتی به درج بی‌رویه و نادرست ویرگول هم حساسیت نشان می‌دهد) عدم سازگاری با ابزار Google Docs
توضیح آسان و بسیار روان مشکلات گرامری برای رفع کامل اشتباهات زیان انگلیسی در حوزه نگارش محدودیت در اکانت رایگان گرامرلی
امکان سفارشی‌سازی لغات، با قابلیت اضافه کردن لغات جدید به لیست دیکشنری گرامرلی شکاف بسیار زیاد در بین اکانت پرمیوم و رایگان
کاربری بسیار آسان ارائه تبلیغات بسیار زیاد و گاهی آزاردهنده

هزینه خدمات گرامرلی

گرامرلی را به اصطلاح با عنوان Freemium می‌شناسند؛ یعنی به طور کلی می‌توان از بخشی از خدمات ابتدایی این نرم‌فزار مثل عیب‌یابی‌های نگارشی به صورت رایگان استفاده کرد. البته برای دستیابی به همه ویژگی‌های موجود در این نرم‌افزار و برای بهره‌مندی از افزونه گرامرلی در مرورگرها باید به خرید اکانت گرامرلی روی آورد.

مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، گرامرلی هم کاربران خود را برای خرید اکانت‌های پرمیوم تشویق می‌کند تا بتوانند از همه قابلیت‌های موجود در آن بهره‌مند شوند. هزینه اکانت Grammarly Premium از ۱۲ دلار در ماه (در صورت خرید یک برنامه سالانه) تا ۲۹ دلار در ماه (در صورت انتخاب ماه به ماه) متغیر است. در ضمن اگر هنگام ثبت نام برای خرید اکانت گرامرلی، در خبرنامه ایمیل آن‌ها شرکت کنید، می‌توانید از تخفیف‌های ارائه‌شده هم لذت ببرید.

یک نسخه دیگر هم به عنوان Grammarly Business وجود دارد که مختص نویسنده‌هایی است که برای شرکت‌ها کار می‌کنند. طرحواره Grammarly Business، قابلیت‌هایی همچون Grammarly Premium را دنبال می‌کند، اما خب کمی گران‌تر است. با خرید اکانت گرامرلی در حالت بیزنسی می‌توان خرید گروهی گرامرلی را ممکن کرد و خدمات آن را به صورت گروهی و برای ۱۵۰ عضو ارائه داد. قیمت این اکانت تنها نیم‌دلار از اکانت پرمیوم گران‌تر است و در صورت خرید اشتراک سالانه، باید ۱۲.۵ دلار برای هر ماه پرداخت کرد.

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی Grammarly در حالت پرمیوم یا بیزنس این است که می‌توان آن را در مکان‌های مختلفی مثل پلتفرم‌های زیر استفاده کرد:

  • استفاده به عنوان افزونه در مرورگر
  • استفاده در فضای Word
  • به کارگیری به عنوان Outlook در فضای مایکروسافت
  • تبدیل به نسخه دسکتاپ برای ویندوز و مک
  • سازگاری با سیستم‌های عامل ios و Android
خرید اکانت گرامرلی
یک تصویر از اکانت بیزنسی گرامرلی با درج خدمات مربوط به آن

آیا نیاز به خرید اکانت گرامرلی داریم؟

پیش از خرید اکانت گرامرلی نیاز است تا بدانیم آیا ما به خدمات این نرم‌افزار واقعا نیاز داریم یا خیر. برای پاسخ دقیق به این سوال، کافی است دلایل  استفاده از قابلیت‌های گرامرلی را به خوبی مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که گرامرلی تنها برای نویسندگان حرفه‌ای، فریلنسرها و یا خالقان محتوا مناسب است؛ اما لزوما اینطور نیست. حتی دانشجویان و افرادی که می‌خواهند پایان نامه یا مقاله انگلیسی بنویسند نیز نیاز به این اکانت پیدا خواهند کرد.

سوال یعدی این‌طور مطرح می‌شود که آیا همه می‌توانند از Grammarly استفاده کنند؟ پاسخ کوتاه، واضح و صریح است؛ بله. اما همه باید از خدمات پرمیوم بهره‌مند شوند یا به خرید اکانت گرامرلی روی بیاورند؟ پاسخ در این قسمت منفی است. خدمات پرمیوم و غیر رایگان پلتفرم گرامرلی بیشتر برای افرادی که در حوزه مکاتبات ایمیلی، تهیه متون انگلیسی برای وبلاگ و خلق محتواهای متنی رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، مناسب خواهد بود. در غیر این‌ صورت می‌توان از خدمات رایگان گرامرلی برای رفع مشکلات نگارشی استفاده کرد و پروژه‌های نه چندان حرفه‌ای را بدون مشکل پیش برد.

نحوه خرید اکانت پرمیوم گرامرلی

حالا که با مزایا، معایب و چرایی خرید اکانت گرامرلی آشنا شدید، بهتر است تا با در نظر گرفتن شرایط خود برای خرید این نرم‌ افزار آماده شوید. سایت Grammarly قابلیت فروش اکانت گرامرلی را به صورت مستقیم در ۲ حالت Grammarly Business و Grammarly Premium در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توصیه ما این است که به جای تهیه اکانت کرک شده گرامرلی، به صورت حرفه‌ای از قابلیت‌های خریدنی این نرم‌ افزار استفاده کنید و پروسه پرداخت آن را هم بر عهده مجموعه نیک پرداخت بگذارید.

همانطور که گفتیم، استفاده از خدمات غیر رایگان گرامرلی، دست نویسندگان را برای انجام کارهای مختلف از جمله عیب‌یابی گرامری، املایی و همچنین ردیابی سرقت‌های ادبی باز می‌گذارد. از طرفی اکانت‌های کرک‌ شده تنها برای چندین‌ روز قابل استفاده هستند و نمی‌توانند تمامی خدمات واقعی و کامل گرامرلی را پوشش دهند. بنابراین برای استفاده از افزونه گرامرلی، استفاده از خدمات گرامرلی در Word و بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند دسترسی گروهی بهتر است برای خرید اکانات گرامرلی اقدام کنید.

امکان خرید اکانت گرامرلی از طریق درگاه Pay Pal قابل انجام است و شما می‌توانید با تکیه بر خدمات پرداخت از طریق پی پال در نیک پرداخت، همه این پروسه را به راحتی پیش ببرید. برای این کار کافی است روی آدرس الکترونیکی پرداخت از طریق درگاه خرید با پی پال در نیک پرداخت کلیک کنید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید

جمع‌بندی

پلتفرم کاربردی و حرفه‌ای Grammarly از آن‌ دسته فضاهایی است که با ارائه ابزار بسیار مفید می‌تواند مشکلات نگارشی، گرامری، جمله‌بندی و حتی موضوعات مرتبط با سرقت‌های ادبی را برطرف کند. ابزار عیب‌یابی نگارشی و دستور زبانی گرامرلی در حالت کلی به صورت رایگان در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برای استفاده از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار مانند استفاده از افزونه آن در مرورگرها یا اضافه کردن آن در فضای Word باید برای خرید اکانت گرامرلی اقدام کرد. استفاده از قابلیت‌های غیر رایگان گرامرلی در قالب ۲ اکانت مختلف امکان‌پذیر خواهد بود.

خرید اکانت گرامرلی در ۲ حالت Premium و Business ممکن است و می‌توان خدمات پرداخت آن را از طریق درگاه پی پال انجام داد. برای خرید هرکدام از اکانت‌های گرامرلی و استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن کافی است تا از پنل اختصاصی خرید با PayPal در مجموعه نیک پرداخت استفاده کنید و از تمامی قابلیت‌های غیر رایگان آن لذت ببرید. راستی شما به چه دلیلی می‌خواهید از خدمات گرامرلی بهره‌مند شوید؟ به نظر شما قابلیت‌های گرامرلی را می‌توان در نرم‎‌افزارهای دیگر هم جست‌وجو کرد یا خیر؟ نظرات خود در رابطه با قابلیت‌های گرامرلی را با ما در میان بگذارید و از تجریه‌های خود برای ما بنویسید.

خرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست