قیمت بیتکوین و اتریوم

قیمت شناور بیت کوین و اتریوم در هفته گذشته

قیمت بیت کوین و اتریوم در چند روز اخیر به شکلی شناور، مسیری مستقیم را طی می‌کند. اما در این بین برخی آلت کوین‌ها توانسته‌اند افزایش قیمت داشته باشند.

بیت کوین توانست با یک روند صعودی، خود را به منطقه ۴۴٫۵۰۰ هزار دلار برساند و حتی در مقطعی قیمت ۴۷٫۳۰۰ هزار دلار را هم لمس کرد. هر چند که پس از آن یک سقوط نسبتا شدیدی را تجربه کرد. بیت کوین در حال حاضر در قیمت ۴۶٫۲۱۹ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. جدا از آن، بسیاری از آلت کوین‌های بزرگ نیز همانند بیت کوین بالا و پایین شدند اما تغییر قابل توجهی نداشته‌اند. اتریوم نیز در مقطعی به قیمت ۳٫۵۵۰ دلار رسید اما همراه با بیت کوین سریعا کاهشی شد. ریپل در حال دست و پا زدن برای رسیدن به منطقه مقاومت ۰٫۹۰ دلار است، در حالی که آدا در نزدیکی ۱٫۲۰ دلار قرار دارد.

قیمت شناور بیت کوین در روزهای گذشته

پس از اینکه بیت کوین از چاله عمیق منطقه ۳۵ هزار دلاری بیرون آمد و با دستیابی به منطقه ۴۰ هزار دلار، توانست حتی تا سطح ۴۷٫۴۰۰ هزار دلار بالا بیایید، با یک کاهش کوچک در منطقه ۴۶ هزار دلار حمایت خرید و فروش می‌شود. منطقه حمایت بعدی بیت کوین ۴۵٫۵۰۰ دلار است و سپس این نقطه به قیمت ۴۵ هزار دلار می‌سد. در صورتی که این دو منطقه را از دست بدهد، بیت کوین به سطح ۴۴٫۲۰۰ دلار خواهد رفت.

اما در صورتی که بیت کوین بتواند از وضعیت موج‌ خرس‌های بازار به خوبی بربیاید، می‌تواند دوباره به ۴۷ هزار دلار نزدیک شود. سطح مقاومت بعدی این ارز دیجیتال، روی ۴۷٫۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این منطقه را حفظ کند، به اعتقاد بسیاری از تریدرها، دستیابی بیت کوین به ۵۰ هزار دلار کاملا محتمل است.

وضعیت قیمت اتریوم

اتریوم با اینکه با قیمت شناور بیت کوین همراه بود، اما توانست وضعیت مثبت خود را حفظ کند و در نقطه بالای ۳٫۴۰۰ دلار باقی بماند. اتریوم حتی در مقطعی خود را به سطح ۳٫۵۵۰ دلار رساند، اما توان حفظ آن را نداشت تا دوباره دومین ارز دیجیتال برتر دنیا را در قیمت ۳٫۵۰۰ دلار خرید و فروش کنیم. سطح حمایت بعدی اصلی این ارز دیجیتال در نزدیکی ۳٫۴۲۰ دلار قرار دارد و سپس باید خود را برای ۳٫۳۰۰ دلار آماده کند.

هرچند اگر گاوها بتوانند در برابر خرس‌های بازار مقاومت کنند، قیمت اتریوم ممکن است به ۳٫۵۸۰ دلار برسد. منطقه مقاومت بعدی این رمزارز در سطح ۳٫۶۵۰ دلار قرار دارد. موفقیت در این منطقه می‌تواند اتر را ارزش ۳٫۸۰۰ دلاری برساند.

وضعیت قیمت مهم‌ترین آلت کوین‌های بازار

کاردانو در حال حاضر توانسته به خوبی سطح ۱٫۲۰ دلاری خود را حفظ کند. حالا با توجه به این تثبیت قیمت، می‌توان انتظار داشت این ارز دیجیتال به ۱٫۲۴۵ دلار برسد.

بایننس کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مهم بازار، در تلاش است تا به منطقه ۴۵۰ دلاری را مقاومت را شکست دهد تا روی این قیمت ثابت شود. این ارز دیجیتال حتی توانست به این منطقه برسد، اما وجود فروشندگان در نزدیکی قیمت ۴۵۵ دلار باعث شد تا دوباره شاهد روندی نسبتا کاهشی برای این رمزارز باشیم.

سولانا بر خلاف قیمت شناور بیت کوین و سایر رمزارزها، روند صعودی مثبتی را طی کرده و خود را به قیمت ۱۲۵ دلار مقاومت رساند. از آن پس توانست به منطقه ۱۴۰ دلاری پرواز کند. هرچند با یک کاهش ریز، حالا در ۱۳۶ دلار خرید و فروش می‌شود.

دوج کوین در منطقه مقاومت ۰٫۱۵ دلار گیر کرده و منطقه حمایت ۰٫۱۴۲ دلاری را پشت سر خود می‌بیند. در صورتی که عدم توانایی برای مقابله با سطح مقاومت، باید خود را برای سطح صعودی ۰٫۱۳۵ حمایت آماده کند.

قیمت ریپل نیز در منطقه ۰٫۸۲ دلار حمایت ثابت مانده است. در صورتی که با کمک این ثبات بتواند از پس منطقه مقاومت ۰٫۸۵ دلاری بر بیاید، می‌تواند خود را به سطح ۰٫۹۰ دلار نزدیک کند.

در نهایت بسیاری از آلت کوین‌های ریزتر مانند NEAR، ICP، CELO، MINA و BORA جهش قیمت داشته‌اند. ارز دیجیتال MINA با رشد ۱۵ درصدی حالا با قیمت ۳ دلار خرید و فروش می‌شود. همچنین ارزهای دیجیتال CEL و CAKE تقریبا ۲۲ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

اگر می‌خواهید از وضعیت با ثبات حال حاضر بازار پیش از شروع رشد قیمت‌ها سود ببرید و ارز دیجیتال خریداری کنید، می‌توانید درخواست خود را در نیک پرداخت ثبت کنید. شما می‌توانید در کمتر از ۱۵ دقیقه، ارز دیجیتال مورد نظر خود را از طریق نیک پرداخت سفارش دهید.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت

منبع: Cryptonews

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست