معرفی سایت renderforest

کسب درآمد دلاری با ساخت تیزر، ویدیو و لوگو موشن از سایت Renderforest

فعل رندر گرفتن با اینکه به هیچ‌عنوان ریشه فارسی ندارد، اما معادل دقیقی برای تعریف عملی است که به پروسه خروجی گرفتن صحنه‌های سه‌بعدی یا فضاهای انیمیشنی گفته می‌شود. تقریبا همه هنرمندانی که در زمینه ساخت ویدیوی تبلیغاتی یا انیمیشنی فعالیت دارند، با پروسه رندر گرفتن مخصوصا در سایت Renderforest آشنایی دارند. جالب است بدانید که پروسه رندر کردن در ساخت یک تیزر تبلیغاتی ممکن است گاهی تا چندین ساعت (مثلا گاهی تا ۲۰ ساعت) هم طول بکشد.

داستان رندر گرفتن در پروژه‌های بزرگ‌تر مثل ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای معمولا یک چالش بسیار مهم است. با شانه‌ خالی کردن نیروی انسانی در تیم انیمیشن‌سازی ممکن است عملیات رندر گرفتن برای ماه‌های بسیار طولانی به تعویق بیفتد. به همین دلیل و برای آزادسازی فضاهای تبلیغاتی و لوگو موشن، پلتفرم‌هایی مثل سایت Renderforest (رندرفارست) پا به عرصه انیمیشن و تبلیغات گذاشتند.

از بین چندین و چند سایت و پلتفرم مختلف با ویژگی‌های و کارایی گوناگون، در این مطلب به سراغ سایت Renderforest رفتیم تا در کنار شما علاقه‌مندان و هنرمندان فریلنسر به بررسی زیروبم آن بپردازیم. معرفی خدمات، مزایا و ارائه اطلاعات در مورد ویژگی‌های پولی این سایت، سوژه محتوایی ما در این مطلب را تشکیل می‌دهند.

سایت renderforest
فضای سایت renderfores؛ در همین ابتدا همه‌چیز به نظر فانتزی و باحال می‌رسد.

سایت Renderforest چیست و چگونه کار می‌کند؟

سایت Renderforest یک ویدیوساز آنلاین و ابزاری برای حرفه‌ای شدن فریلنسرهایی است که به صورت تخصصی در زمینه گرافیک کار می‌کنند. این یک واقعیت است که تولید محتوای ویدیویی یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر در بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود. البته این هم واقعیت دیگری است که اکثر کسب‌وکارهای مستقل و کوچک آن‌قدری سرمایه و پول ندارند تا بخواهند از بهترین ابزار برای تولید محتوای تصویری کمک بگیرند. اما خبر خوب این است که هنوز هم یک راه نجات وجود دارد و یکی از آن‌ها همین سایت Renderforest است؛ اما Renderforest دقیقا چیست؟

سایت Renderforest به زبان ساده‌تر، پلتفرمی برای ویدیوسازی است تا به برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکارهای نوپا کمک کند. این سایت عملکردی شبیه به یک دستیار حرفه‌ای تدوین دارد که انتظار هیچ دستمزدی از شما را ندارد و هر زمان هم بخواهید، در خدمت شماست. خواندن مطلب نحوه خرید اکانت و کسب درآمد ارزی از شاپیفای هم برای کسب درآمد دلاری فریلنسرها پیشنهاد می‌شود.

آشنایی با فضای سایت رندرفارست

فضای این پلتفرم از جنس همان فضاهای ذخیره‌سازی ابری است که در بسیاری از پلتفرم‌ها مانند ساندکلود (Soundcloud) دیده می‌شود. ممکن است که در این لحظه هیچ درکی از قابلیت‌های سایت رندرفارست نداشته باشد اما بهتر است تا کمی صبر کنید و بعد از اولین تجربه، حستان را بیان کنید. قدرت این سایت آن‌جایی به رخ کشیده می‌شود، که می‌بینید عملیات رندر گرفتن یک ویدیو در عرض ۵ دقیقه به اتمام خواهد رسید.

یکی دیگر از چیزهایی که رندرفارست در آن دستی بر آتش دارد، قالب‌ها یا Templateهایی است که نظیرشان را در هیچ نرم‌افزاری نمی‌بینید. بنابراین اگر فریلنسر یا یکی از صاحبان مشاغل کوچک هستید و نیاز به ساخت یا رندر گرفتن انیمیشن دارید، بهتر است روی توانایی‌های این پلتفرم حساب ویژه‌ای باز کنید.

در ضمن با استفاده از سایت رندرفارست اصلا نیاز نیست که ساعت‌ها بنشینید و جلوه‌های ویژه عجیب‌وغریب را بیرون بیاورید تا شاید جایی به دردتان بخورند. این سایت علاوه بر ایجاد جلوه‌های بصری مختلف، بررسی می‌کند تا ببیند این جلوه‌ها دقیقا در کدام نقطه از محتوای تصویری شما باید قرار بگیرند.

انواع خدمات ویدیویی موجود در سایت Renderforest

تا اینجای داستان رندرفارست بیشتر شبیه یک هدیه از سمت آدم‌فضایی‌هاست که از گرافیست‌های فریلنسر خوششان آمده! حالا که با بخشی از توانایی‌های خارق‌العاده و منحصربه‌فرد سایت Renderforest آشنا شده‌اید، بهتر است که توجهتان را به بخش دیگری از قابلیت‌های این سایت جلب کنم. شما به عنوان یک گرافیست و با استفاده از فضای این پلتفرم ویدیوساز، انعطاف‌پذیری‌های بسیاری دارید. سعی کردیم در این بخش، انواع محتواهایی را که می‌توان با تکیه بر قابلیت‌های این سایت ساخت، در اختیار شما قرار دهیم:

  • ساخت انواع موشن گرافیک یا Explainer Video
  • ویدیوهایی برای شروع یا پایان یک تیزر (Intro & Outro)
  • انیمیشن‌های وایت‌بردی (Whiteboard Animation)
  • تهیه و طراحی لوگو موشن (Animated Logo)
  • ایجاد استریم‌ها، تیزرها یا برودکست‌های مختلف
  • کلیپ‌های اسلایدشو، موزیکال و تلفیقی (Video Slideshow)
  • پروژه‌های تایپوگرافی (Kinetic Typographic)
  • پروموها یا تیزرهایی برای اپلیکیشن‌های موبایل
  • محتواهای تصویری برای ارائه مطالب با موضوعات متنوع
  • تیزر معرفی و فروش محصولات
  • کلیپ‌های موسیقی نیمه‌حرفه‌ای

با توجه به اینکه کیفیت و خلاقیت در ارائه محتواهای تصویری برای مخاطب امروزی بسیار مهم است، لازم است تا شما به عنوان یک فروشنده مستقل، دستتان حسابی پُر باشد. سایت Renderforest هم دقیقا همان ابزاری است که مجانی برای شما کار می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای شما و ایده‌های خلاقانه‌تان به ارمغان می‌آورد. اگر به خرید اکانتی برای دانلود وکتور، فایل‌های فتوشاپ و عکس نیاز دارید، مطلب خرید اکانت فری پیک به همراه معرفی کامل سایت را از دست ندهید.

معرفی سایت renderfores
برای فریلنسرهایی که خوراکشان تولید محتوای تصویری است، یک دستیار تدوین رایگان، بهترین انتخاب است.

 

مزایای سایت Renderforest برای فریلنسرهای گرافیست

این پلتفرم محلی برای به پایان رساندن ۳۰ میلیون پروژه تصویری تا همین لحظه بوده است. سایت Renderforest با ۱۰ میلیون کاربر فعال و بیش از ۳۰۰ هزار ثبت نامی جدید در هر ماه، یکی از قدرتمندترین‌ها در حوزه تولید محتوای تصویری است. همان‌طور که به خوبی می‌دانید، این سایت برای فریلنسرهای گرافیست دقیقا شبیه به یک معجزه و دستیار تدوین حرفه‌ای است؛ اما مزایای سایت Renderforest مشخصا چه چیزهایی هستند؟

  • تولید ویدیو با اندازه‌های مناسب تمام صفحات نمایش

با استفاده از قابلیت انعطاف‌پذیری در این سایت، می‌توان ویدیوها و محتوهای تصویری را متناسب با صفحه نمایش موبایل، لپ‌تاپ، تلویزیون یا هرچیز دیگر رندر یا خروجی گرفت. با تکیه بر این قابلیت می‌توان مطمئن بود که محتوای تصویری شما در هر صفحه نمایشی عالی به نظر خواهد رسید.

  • قالب‌های ساخته‌شده توسط فوق حرفه‌ای‌ها

برای ساختن صحنه‌های خیره‌کننده لازم نیست که حتما یک طراح گرافیک خیلی حرفه‌ای باشید. شما می‌توانید از قالب‌های آماده و طراحی‌شده توسط سایت Renderforest به خوبی استفاده کنید و ویرایش‌های تصویری را به حداقل برسانید.

  • رابط کاربری کارآمد و مفید

راحتی کاربران و گرافیست‌ها برای سایت Renderforest در اولویت قرار دارد و به همین دلیل، همه‌چیز برای دسترسی راحت، به حداکثر رساندن جلوه‌های بصری و کاهش زمان رندر گرفتن طراحی و آماده شده است.

  • فرمت‌های مختلف برای گرفتن خروجی

وقتی که پروژه شما به پایان رسید و به اصطلاح آن را رندر گرفتید، هم می‌توانید آن را از طریق یک لینک به اشتراک بگذارید و هم می‌توانید آن را دانلود کنید. ابزار موجود در سایت Renderforest فرمت‌هایی از قبیل PDF، PNG و JPG را هم به خوبی پشتیبانی می‌کنند.

درآمد ارزی برای فریلنسرهای گرافیست و نقد کردن آن

بسیاری از یوتیوبرها، واینرها و به طور کلی فریلنسرهای گرافیست با استفاده از تولید محتوای تصویری، کسب درآمد ارزی دارند. انجام پروژه‌های این‌چنینی برای فریلنسرهای گرافیست زمینه فراهم شدن درآمد ارزی قابل توجهی است. برای مثال یک یوتیوبر می‌تواند محتوای تصویری مورد نظرش را با استفاده از امکانات سایت Renderforest به خوبی انجام دهد و با استریم کردن آن در فضای یوتیوب به بازدیدهای بسیار زیاد و در نتیجه درآمد دلاری برسد. برای نقد کردن درآمدهای ارزی در ایران، راه‌های متعددی وجود دارد که اکثر آن‌ها دردسرهای خاص خودشان را دارند.

مجموعه نیک‌ پرداخت با ارائه خدمات مطمئن و سریع در زمینه نقد کردن درآمد ارزی، در کنار فریلنسرهاست تا آن‌ها بتوانند با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن درآمد خود را به ریال تبدیل کنند. با ورود به بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌ پرداخت می‌توان در کمترین زمان به همان‌ چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید و موجودی دلاری انواع کیف پول خود را به ارز رایج کشور تبدیل کنید.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

 

پرداخت ویژگی‌های پولی سایت Renderforest

دسترسی به امکانات سایت Renderforest به طور معمول رایگان هستند. بعضی از کاربران برای دستیابی به امکانات حرفه‌ای‌تر، سراغ خریدن اکانت‌های پولی این سایت می‌روند. شما می‌توانید برای خرید این اکانت‌های پولی به صورت مستقیم روی بخش فروش این اکانت در سایت Renderforest کلیک کنید. لیست زیر، مجموعه‌ای از ویژگی‌های پولی این پلتفرم که به عنوان نرم افزار لوگوی متحرک هم شناخته می‌شود، است:

  • ویژگی Video Maker: بدون قرار دادن واتر مارک در گوشه تصاویر، کیفیت HD 1080 و قابلیت فروش محتوا به دیگران با پرداخت ۱۷.۹۹ یورو.
  • بخش Logo Maker: از ۹.۹۹ یورو تا ۳۹.۹۹ یورو با قابلیت رندر گرفتن با کیفیت بالا در فرمت‌های PNG، SVG، EPS و PDF.
  • قابلیت Mockup Maker: بدون قرار گرفتن واترمارک در تصویر و امکان خروجی گرفتن با کیفیت‌های بالاتر؛ ۹.۹۹ یورو.
  • امکان Website Maker حرفه‌ای: ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، امکان انتشار روی دامین و غیره؛ ۶.۹۹ یورو برای هرماه و ۸۳.۸۸ یورو برای یک‌سال.
  • بخش حرفه‌ای Graphic Designer:  مبلغ ۹۹ یورو برای دسترسی به کیفیت بسیار بالا، طراحی‌های پرمیوم، رنگ‌آمیزی‌های Full Color و لینک به اشتراک گذاری برای معرفی.
  • اکانت پرمیوم Renderforest: همه قابلیت‌های پولی ذکرشده برای سایت Renderforest به نوعی یک اکانت پرمیوم محسوب می‌شوند. این اکانت‌ها دست شما را برای رندر گرفتن‌های با کیفیت بالا و همچنین قابلیت انتشار حرفه‌ای‌تر باز می‌گذارند. این اکانت‌ها شامل ۴ نوع Lite، Amateur، Pro و Agency می‌شوند. البته با یک سرچ در فضای اینترنت می‌توان اکانت‌ها یا پکیج‌هایی را هم پیدا کرد که این قابلیت‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند.
سایت renderfores
تصویری از همه اکانت‌های خریدنی برای استفاده از ویژگی‌های پولی سایت renderfores.

سخن نهایی 

سایت Renderforest یک ابزار کارآمد برای کمک به ساخت و طراحی لوگو موشن و ساخت تیزرهای تبلیغاتی است. بسیاری از فریلنسرهای گرافیست یا یوتیوبرها از این سایت برای کم کردن هزینه‌های مربوط به تدوین استفاده می‌کنند. امکانات این سایت در حالت کلی برای همیشه رایگان هستند اما برای دستیابی به قابلیت‌های بیشتر و بهره‌مندی از فضای حرفه‌ای‌تر می‌توان از ویژگی‌های پولی آن هم استفاده کرد.

بحث مهمی که در رابطه با این پلتفرم وجود دارد، امکان کسب درآمد ارزی برای فریلنسرهاست. فریلنسرها می‌توانند با استفاده از قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری این سایت به تولید محتوای تصویری مدنظرشان دست پیدا کنند. در نهایت با فروش یا استریم کردن محتواهای تصویری، امکان کسب درآمد ارزی قابل توجه برای کاربران وجود خواهد داشت.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست