کمک خالق اتریوم به اوکراین

ویتالیک بوترین ۵ میلیون دلار اتریوم به اوکراین کمک کرد

ویتالیک بوترین خالق بلاکچین اتریوم، در سکوت خبری ۵ میلیون دلار اتریوم به اوکراین کمک کرده است. جمع کمک‌های کریپتویی به اتریوم به ۱۳۳ میلیون دلار رسید.

موسسه Aid for Ukraine که به منظور کمک‌های مختلف در دوران جنگ توسط دولت کشور اوکراین ایجاد شد، خبر از یک کمک بزرگ از موسس اتریوم داده است. ویتالیک بوترین در اوایل ماه آوریل ۵ میلیون دلار به ارزش اتریوم به این کشور کمک کرده است. طبق گزارش این موسسه، با وجود حجم بالای این کمک مالی، بوترین هیچگونه اعلام رسمی و عمومی در این خصوص نداشته است. اما در نهایت موسسه Aid for Ukraine به صورت رسمی در توییتر خود از این کمک مالی بزرگ از سوی بوترین، تقدیر کرد.

کمک مالی ۵ میلیون دلار اتریوم به اوکراین توسط خالق اتریوم

نیمی از این ۵ میلیون دلار به صورت مستقیم به حساب Aid for Ukraine واریز شد. نیم دیگری از این کمک مالی به Unchain Fund رسید که یک موسسه خیریه کریپتویی تاسیس شده توسط فعالین جامعه بلاکچین برای کمک به اوکراین است. الکس بورنیاکو، وزیر انتقال دیجیتالی کشور اوکراین به صورت عمومی از ویتالیک تقدیر کرد:

نمی‌توانم بیشتر از این برای هر کریپتوی اهدایی قدردان باشم. این واقعا کمک می‌کند تا به کشور خود قدرت ببخشیم و از ارزش‌های دموکراتیک آن حمایت کنیم. تشکر ویژه از ویتالیک بوترین برای ایستادن در کنار اوکراین.

طبق داده‌هایی که توسط سایت Cointelegraph به دست آمده، میزان کریپتوهای اهدا شده به دولت اوکراین، ارتش این کشور و خیریه‌ها از ۱۳۳ میلیون دلار عبور کرد. موسسه Unchain Fund به تنهایی توانست بیش از ۱۰ میلیون دلار جمع‌آوری کند.

نظر شما در خصوص این کمک اهدایی به اوکراین چیست؟ به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال یکی از بهترین روش‌ها برای کمک‌ در مواقع ضروری هستند. ارزهای دیجیتال بدون محدودیت مرزی و با هر مقدار حجم، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به هر نقطه دنیا منتقل شوند. اگر شما نیز در زمینه ارزهای دیجیتال به هر گونه فعالیتی از جمله خرید، فروش یا انتقال نیاز دارید، نیک پرداخت تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه ارز دیجیتال خریداری کنید!
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست