سایت های فریلنسر و یافتن شغلی که آرزویش را دارید

فریلنسر شدن و دریافت پروژه دورکاری یکی از امکانات عصر و دنیای کنونی ما است. شاید حتی در ۲۰ سال گشته هم کسی فکر نمی‌کرد که بتوان به وسیله فریلنسینگ از راه دور و تنها از طریق یک دستگاه لپ‌تاپ بتوان درآمد کسب کرد و شاغل شد. این روزها، بسترهای مناسبی در قالب سایت های فریلنسر ایجاد شده‌اند که به کاربران در سراسر دنیا اجازه یافتن شغلی متناسب با توانمندی‌ها و مهارتشان می‌دهند.

سایت های فریلنسر و یافتن شغل رویایی

در ادامه به تعدادی از سایت های فریلنسر معروف دنیا می‌پردازیم تا ببینید که ابعاد این سبک از کار کردن چقدر گسترش یافته است.

۱. فریلنس‌ رایتینگ‌ گیگز  (Freelance Writing Gigs)

سایت خای فریلنسر - فریلنسینگ

اگر با واژه‌ها و نوشتن رابطه خوبی دارید و نویسنده، ویراستار یا بلاگر هستید حتما باید به فریلنس‌ رایتینگ‌ گیگز هم سری بزنید. این وبسایت یکی از سایت های فریلنسر محبوب و معتبر در دنیا است که به شما اجازه می‌دهد در حوزه نوشتن مشغول به کار به صورت فریلنسر شوید.

۲. دیمند مدیا (Demand Media)

هیچ سایت فریلنسری به اندازه سایت فریلنسر دیمند مدیا به درد افراد خلاق و فعال در زمینه تولید محتوا نمی‌خورد. اگر فیلم می‌سازید، می‌نویسید، تهیه‌کننده یا عکاس هستید باید حتما به سراغ دیمند مدیا بروید. به کمک این بستر مناسب می‌توانید محتوایی خلاقانه را در قالب‌های مختلف تولید کرده، برای خود مخاطب پیدا کنید و با آنها وارد تعامل بشوید و استعداد خود را تبلیغ کنید و معروف بشوید.

۳. کالج ریکروتر (College Recruiter)

سایت های فریلنسر - دورکاری

همان‌طور که از نام این سایت هم مشخص است، کالج ریکروتر یکی از سایت های فریلنسر خارجی است که به فارغ‌التحصیلان کمک می‌کند در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف برای خود کاری به شکل دورکاری فراهم کنند. این سایت هم به پیدا کردن شغل‌های نیمه‌وقت به افراد کمک می‌کند و هم می‌تواند جایگاهی مناسب برای ورود به کاری مشخص و حرفه‌ای باشد.

۴. گت‌ کُدر (GetACoder)

گت‌کدر هم یکی از سایت های فریلنسر مختص نویسندگان، برنامه‌نویسان و طراحان است. این سایت دقیقا همان چیزی است که کسب‌وکارهای کوچک برای شروع به آن نیاز دارند. میلیون‌ها پروژه کوچک در گت‌کدر وجود دارد که می‌توان برای شروع کار به سراغ آنها رفت.

۵. آی‌فریلنس (iFreelance)

بر خلاف سایر سایت‌ های فریلنسر ، ۱۰۰ درصد درآمد فریلنسرها به خودشان تعلق می‌گیرد و علاوه بر نویسندگان، ویراستاران، کُدنویسان و سایر مشاغل رایجی که به شکل دورکاری فعالیت می‌کنند، آی‌فریلنس جای مناسبی برای بازاریابان هم به شمار می‌رود.

۶. پراجکت‌فُرهایر (Project4hire)

سایت های فریلنسر - کار

صدها فرصت شغلی در زمینه‌های کاری و حرفه‌ای مختلف در وبسایت پراجکت‌فرهایر وجود دارد. طبقه‌بندی‌های حرفه‌ای و شغلی صورت گرفته در این وبسایت به شما کمک می‌کند تا شغلی مناسب برای خود پیدا کنید. شغلی که با مجموعه مهارت‌های‌تان مرتبط است و از عهده آن به خوبی برمی‌آیید. پراجکت‌فرهایر یکی از بهترین سایت های فریلنسر برای طراحان، کدنویسان و مشاوران است.

۷. سیمپلی‌هایرد (SimplyHired)

سیمپلی‌هایرد یکی از وبسایت‌هایی است که گسترده‌ترین پیشنهادات شغلی را به کاربران ارائه می‌کند. فرقی نمی‌کند که در کار فروش هستید یا کارگری ساختمان‌ها بر عهده شما است. در هر حال در این سایت، موردی مناسب برای کار کردن خواهید یافت. در سیمپلی‌هایرد، امکانات خوبی نیز در قالب وبلاگ وجود دارد و در آن از نکات لازم درباره استخدام و… صحبت می‌شود. نشانی شرکت‌ها و اطلاعات آنها نیز در وبسایت نام‌برده موجود است. اگر دانشجو هستید، می نویسید، طراح یا برنامه‌نویسی خبره هستید یا … حتما با مراجعه به سیمپلی‌هایرد به شغل مورد علاقه‌تان خواهید رسید.

سایت های فریلنسر - شغل

اگر به فریلنسینگ فکر می‌کنید بهتر از روش های مدیریت درآمد فریلنسینگ هم آگاه باشید. شاید فکر کنید اگر از طریق این سایت‌ های فریلنسر به شغل مورد علاقه خود دست پیدا کردید چگونه می‌توانید با توجه به محدودیت‌های مالی و بانکی که در ایران وجود دارد درآمد خود را نقد کنید. نگران این موضوع نباشید نیک پرداخت با خدمات نقد کردن درآمد ارزی به کمک شما خواهد آمد.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست