فروش زمین متاورس

رشد قیمت سندباکس در پی سرمایه‌گذاری وارنر موزیک و اسنوپ‌داگ

با وجود روند پر نوسان بازار ارزهای دیجیتال در طی ۲۴ ساعت اخیر، ارز دیجیتال سندباکس تسلیم نشد. ارز دیجیتال سندباکس به لطف سرمایه‌گذاری نام‌های بزرگ و شناخته شده‌ای مانند کمپانی وارنر موزیک و رپر مشهور یعنی اسنوپ داگ، توانست یک اوج‌گیری جذاب را تجربه کند. قیمت ارز دیجیتال سند با این همکاری‌ها به رشد ۴۰ درصدی دست پیدا کرد.

در چند روز گذشته، ارز دیجیتال سندباکس توانسته به خوبی خود را در وضعیت آشفته بازار نشان دهد. در تاریخ ۲۷ ژانویه با یک رشد ۱۰٫۲۳ درصدی به قیمت ۳٫۳۸ دلار رسید. روز بعد باز هم با یک رشد ۵٫۴۲ درصدی این ارز دیجیتنال قیمت ۳٫۵۷ دلار را تجربه کرد. در یک مقایسه ساده، بیت کوین در همین بازه زمانی کاهش قیمت ۱٫۴۱ درصدی را تجربه کرده بود.

رشد ۴۰ درصدی قیمت ارز دیجیتال سندباکس

اما اوج گیری اصلی سندباکس زمانی رخ داد که خبر همکاری یکی از مشهورترین رپرهای آمریکایی یعنی اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و همچنین شرکت وارنر موزیک، یکی از بزرگ‌ترین ناشرین موسیقی، منتشر شد. ۲ روز پیش از انتشار این خبر، اسنوپ داگ طی یک توییت از آواتار توکن NFT خود رونمایی کرد. سپس اعلام کرد که این آواتار بخشی از متاورس سندباکس (The Sandbox) خواهد بود.

در همان روز نیز توسعه‌دهنده متاورس سندباکس اعلام کرد که قصد دارد یک پارک موضوعی (Theme Park) موسیقی و یک محل برگزاری کنسرت را در متاورس خود را با همکاری شرکت وارنر میوزیک (Warner Music) ایجاد کند. در این پروژه، تمامی آرتیست‌هایی که با وارنر موزیک همکاری کرده‌اند، می‌توانند با طرفداران خود ملاقات کنند و با اجرای استریم موسیقی، درآمد بالایی کسب کنند.

همکاری سندباکس با وارنر موزیک
همکاری متاورس سندباکس با وارنر موزیک برای برگزاری کنسرت موسیقی.

اعلام این اخبار باعث شد تا تریدرهای زیادی به سمت رمزارز این پلتفرم بروند و باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال سند شوند. در حالی که ارز دیجیتال سند نیز در طی روزهای گذشته همراه با بیت کوین و دیگر آلت کوین‌ها یک روند نزولی را تجربه می‌کرد و در قیمت ۲٫۵۶ دلار خرید و فروش می‌شد، در طی چهار روز یک رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرد. طبق تحلیل‌ها، ارز دیجیتال سند می‌تواند با حفظ این مومنتوم روبه‌بالای خود، به نزدیکی ۴٫۵۰ دلار هم برسد.

هرچند برخی از تحلیلگران نیز باور دارند که این یک موقعیت خوب برای خروج هولدرها است چرا که ممکن است وضعیت خرسی بازار دوباره گریبانگیر ارز دیجیتال سند شود و آن را نزولی کند.

نظر شما در خصوص قیمت ارز دیجیتال سند چیست؟ اگر به خرید NFT و توکن‌های مرتبط با بازی‌های متاورس علاقه‌مند هستید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست