خرید گیفت کارت گوگل پلی

همه‌ی قفل‌ها باز میشه؛ خرید گیفت کارت گوگل پلی

اگر گیمر باشید و برای بازی‌هایی مثل PUBG سر و دست بکشنید، داشتن گیفت کارت گوگل پلی (Google Play) را هدیه‌ای از طرف خداوند می‌دانید. پرداخت‌های اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی بدون این گیفت کارت شدنی نیست. برای خرید این گیفت کارت مانع تحریم را مقابل خود دارید؟ ویزا کارت و پی پال کار شما راحت کرده‌اند. چطور؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت.

فروشگاهی برای طرفداران پروپاقرص سیستم عامل اندروید برای خرید برنامه‌ها و خدمات اندروید؛ گوگل پلی (Google Play). برای استفاده‌ی نامحدود و بدون دردسر از این فروشگاه به یک کارت مخصوص نیاز دارید؛ گیفت کارت گوگل پلی. با تحریم هیچ پرداختی شدنی نیست؟ در این مقاله راه امن و بدون دردسری را به شما معرفی می‌کنیم. ویزا کارت یا پی پال. هرکدام شما بخواهید.

۱) از چه طریق می‌توان گیفت کارت گوگل پلی خرید؟
در نیک پرداخت با استفاده از ویزا کارت و پی پال امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی را دارید.

۲) چطور گیفت کارت گوگل پلی رایگان داشته باشیم؟
با نصب اپلیکیشن‌های مثل Juno Wallet، Gift Box و App Nana گیفت کارت‌های مختلفی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

۳) موارد استفاده از گیفت کارت گوگل پلی چیست؟
از این گیفت کارت برای پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای و بازی‌های مختلف مثل PUBG استفاده می‌شود.

گیفت کارت گوگل چیست؟

گیفت کارت گوگل مشخصاً برای استفاده از سرویس پخش دیجیتال اختصاصی شرکت گوگل یعنی گوگل پلی (Google Play) است. این سرویس یک فروشگاه آنلاین برای انواع فیلم‌ها، کتاب‌ها، آهنگ‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی است. گوگل پلی در سال ۲۰۱۲ با ترکیب دو پلتفرم اندروید مارکت و گوکل مئزیک به کاربران معرفی شد.

همان‌‌طور که گفتیم، تنها راه شارژ اکانت گوگل پلی، خرید گیفت کارت گوگل است. این گیفت کارت شامل یک اعتبار مشخص است که با Redeem کردن کد آن می‌توان از اکانت گوگل پلی و خدماتش استفاده کرد. ردیم‌کردن (Redeem) اصطلاحی است که در مورد آزاد سازی کد گیفت کارت گوگل به‌کار برده می‌شود. ردیم‌کردن و پرداخت با گیفت کارت گوگل دقیقاً ساز و کاری مثل وارد کردن رمز شارژ سیم‌کارت است. فرض کنید که شما یک گیفت کارت گوگل با ارزش ۲۰ دلار تهیه کرده‌اید. پس از ردیم‌کردن کد آن می‌توانید از یک اکانت با قدرت خرید ۲۰ دلار در Google Play و Google Store اپلیکیشن و خدمات را بخرید.

خرید با ویزا، زودتر از پیتزا

زیر ۳۰ دقیقه. نامحدود

موارد استفاده از گیفت کارت گوگل پلی 

از گیفت کارت گوگل (Google Play Gifts) فقط برای تهیه و خرید خدمات مربوط به سیستم ‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌شود. بر خلاف فروشگاه‌های اینترنتی مثل آمازون که محصولات را به صورت فیزیکی می‌فروشند، خدمات سرویس گوگل فقط مربوط به نرم‌‌افزار است. برای مثال شما با داشتن یک گیفت کارت گوگل می‌توانید سریال‌های تلویزیونی، اپلیکیشن‌ها و آهنگ‌های مختلفی را بخرید. ویژگی منحصر به فرد این گیفت کارت، نداشتن تاریخ انقضاست. شما می‌توانید بعد از خرید یک گیفت کارت گوگل هروقت که دلتان خواست از آن استفاده کنید.

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی

برای استفاده از گیفت کارت گوگل معمولاً باید یک آدرس یا IP آمریکایی کمک بگیرید. اما با توجه به گیفت کارتی که تهیه می‌کنید و کشوری که این گیفت کارت به آن تعلق دارد، باید لوکیشن خود را تغییر بدهید. برای مثال اگر گیفت کارت گوگل شما آمریکایی است باید آدرس اکانت گوگل پلی خود را به آمریکا تغییر بدهید. برای این کار می‌توانید از قابلیت Google Map یا تغییر نشانی به وسیله اپلیکیشن‌های تغییر آی‌پی کمک بگیرید.

خرید با ویزا کارت

البته راه دیگری هم برای خرید خدمات سرویس گوگل وجود دارد. با تهیه ویزا کارت یا مستر کارت هم می‌شود این خدمات را خرید. اگر می‌خواهید با روش خرید این دو کارت اعتباری یعنی ویزا کارت و مستر کارت در ایران آشنا شوید خواندن مقاله زیر توصیه می‌شود.

خرید از paypal، Dundle و Amazon

بسیاری از سایت ‌های خارجی وجود دارند که این گیفت کارت را به شما می‌فروشند. بسیاری از آن ها از تخفیف و مزایای مختلفی برخوردارند و تجربه خوبی از خرید را به شما هدیه خواهند داد. برای مثال بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان یعنی Amazon امکان خرید گیفت کارت گوگل را برای شما فراهم می‌کند. وبسایت Paypal هم چنین امکانی را به صورت اختصاصی برای کاربران ایجاد کرده است. دو وبسایت Dundle و Paytm هم از جمله پلتفرم‌های محبوب برای تهیه این گیفت کارت به شمار می‌روند.

تغییر IP؛ راه میانبر برای خرید گیفت کارت گوگل پلی

همان طور که گفتیم برای استفاده از هر گیفت کارت باید به کشور ارائه‌دهنده آن توجه کنید. در ادامه هم باید IP یا آدرستان را به آدرس همان کشور تغییر بدهید تا بتوانید از کد گیفت کارتتان استفاده کنید. سرویس گوگل پلی، راه سخت و پیچیده‌ای را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است. با همه این اوصاف شما باید از یک vpn آمریکایی استفاده کنید تا IP دستگاهتان به آمریکا تغییر کند. البته فراموش نکنید که اولین اشتباه، آخرین اشتباه است. در کل نباید کاری کنید که آدرس آمریکایی شما از بین برود و گوگل بفهمد که شما ایرانی هستید. برای اطمینان از اینکه IP دستگاهتان به آدرس آمریکا تغییر کرده است می‌توانید یک سر به سایت Whatismyipaddress بزنید.

مطمئن شوید که با جیمیل اصلی خود گیفت کارت‌تان را وارد می‌کنید. به بخش تنظیمات دستگاه بروید و زبانتان را به English United States تغییر بدهید. هزینه خدمات یا اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی را چک کنید؛ قیمت‌ها باید به دلار آمریکا باشد تا بتوانید از اکانت خودتان استفاده کنید. در غیر این صورت شما راه را اشتباهی آمده‌اید و آنجا استور آمریکا نیست! برای حل این مشکل، اپلیکیشن Google Play را clear data کنید. سپس با IP آمریکایی وصل شوید تا گوگل پلی شما را به عنوان یک کاربر آمریکایی شناسایی کند.

قیمت گیفت کارت گوگل

چند مسأله و راه‌حل‌ درباره‌ی گیفت کارت گوگل پلی

  • چرا این گیفت کارت کار نمی‌کند؟

اگر با وجود همه این تنظیمات هنوز با پیغام خطا رو به رو می‌شوید، باید سیم کارت دستگاه موبایل یا تبلتتان را خارج کنید و GPS دستگاه را خاموش کنید. برای انجام این کار می‌توانید از کلید setting-a Location قابلیت GPS دستگاه را خاموش کنید.

  • چگونه از طریق وبسایت Google Play از گیفت کارت گوگل استفاده کنیم؟

در ابتدا با ورود (sing in) به سایت Google Play وارد حساب خودتان شوید. از قسمت چپ حساب کاربری، گزینه Redeem را انتخاب کنید. حالا کد گیفت کارتتان را وارد کنید. روی گزینه Redeem کلیک کنید. حالا می‌توانید از اعتبار حسابتان در گوگل پلی برای خرید اپلیکیشن‌ها و خدمات لذت ببرید.

  • نحوه‌ی استفاده‌ی گیفت کارت گوگل در اپلیکیشن Google Play چگونه است؟

بعد از اینکه GPS دستگاهتان را خاموش کردید، ساعتتان را به زمان ایالات متحده تغییر بدهید. اپلیکیشن vpn را باز کنید تا IP دستگاه به یک آدرس آمریکایی تغییر کند. اپلیکیشن گوگل پلی را باز کنید و از قسمت چپ اپلیکیشن، گزینه Redeem را انتخاب کنید. حالا کد گیفت کارت را وارد کنید و از اعتبار حسابتان به خوبی استفاده کنید.

  • چطور گیفت کارت گوگل پلی رایگان داشته باشیم؟

خب به محبوب‌ترین موضوع رسیدیم: گیفت کارت رایگان گوگل پلی! با توجه به این که هزینه تهیه این گیفت کارت ها از طریق وب‌سایت‌‌های خارجی کمی گران است، راه‌های دیگری هم وجود دارند. با استفاده از بعضی اپلیکیشن‌ها می‌توان انواع گیفت کارت ها از جمله گیفت کار گوگل پلی را به صورت رایگان استفاده کرد. شما می‌توانید اپلیکیشن‌هایی مثل AppNana، GiftBox، Cubie Rewrd، Juno Wallet و FreemyApps را نصب کنید و از گیفت کارت‌های مختلف به صورت رایگان استفاده کنید.

خرید بازی با گیفت کارت گوگل پلی

بسیاری از کاربران افرادی هستند که برای بازی‌های محبوبشان از گیفت کارت‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برای مثال گیمرهای دوآتیشه همیشه از خرید گیفت کارت استیم استقبال کرده‌اند. شبکه استیم با برخورداری از امکان بازی های گروهی و تحت شبکه اقدام به چنین کاری کرده است. از طرفی بعضی از کاربران هم با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی از امکانات خریدنی بازی‌ها لذت می‌برند. در ادامه بیشتر به این مسئله می‌پردازیم.

خرید گیفت کارت گوگل

سرویس خدمات گوگل پلی یک بخش اختصاصی برای بازی دارد. اسم این بخش و فروشگاه اینترنتی ویژه Google Play Games است. برای خرید بازی یا امکانات بازی‌های بیشتر می‌توانید این اپلیکیشن را هم نصب کنید و وارد حسابتان بشوید. اکثر کاربران مستقیماً از طریق Google Play بازی های معروف را می‌خرند.

برای مثال بازی Getting Over It With Bennett Fody از پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی است که با پرداخت ۴.۹۹ دلار می‌توانید از آن لذت ببرید. مثل همه بخش‌های دیگر، بازی های گوگل پلی هم از قیمت‌های بالا و پایینی برخوردارند. مثلاً بازی Thimbleweed Park با قیمت ۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است. در صورتی که بازی Reigns فقط از ارزشی معادل ۲.۹۹ دلار برخوردار است.

خرید گیفت کارت گوگل پلی از نیک پرداخت

با ثبت نام در سایت نیک پرداخت امکان خرید ویزا کارت، افتتاح حساب پی پال و دیگر خدمات ارزی بین‌المللی را خواهید داشت. تمامی خریدها از سایت‌های خارجی و اپلیکشن‌های مختلف در کمتر از ۳۰ دقیقه امکان‌پذیر خواهد بود. برای خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید با استفاده از ویزا کارت مجازی سریع‌تر از آنچیزی که فکر می‌کنید به هدف‌تان برسید.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام دوستان، اگر دراینزمینه وخرید ازگوگل سوال ومشکلی داشتید،میتونید نگآهی باین لینک وایدیم بندازید وسوالی داشتین بپرسین. rizy.ir/9909606136 ویا در تلگرام: googlebazi@

    پاسخ
  • علی قنبری مرداسی
    اسفند ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۹:۳۶

    سلام آقا مهدی
    وقتتون بخیر
    من یک کارت گوگل پلی میخواستم .که تمام مراحل ساخت اکانت و شارژ و راه اندازی شده باشه با نام و مشخصات کامل من و با جی میل خودم. چکار باید بکنم . سپاسگزارم

    پاسخ
  • علی قنبری مرداسی
    اسفند ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۹:۴۰

    سلام آقا مهدی
    وقتتون بخیر
    من یک کارت گوگل پلی میخواستم .که تمام مراحل ساخت اکانت و شارژ و راه اندازی شده باشه با نام و مشخصات کامل من و با جی میل خودم. چکار باید بکنم .
    درضمن با توجه به تحریم بودن کارتی می‌خوام که این موضوع رو حل کرده باشه و پوشش بده،
    سپاسگزارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست